Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6361 Skrevet 19. august 2014 Dagen din da Aldri? Høy fart, masse lek og morro og artigheter? Jaaaaaaa, mye fart og moro siste to dager. Å følge en superaktiv fireogethalvtåring fra klokka 9 til 19 krever sin kvinne! Spesielt når hun (antakeligvis) tror at vi er i samme alder, hun og jeg. Så spennende med mat på døren. Jeg har forvillet meg inn på nettbutikken til Zara i kveld. Det er et skummelt sted fullt av fristelser. Åh, fant du mye fint Anje! Kjøpte du noe? Regnbueskrift er vakkert! I dag kom jeg til å se et øyeblikk på tv2 og morgensendingen der. En spesial-bloggedame var gjest i fem minutter og skulle vise "oss" hvordan bruke store skjerf og knytte knuter/dandere rundt halsen. Fullstendig vanlige greier og gammelt nytt, i mine øyne. Har dere funnet frem skjerfene jenter og evt. gutter? <----- dette er en annen måte å ha det på, som ikke ble vist på tv Ai ai capten! Skjerfene er funnet frem! Ha-ha, kanskje vi skal lansere denne knytingen som siste mote fra KG-alléen? Det er nok en stund til skjerfene kommer frem igjen.. Eller.. de ligger jo der de bor hele tiden, men jeg skal nok ikke bruke på en stund enda. Nå har jeg sett min første veps i år! Hørte det er vepseår i år, men har ikke merket stort til det. Men Aldri? Hvor er du a? Har du glemt oss? Ser forresten at du var her i forrigårs… ja, var her i forigårs..... Veps sa du? Jeg har aldri sett så mye veps som det har vært denne sommeren. Små og temmelig innpåslitne har de vært også, men nå har de roet seg litt etter at temperaturen sank. ------------------ I dag har jeg vært hos tannlegen. Også jeg som aldri har gruet meg tidligere for å gå dit, hadde det kjempekjipt når jeg satt på venteværelset. Jeg visste at jeg skulle skifte et par gamle fyllinger og det var nok til å nesten gå i koma av engstelse. Ikke minst det at jeg måtte sitte og vente i evigheter før han ble ferdig med sin forige pasient, jeg hørte at han borret og blåste luft og stinka tannlege i rommet. Jeg fikk helt hetabeita (hvis dere vet hva det er) og måtte si til tannlegen når jeg skulle sette meg i stolen, at *hvis jeg kjennes litt våt og klam ut så er det foridi jeg har stressa på meg frykt mens jeg satt og ventet! * Og så var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg la meg og sov i to timer når jeg kom hjem. Har DERE det bra? 1
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6362 Skrevet 19. august 2014 Oi, har sett svært mange veps i år jeg, og så plagsomme som de har vært i de siste par, tre ukene har jeg aldri opplevd før! Hvordan er førsteinntrykket av det kommende studieåret Mynona? Har du et hektisk år forran deg med mye lesing hver helg eller kjenner du stoffet bra? Førsteinntrykket.. ehh.. voldsomt! Skal skrive stor oppgave + 1 times eksamen med 60 spørsmål Men morsom forelesning da. Interaktiv. Han hadde laga to quizer som han hadde på storskjermen hvor vi logga oss på på en nettside/app og svarte. og fikk poeng og hvem som ledet og sånn jeopardymusikk mens tiden telte ned på spørsmålene Var veldig festlig. Jeg kom på 68. plass og 90.plass av 247 stk.. Var vel ikke så halvgæærnt synes jeg. Og i den svææære forelesningssalen er det jo ikke no kult å rekke opp hånda, så da hadde vi en sånn annen app som vi kunne skrive spørsmålene så dukka de opp på tavla. Veldig interaktivt og gøyalt altså. Jaaaaaaa, mye fart og moro siste to dager. Å følge en superaktiv fireogethalvtåring fra klokka 9 til 19 krever sin kvinne! Spesielt når hun (antakeligvis) tror at vi er i samme alder, hun og jeg. Åh, fant du mye fint Anje! Kjøpte du noe? Ai ai capten! Skjerfene er funnet frem! Ha-ha, kanskje vi skal lansere denne knytingen som siste mote fra KG-alléen? ja, var her i forigårs..... Veps sa du? Jeg har aldri sett så mye veps som det har vært denne sommeren. Små og temmelig innpåslitne har de vært også, men nå har de roet seg litt etter at temperaturen sank. ------------------ I dag har jeg vært hos tannlegen. Også jeg som aldri har gruet meg tidligere for å gå dit, hadde det kjempekjipt når jeg satt på venteværelset. Jeg visste at jeg skulle skifte et par gamle fyllinger og det var nok til å nesten gå i koma av engstelse. Ikke minst det at jeg måtte sitte og vente i evigheter før han ble ferdig med sin forige pasient, jeg hørte at han borret og blåste luft og stinka tannlege i rommet. Jeg fikk helt hetabeita (hvis dere vet hva det er) og måtte si til tannlegen når jeg skulle sette meg i stolen, at *hvis jeg kjennes litt våt og klam ut så er det foridi jeg har stressa på meg frykt mens jeg satt og ventet! * Og så var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg la meg og sov i to timer når jeg kom hjem. Har DERE det bra? Oii.. påkjenning det stesset der ja. Sovet i 2 timer Huff, tannleger er noen skumle typer. Jeg skal neste uke faktisk Den vepsen inne hos meg var heeelt musestille og treg, så når den satt seg ned på armlenet ved siden av meg bar jeg han bare ut.. 1
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6363 Skrevet 19. august 2014 Høres ut som en gøyal start på studieåret My. Og plasseringen du fikk er jo laaaaangt over middels! Vi har dessverre måttet benytte den skumle elektriske tennis-racketen flere ganger her i sommer! Bzzzzzzz - død. 2
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6364 Skrevet 19. august 2014 Pass på å ikke bzzze noen humler og bier da! De må leve! Ellers dør vi.. har jeg lest. De plasseringene var resultat at vill gjetting Men vi skal ha sånne quizer hver forelesning på stoffet vi skal ha lest på til forelesningen. Og han som vant (begge gangen) i dag fikk sjokolade! Det vil jeg og ha! 1
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6365 Skrevet 19. august 2014 Hoppe for deg så du vinner sjokoladen neste gang! Oooo, nei, vokter meg vel for å ta humler og bier, de bare stryker jeg forsiktig på ryggen og ber dem pent om å pelle seg ut av stua mi'!
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6366 Skrevet 19. august 2014 Bra!! De er vel ganske lydige eller? I Oslo har de bievennlige blomster og planter på sommern. De er ikke så pene de bedene men de er jo nyttige hvertfall Skulle dere reise bort neste uke?
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6367 Skrevet 19. august 2014 Bra!! De er vel ganske lydige eller? I Oslo har de bievennlige blomster og planter på sommern. De er ikke så pene de bedene men de er jo nyttige hvertfall Skulle dere reise bort neste uke? Tenker du på de bedene i sentrum? De er jo ganske fine da. Masse forskjellige blomsterarter liksom. Jeg reiser den 9. september. Har du fått ordnet det meste til turen din?
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6368 Skrevet 19. august 2014 Ja, de bedene. De er litt rotete synes jeg. Noen lange planter og noen korte og noen ser nesten ut som ugress synes jeg.. på avstand. Det er ikke lenge til! Gleder deg til sol og sjø og fetaost? Det hadde jeg gjort. Jaa.. vi har fått booket rom for alle nettene nå. Det er jo så morsomt å bestille tur når det er så billig å bo 1600kr hver på overnatting i 2 uker er skikkelig billig. Nå er det under 2 mnd til vi reiser!
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6369 Skrevet 19. august 2014 Mm, gleder meg. 1600 for alle overnattingene, det er jo helt ekstremt billig. Ja dette blir en spennende tur for oss alle My!
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6373 Skrevet 19. august 2014 Ja, men mest for meg tror jeg Aldri Jeg håper vi får bilder fra turen din også Aldri Jeg er også litt glad Vex. Hvorfor er du glad?
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6375 Skrevet 19. august 2014 Ja, men mest for meg tror jeg Aldri Jeg håper vi får bilder fra turen din også Aldri Jeg er også litt glad Vex. Hvorfor er du glad? Det er nok sant, men du pleier å være flink til å ta oss med da! Jeg skal ta dere med denne gangen også, det er jo en luftballong vi har her! Alle skal reise - alle er med! 2
Gjest Inggolf Skrevet 19. august 2014 #6376 Skrevet 19. august 2014 (endret) Jaaaaaaa, mye fart og moro siste to dager. Å følge en superaktiv fireogethalvtåring fra klokka 9 til 19 krever sin kvinne! Spesielt når hun (antakeligvis) tror at vi er i samme alder, hun og jeg. ------------------ I dag har jeg vært hos tannlegen. Også jeg som aldri har gruet meg tidligere for å gå dit, hadde det kjempekjipt når jeg satt på venteværelset. Jeg visste at jeg skulle skifte et par gamle fyllinger og det var nok til å nesten gå i koma av engstelse. Ikke minst det at jeg måtte sitte og vente i evigheter før han ble ferdig med sin forige pasient, jeg hørte at han borret og blåste luft og stinka tannlege i rommet. Jeg fikk helt hetabeita (hvis dere vet hva det er) og måtte si til tannlegen når jeg skulle sette meg i stolen, at *hvis jeg kjennes litt våt og klam ut så er det foridi jeg har stressa på meg frykt mens jeg satt og ventet! * Og så var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg la meg og sov i to timer når jeg kom hjem. Har DERE det bra? Så kos!! Har vært sammenn BitteLiten i dag også, og jg skal love deg at det ikke er så lett å henge med en 1 åring heller Hun er så stolt der hun bærer på ballen sin og bamsen sin og haster av gårde fra A til B til K og så til Æ,Ø,Å! --- Det er jo det jeg sier jo Aldriiii! Det går Bestandig såå mye bedre enn man frykter!! Grue-seg-følelsen er jo så vondt! Leit å høre at det ble så vanskelig for deg i forkant, men det er veldig godt at vi har tannleger! Så morsom vri på forelesningene Mynona! Ingen kan klage på kjedelige standar-timer ihvertfall! Og hvorfor er du litt glad? Endret 19. august 2014 av Noz
Mynona Skrevet 19. august 2014 #6377 Skrevet 19. august 2014 Herlig! Jeg ser Roadrunner! Roadrunner var i dagboken min før også!
Aldrisur Skrevet 19. august 2014 Forfatter #6378 Skrevet 19. august 2014 Så kos!! Har vært sammenn BitteLiten i dag også, og jg skal love deg at det ikke er så lett å henge med en 1 åring heller Hun er så stolt der hun bærer på ballen sin og bamsen sin og haster av gårde fra A til B til K og så til Æ,Ø,Å! --- Det er jo det jeg sier jo Aldriiii! Det går Bestandig såå mye bedre enn man frykter!! Grue-seg-følelsen er jo så vondt! Leit å høre at det ble så vanskelig for deg i forkant, men det er veldig godt at vi har tannleger! Så morsom vri på forelesningene Mynona! Ingen kan klage på kjedelige standar-timer ihvertfall! Og hvorfor er du litt glad? Bittelitenlittstor har jo begynt i barnehagen? Går det bra med henne der eller? Herlig! Jeg ser Roadrunner! Roadrunner var i dagboken min før også! Jeg så henne også, er det ikke hun som ligner på Bippe Stankelbein? Kom inn til oss da vel! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå