Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom ut av skallet som snikleser!

Det var ikke du som var buss-damen tro Roadrunner?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du møtt Roadrunner på bussen My? :klo:

Skrevet

:fnise:

Nei, kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er noen bussdame. Dessuten er det nok feil by (og fuggel'n har bil og kan knapt huske sist det ble tatt buss). Men interessant tanke :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Nei.. men det kunne jo hende det var Roadrunner som var hun du møtte på bussen den dagen…!

• Liker 1
Skrevet

En reiseglad fuggel ramla innom luftballongen og har vært snikleser en kort stund :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Nei, kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er noen bussdame. Dessuten er det nok feil by (og fuggel'n har bil og kan knapt huske sist det ble tatt buss). Men interessant tanke :jepp:

Nei.. men det kunne jo hende det var Roadrunner som var hun du møtte på bussen den dagen…!

Ååå jaaa, nå skjønte jeg plutselig hva du mente My.

Det var en dame som satt å leste på KG (på mobilen sin) ved siden av meg på bussen en dag skjønner du Roadrunner. Hun leste faktisk i lufballongen, så vi er på utkikk etter en hemmelig leser.

Men da var det altså ikke deg. :skratte: Du bruker vel ikke hijab heller? Hun hadde nemlig det. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har du spilt Kahoot, My? Det tok helt av i våres på skolen, elevene elsket det. :)

Skrevet

Hvorfor? :hoppe:

Fordi at selv om jeg ble trist i helgen. Å noen ikke klarte å si unnskyld. Så klarte vi å prate og le av hverandre
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Bittelitenlittstor har jo begynt i barnehagen? Går det bra med henne der eller? :blomst:

Ja, hun er jammen ikke bare bitteliten lenger!

3. dag i bhg i morgen! Det går over all forventning superflott! Idag så gikk broren min og svigersøster etter nesten 1 time, så hun lekte, spiste, lekte, sov og så ble hentet. Uten en mine :)

Eller, hun begynte å grine da hun så mamma og pappa da de kom tilbake faktisk :ler: Men det er egentlig ganske logisk.

Hallooooooooo Roadrunner :vinke: Så bra at du ble avslørt som snikleser, for det er så trivelig med nye ansikter brukernavn her i tråden! Jeg vil absolutt tro at du vil trives her!

• Liker 1
Skrevet

Har du spilt Kahoot, My? Det tok helt av i våres på skolen, elevene elsket det. :)

Høres morsomt ut ja. :blomst:

Fordi at selv om jeg ble trist i helgen. Å noen ikke klarte å si unnskyld. Så klarte vi å prate og le av hverandre

Fint Vex. Det var veldig bra. :5:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei og god kveld til en Bippe i ballongen. :goodbye:

-----

Ikke før jeg kan sove under hele tannlegebesøket, skal jeg glede meg til å gå dit. :glare:

Men da var det altså ikke deg. Du bruker vel ikke hijab heller? Hun hadde nemlig det. :fnise:

Forventer du virkelig at damen skal innrømme det sånn uten videre? :ninja:

Bzzzzzzz - død. :daane:

Virker den skikkelig? Er det en sånn billigdings på Nille-type rackert?

Hoppe for deg så du vinner sjokoladen neste gang!

For meg? Tusen takk! :lur:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

JA! Det var kjempegøy! Jeg prøvde å finne noen videoer på youtube for å vise, men fant ingen som var bra. Var mest sånne turtorials.

Det blir liv med 250 stk i klassen som sier "neeei!" elelr "yess" når svaret avsløres altså. Dette tror jeg er like moro for unger som for voksne! :ler:

Forelesern sa i dag at han ikke skal ha vanlig forelesninger, men vi skal være aktive hele timen (3 timer) og han skal være en veileder for oss. Det skal være 2-veis kommunikasjon osv. Masse teknologiske hjelpemidler osv. Så det blir spennende fremover. Det blir 2 kahooter pr forelesning :)

Skrevet

Hei og god kveld til en Bippe i ballongen. :goodbye:

Ikke før jeg kan sove under hele tannlegebesøket, skal jeg glede meg til å gå dit. :glare:

Forventer du virkelig at damen skal innrømme det sånn uten videre? :ninja:

Virker den skikkelig? Er det en sånn billigdings på Nille-type rackert?

For meg? Tusen takk! :lur:

Virker skikkelig Hoppe! Vet ikke hvor billig den var for vi fikk den i gave.

Og til alt det andre du skrev her: Jeg må bare le av deg altså! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Høres morsomt ut ja. :blomst:

Fint Vex. Det var veldig bra. :5:

Tror den satt langt inne. Ble da en lang samtale om masse rart isteden. Godt å se
  • Liker 1
Skrevet

:klappe: Bra, Vex!

• Liker 1
Skrevet

JA! Det var kjempegøy! Jeg prøvde å finne noen videoer på youtube for å vise, men fant ingen som var bra. Var mest sånne turtorials.

Det blir liv med 250 stk i klassen som sier "neeei!" elelr "yess" når svaret avsløres altså. Dette tror jeg er like moro for unger som for voksne! :ler:

Forelesern sa i dag at han ikke skal ha vanlig forelesninger, men vi skal være aktive hele timen (3 timer) og han skal være en veileder for oss. Det skal være 2-veis kommunikasjon osv. Masse teknologiske hjelpemidler osv. Så det blir spennende fremover. Det blir 2 kahooter pr forelesning :)

Det må jeg si...verden har virkelig utviklet seg fra min studietid..... :opplyser: Dette høres jo morsomt ut, og da blir det vel lettere å lære også, tenker jeg.

Skrevet

*husker ikke koden for denne hijab-smileyen* + :kaklehone: ??

Tror ikke det gitt...

• Liker 2
Skrevet

*host* ...det er ikke sånn tilfeldigvis en gjemt bort i gjengen, som tilfeldigvis heter Pål vel, My? :lur:

Skrevet (endret)

*husker ikke koden for denne hijab-smileyen* + :kaklehone: ??

Tror ikke det gitt...

Har ikke du en dagbok også?

Edit: Er det muuuulig! Jeg ser jo linken i svaret ditt nå! :fnise:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken gjeng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...