Gjest Tekola Skrevet 21. august 2014 #6441 Skrevet 21. august 2014 *booker seg inn på Casa De Noz og booker Rumle til hjemmedekor i løpet av den ferien*
Gjest Inggolf Skrevet 21. august 2014 #6442 Skrevet 21. august 2014 (endret) Ja Rumle, det var litt slit, men absolutt verdt det! Så bra dere booker dere inn. Det begynner tross alt å bli litt alensomt her... Og selvfølgelig Anje, her er det bare vin, øl, litago og sukkerfri brus i alle kranene.. (har forbydd vann, annet enn i bassenget såklart ) Og egen Cava-kran til godest Mynona selvfølgelig Endret 21. august 2014 av Noz 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #6443 Skrevet 21. august 2014 Jeg melder meg som massør, vedlikeholder og vaktmester! *så snikbader jeg i svømmeburkaen min når dere alle sover* 1
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6444 Skrevet 21. august 2014 Herlig. Når skal jeg komme? *sjekker kalendern for massasjetime hos hoppe*
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #6445 Skrevet 21. august 2014 (endret) *kalenderen min henger i lobbyen og der det er ledig, skriver du bare navnet ditt ved ønsket time. Endret 21. august 2014 av Hoppetaujenta
Gjest Inggolf Skrevet 21. august 2014 #6446 Skrevet 21. august 2014 Kl 21.30 er det en interesang dokumentar på NRK3 tror jeg! Om en fyr som ga opp alt i livet sitt og flyttet på gata i en hel uke for å finne ut hvordan mange nordmenn har det i det daglige....Det aner meg at den er verdt å se 1
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6447 Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg tar meg den frihet å vise dere (de store) barna mine….: Bare fordi jeg savner de! Endret 21. august 2014 av Mynona 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. august 2014 #6448 Skrevet 21. august 2014 Ja, det er ikke rart du savner dem My!! Det må jo faktisk være tortur å bare være hos dem i et par uker, rekke å bli skikkelig glad i dem, og så måtte forlate dem og reise tilbake til Norge Kommer du til å reise tilbake til neste sommer igjen eller?
Aldrisur Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6451 Skrevet 22. august 2014 Det er så vakkert og "høstete" luft ute at jeg blir kjempeglad! Jeg liker at Hoppetussa vår er kjempeglad! Takk Anje!! Er på så gul og rund altså Ja, det er den aldri! Skal starte dagen med champagnefrokost Er du ferdig med champagnefrokosten My! Håper du får en alle tiders festivaldag i dag, og at forkjølelsen er bedre. Han er en fjern slektning av Aldri. Nå er det vel på tide med litt høstblomster her i ballongen? Ha en fin onsdag alle sammen Då mange nyyyyydelige høstblomster Rumle! (Men der var vel torsdag i går - for det er da fredag i dag?) Så vakker soloppgang! Og god bedring til både Aldri og Mynona Jeg tenkte å invitere dere hjem til meg i dag jeg..Har nemlig pusset opp huset mitt litt i natt, så tenkte kanskje dere ville komme å teste ut de artige fasilitetene jeg har fått meg Dette er bare en av dem; ..så, hva sier dere? Takk for ønske om god bedring Noz! Jeg flyttet inn i Casa De Noz i natt. *booker seg inn på Casa De Noz og booker Rumle til hjemmedekor i løpet av den ferien* Samme som deg Tekola... ...og så kan jeg være den som serverer drikke til alle! Jeg tar meg den frihet å vise dere (de store) barna mine….: Bare fordi jeg savner de! Åh! -------- Ha en fin helg alle sammen! Jeg hoster og snørrer skikkelig i dag, men er takknemmelig for å slippe å gå ut av huset, kjøre buss og være på jobb i åpent landskap. Og siden jeg alltid pleier å få en forkjølelse i overgangen mellom sommer og høst, er jeg glad for at den kommer nå og ikke når jeg skal reise sydover. 1
Rumle Skrevet 22. august 2014 #6452 Skrevet 22. august 2014 Åhja, det vakke onsdag i går nei! Håper du føler deg bedre snart, aldri Og god helg! Siden det er fredag og sånn 1
Aldrisur Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6453 Skrevet 22. august 2014 Åhja, det vakke onsdag i går nei! Håper du føler deg bedre snart, aldri Og god helg! Siden det er fredag og sånn Nei det vakke det! Dagene flyr så fort avgårde at det er neimen ikke lett å holde styr på hvem som er hvem! Det som er trist når man har sånn forkjølelse og feber i kroppen, er at man ikke orker å gjøre noe! Jeg burde ha stelt litt med busker og gress i hagen, men jeg blir jo så svett for ingen ting, at det er best å bare ta det med ro. Hvordan er været hos deg om dagen? Har du plantet ut løk nå? 1
Mynona Skrevet 22. august 2014 #6454 Skrevet 22. august 2014 Legg deg og sov. Det hjelper. Jeg mistenker at min forkjølelse er allergi. Tenkte at pollensesongen var over nå så sluttet med allergipiller. Begynt på de igjen nå, og er bedre. Vi har ikke startet champagnefrokosten enda. Blir vel brunsj 1
Aldrisur Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6455 Skrevet 22. august 2014 Legg deg og sov. Det hjelper. Jeg mistenker at min forkjølelse er allergi. Tenkte at pollensesongen var over nå så sluttet med allergipiller. Begynt på de igjen nå, og er bedre. Vi har ikke startet champagnefrokosten enda. Blir vel brunsj Å sove er kjempelurt. Allerigi eller ei, det er noe dritt når man blir tett i nesa og hodet - uansett. Champagnebrunsj høres perfekt ut! Kos deg My, jeg går og legger meg.
Aldrisur Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6457 Skrevet 22. august 2014 Takk og godt valg! Sov deg frisk!
Rumle Skrevet 22. august 2014 #6458 Skrevet 22. august 2014 Nei det vakke det! Dagene flyr så fort avgårde at det er neimen ikke lett å holde styr på hvem som er hvem! Det som er trist når man har sånn forkjølelse og feber i kroppen, er at man ikke orker å gjøre noe! Jeg burde ha stelt litt med busker og gress i hagen, men jeg blir jo så svett for ingen ting, at det er best å bare ta det med ro. Hvordan er været hos deg om dagen? Har du plantet ut løk nå? Og der kræsjet pcen min, igjen Ja skjønner den med å ikke få gjort noe, men det er jo ikke så mye å gjøre med det, aldri - du får styre på når du blir bedre, og hvile nå Været er ok her, litt kjølig - kunne godt vært 5 grader mer, men jeg skal vel ikke klage Har ikke begynt å plante løk enda nei, venter som oftest til september-oktober med det Hva med deg? Ser at du gikk å la deg over her, sikkert lurt
Rumle Skrevet 22. august 2014 #6459 Skrevet 22. august 2014 Champagnebrunsj?!! Det er jammen noen som har det! Kos deg, My
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2014 #6460 Skrevet 22. august 2014 Sa noen sjampanjebrus her! ...med isbiter takk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå