Aldrisur Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6422 Skrevet 21. august 2014 Vi har sett deg hele tiden, men her inne er vi høflige og lar folk og fugler være i skapet til de selv er klare til å komme ut. Nemlig! Alle unntatt My. Synes det er Mynona sin tur til å finne kjærleiken nå, en skikkelig Pål ja! Men jeg er spent for min egen del også, for Gjest tarotkortspådde at jeg kom til å få meg en kjæreste, en KG-kjæreste faktisk! Hun har hatt mye rett i sin spådom før, så jeg liker å tro henne Hva med deg Roadrunner? Har du mann, barn, stasjonsvogn, hund og hus på landet? Og hva med Noz? Hopper litt for begge to jeg. Ingen mann, ingen barn, ikke stasjonsvogn og ikke hund. Kan vel heller ikke skryte av hus på landet, men trives greit i borettslag litt utenfor sentrum Reiser litt (er det ikke på tide å streike litt for å få flere ferieuker og mer feriepenger??), ramler innom litt konserter og hender jeg stikker innom treningssenteret Sånn kort oppsummert Høres ut som et perfekt fugleliv! Har du startet ny dagbok, My? Skjønner hvorfor du spør Rumle. My nevnte at Roadrunner pleide å besøke henne i dagboka si'. Det var i den gamle dagboka. ----------------------- Sto opp samtidig med sola her i dag. Har fått en forkjølelse som ble kasta på meg i går ettermiddag og våknet av at jeg ikke klarte å puste gjennom nesa. Da er det lidderlig godt å vite at en ikke trenger å haste ut i otta for å gå på jobb. Tok et bilde av soloppgangen i stedet jeg og så smakte det sååååå godt med Ha en fin dag alle sammen (når dere våkner) 2
Roadrunner Skrevet 21. august 2014 #6423 Skrevet 21. august 2014 Vekkerklokka ringer 05:40 så her er ingen kjære mor... Trøtt ja! Ønsker en fin dag i ballongen!
Aldrisur Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6424 Skrevet 21. august 2014 Fin dag til deg også morgenfugl!
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6425 Skrevet 21. august 2014 Jeg har også fått kaster på meg en forkjølelsessak i går. Skikkelig tett i nesa. Foreløpig ingen hosting. Flott soloppgang!
Aldrisur Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6426 Skrevet 21. august 2014 Sabbe her! Ikke doe hosting foreløpig, bare dett dese. Ha en fin torsdag My - snart helg igjen! 1
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6427 Skrevet 21. august 2014 Takk i lige måte. Helg i morgen. Skal ha fri i morgen for da skal jeg på festival. Med dedd nese.
Anje Skrevet 21. august 2014 #6428 Skrevet 21. august 2014 Er det streikingen for mere ferie og kortere arbeidstid som har pådratt dere forkjølelser? Setter inn en boks med lommetørkler. Og han karen over som snyter seg i dem... Kanskje er det Pål og han trenger pleie og omsorg? 1
Aldrisur Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6429 Skrevet 21. august 2014 Takk i lige måte. Helg i morgen. Skal ha fri i morgen for da skal jeg på festival. Med dedd nese. Feelings festival på Bislett? Er det streikingen for mere ferie og kortere arbeidstid som har pådratt dere forkjølelser? Setter inn en boks med lommetørkler. Og han karen over som snyter seg i dem... Kanskje er det Pål og han trenger pleie og omsorg? Jajamen Anje, streikefeber antakeligvis. Takk for myke og gode lommetørkler. Jeg ble så sår under nesa av det harde kjøkkenpapiret.
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #6430 Skrevet 21. august 2014 Det er så vakkert og "høstete" luft ute at jeg blir kjempeglad! 1
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6431 Skrevet 21. august 2014 Takk Anje!! Er på så gul og rund altså Ja, det er den aldri! Skal starte dagen med champagnefrokost
Mynona Skrevet 21. august 2014 #6433 Skrevet 21. august 2014 Ja, da skjønner jeg! Da må'n jo være godtfolk og da! 1
Rumle Skrevet 21. august 2014 #6434 Skrevet 21. august 2014 (endret) Nå er det vel på tide med litt høstblomster her i ballongen? Ha en fin onsdag alle sammen Endret 21. august 2014 av Rumle 3
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #6435 Skrevet 21. august 2014 Åååå...jaaaa til sensommer/tidlighøst-bilder.
Rumle Skrevet 21. august 2014 #6436 Skrevet 21. august 2014 Åååå...jaaaa til sensommer/tidlighøst-bilder. Jaaa, sensommer er det jo Men, det føles virkelig som høst allerde altså, merkelig jeg pleier ikke å føle at det er høst så tidlig ..
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2014 #6437 Skrevet 21. august 2014 Jeg har det helt sånn jeg også. Snuser inn kald morgenlukt og det er helt klart høst. <----- skulle ha vært et smilesmil, men ble et kraftig nysesmil i stedenfor... lol En natt var det nede i +7 og jeg klasket begeistret sammen lankene og jublet i det stille. 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. august 2014 #6438 Skrevet 21. august 2014 Så vakker soloppgang! Og god bedring til både Aldri og Mynona Jeg tenkte å invitere dere hjem til meg i dag jeg..Har nemlig pusset opp huset mitt litt i natt, så tenkte kanskje dere ville komme å teste ut de artige fasilitetene jeg har fått meg Dette er bare en av dem; ..så, hva sier dere? 3
Anje Skrevet 21. august 2014 #6439 Skrevet 21. august 2014 Booker en ukes tid med full oppvartning på Casa De Noz! Det serveres vin ved bassengkanten til frokost, sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå