Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2014 #6481 Skrevet 22. august 2014 Neivel, javel og tusen takk! *det kaller vi helgardering i et svar* 1
Rumle Skrevet 22. august 2014 #6482 Skrevet 22. august 2014 Neivel, javel og tusen takk! *det kaller vi helgardering i et svar* Kanke tulle med Hansa vet du! 1
Galactica Skrevet 22. august 2014 #6483 Skrevet 22. august 2014 Hvilke løker har du tenkt å sette ned i høst, Rumle?
Rumle Skrevet 22. august 2014 #6484 Skrevet 22. august 2014 Hvilke løker har du tenkt å sette ned i høst, Rumle? Det blir nok bare det vanlige, mest tulipaner, litt krokus og og våriris tenker jeg Sjelden at løkene kommer igjen år etter år, så jeg prøver å begrense meg så mye jeg kan, men det er vanskelig! Liljer har jeg helt kuttet etter jeg fant ut hvor giftig de er for katter Før hadde jeg masse liljer. Hva med deg?
Galactica Skrevet 23. august 2014 #6485 Skrevet 23. august 2014 Det blir nok bare det vanlige, mest tulipaner, litt krokus og og våriris tenker jeg Sjelden at løkene kommer igjen år etter år, så jeg prøver å begrense meg så mye jeg kan, men det er vanskelig! Liljer har jeg helt kuttet etter jeg fant ut hvor giftig de er for katter Før hadde jeg masse liljer. Hva med deg? Jeg har ikke så stor plass, så jeg må begrense meg til tulipaner. Skal sette ned løkene rundt mine hosta og heuchera, sånn at bladene kan skjule tulipanstilkene når de er avblomstret. Knøttehager trenger nitidig planlegging.
Rumle Skrevet 23. august 2014 #6486 Skrevet 23. august 2014 Jeg har ikke så stor plass, så jeg må begrense meg til tulipaner. Skal sette ned løkene rundt mine hosta og heuchera, sånn at bladene kan skjule tulipanstilkene når de er avblomstret. Knøttehager trenger nitidig planlegging. Smart
Gjest Inggolf Skrevet 23. august 2014 #6487 Skrevet 23. august 2014 Hvordan var festivalen i går Mynona? Jeg har så mange mer og litt mindre kjente og bekjente som var der og via alle disse bildene som florerer på facebook så virket det så bra! Ikke at alle har lik musikksmak som meg, men jeg personlig synes det ikke var en eneste artist som jeg engang liker pittelitt der? Men det var kanskje noe med stemningen og sånn? Og ikke minst; Hvordan ble/likte du de andre middagene dine denne uken? Hvordan behandler forkjørelsen deg, Aldri?
Mynona Skrevet 23. august 2014 #6488 Skrevet 23. august 2014 Jeg likte alle artistene der. Ellers hadde jeg jo ikke vært der heller. Aviici fikk terningkast 6 av VG Det var kjempegøy, kjempestemning, dansing i 7-8 timer og traff flere kjentfolk der og. Er støl i leggene i dag. Eneste som var kjipt der var logistikken med barkø og dokø. Det tok en time å få drikke, så vi måtte kjøpe mye om gangen for å spare tid. Har en middag igjen til i morgen. Merker at jeg sparer penger på det selv om det er dyrt, for nå er jeg jo aldri i matbutikken og drar med meg masse jeg egentlig ikke trenger bare fordi jeg er sulten eller fysen. Har vært gode retter altså. Også lærer jeg meg jo å lage mat også da. Altså jeg kan lage mat, men lærer meg nye retter som jeg ikke ville tenkt på før. Og sausen til middagen i dag var kjempegod, så den skal jeg fortsette med
Gjest Inggolf Skrevet 23. august 2014 #6489 Skrevet 23. august 2014 Ja, det var nok grunnen til at jeg ikke var der Men så bra at du koste deg! Høres idiotisk ut med så mye drikke- og dokø da, men kanskje de finner nye og bedre løsninger til neste år (hvis det blir). Synes stort sett alltid at det er relativt enkelt å få tak i øl og tisse den ut igjen, men så mange mennesker som det var på bislett i går har det vel aldri vært (?)... Det var mange fordeler ja! Blir spennende å se hva som ventes med morgendagens levering da!
Galactica Skrevet 23. august 2014 #6490 Skrevet 23. august 2014 Det er så viktig det du sier at du sparer mye fordi du ikke tar med deg alskens i tillegg fra butikken. Vi burde bli mye flinkere til å ukeshandle her i heimen, med grundig liste uten å putte mye annet ned i kurven.
Mynona Skrevet 23. august 2014 #6491 Skrevet 23. august 2014 Ja, ikke sant G. Jeg har bare kjøpt brød og pålegg + vaskemidler på butikken hele denne uken. Og yoghurt da, hadde et enormt yoghurt-craving i morges Neste uke tror jeg det blir voldsomt mye mat. Får blandt annet 1kg fiskegrateng Jeg må nok invitere noen på middag tror jeg.. For jeg kan ikke spise en halvkilo fiskegrateng + tilbehør som èn porsjon -> Det er visst Bjørn Simon på Torungen som har laget den for oss for å spare tid
Galactica Skrevet 23. august 2014 #6492 Skrevet 23. august 2014 Jeg liker at det er høst i lufta, for da kan jeg sitte i sofaen med strikketøyet mitt. Har begynt på ny Mariusgenser.
Mynona Skrevet 23. august 2014 #6493 Skrevet 23. august 2014 Jeg er ikke så glad i høst jeg.. Det er egentlig den årstiden jeg liker minst.. Har du fått tilbake hørselen G? Har en kusine som er dødsforelska i Isac
Galactica Skrevet 23. august 2014 #6494 Skrevet 23. august 2014 Jeg er ikke så glad i høst jeg.. Det er egentlig den årstiden jeg liker minst.. Har du fått tilbake hørselen G? Har en kusine som er dødsforelska i Isac Hørselen er tilbake! Og jeg må innrømme at jeg var litt stolt da snuppa mi ble intervjuet og fikk spørsmålet om hvilken sang hun gledet seg mest til å høre: "æ veit itj helt ka hain bruke å syng, æ". Det er jenta si, det! :D 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2014 #6495 Skrevet 24. august 2014 Har begynt på ny Mariusgenser. Marius har vært feiret med gensermønster i en evighet - finnes det et jentenavnmønster også?
Severus Skrevet 24. august 2014 #6496 Skrevet 24. august 2014 (endret) Marius har vært feiret med gensermønster i en evighet - finnes det et jentenavnmønster også? http://www.sandnesgarn.no/hefter/temahefter/tema-35-norske-ikoner-904tema35 fant en Nancy. Modell nr 15 Endret 24. august 2014 av Vex 1
FruN Skrevet 24. august 2014 #6498 Skrevet 24. august 2014 Den har jeg strikket til den ene av jentene "her"
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2014 #6499 Skrevet 24. august 2014 Litt stirre-kunst-opplevelse i natten..... 2
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6500 Skrevet 25. august 2014 Pene blå prikker på grønn bakgrunn? Skal det forestille noe, så er det over min forstand og inn i prestens, som det visstnok heter. Dere, jeg har vært på planeten Koma de siste dagene. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig altså. Feber med dertil merkelige drømmer, hoste og nattevåk. Stakkars meg sier nå jeg, men nå er jeg bedre. Det er noe jeg bare MÅ dele med dere. Husker dere at gubbeskinnet mitt flyttet fra Afrika til Norge når han var tenåring? I den forbindelse ble han intervjuet av lokalavisen, og vi fant dette gamle avisutklippet i forbindelse med opprydningen. Bare les dette og tenk hvilket rabalder det hadde blitt om dette var et intervju i en av dagens aviser: Innledningsvis står det litt om hvem han er, at han er 13 år, synes det er kaldt i Norge (det er vinter) og at han kan lese litt norsk men gruer for å begynne på norsk skole. -Så, du har aldri sett snø før? -Nei, og det er veldig rart, men også litt morsomt. -Så du noen ville dyr der nede da? - Det er galt det mange tror at det går og lusker ville dyr rundt husveggene, men jeg har vært i zoologsik hage og sett noen. -Men ville negere da? (herr Aldri husker den dag i dag at han stusset på hva journalisten mente med dette spørsmålet, men svarte så godt han kunne) - De bor nok langt fra de store byene. Men hvert år ferierte jeg på en farm ute på landet, og der var det mange negre, de var snille og hjelpsomme, og jeg fikk mange venner blant dem. ------------ Det var et langt intervju, men disse setningene her var det jeg holdt på å få dånedimpen av. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå