Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Magen min rumler… og har lyst på is… eller boller.. eller solskinnsboller…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min rumler… og har lyst på is… eller boller.. eller solskinnsboller…

Værsåmeggod! :blomst:

kErfHF4.jpg

• Liker 2
Skrevet

Det der hjalp ikke akkurat!! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du er tilgitt… litt… :P

Skrevet

Å, som jeg skulle ønske at matheisen mellom Aldri og meg virket akkurat nå... :daane:

• Liker 1
Skrevet

DET skulle jeg også! For da kunne vi byttet - nybakt brød mot solskinnsboller! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Ha-ha, Aldrisurine hintet om at jeg ikke hadde kommentert denne videoen. "Så du ikke den herlige videoen som Rumle la inn i ballongen?".

Det er jo ikke alltid jeg får tid til å åpne alle linkene som blir lagt ved, så jeg bladde meg tilbake til side 312 (tror jeg det var?) og spilte Du skal Aldri si Aldri - på full guffe!

---

Så morsomt! :laugh: Hørte den på radio, og tenkte selvfølgelig på deg med en gang .. og da måtte jeg jo finne den på youtube :fnise: meeeeen jeg ser jo nå at jeg helt glemte å skrive det da :ler: Jammen bra at aldrisurine passer på :jepp ::blomst:

Det har jeg My. Har fått ordnet masse denne helgen.

Gudbedre så mye krystall, sølv og broderte linduker jeg har vurdert denne helgen. Det er jo sånt man ikke kan kaste heller. Og å prøve å selge det blir bare tull og tøys.

Så jeg har vasket alt, ryddet plass i skapene mine og håper at det kommer til nytte en vakker dag. :fnise:

Nå ringte naboen på døren her. Vaskemaskinen hennes har godt i stykker, så nå må jeg ned å sette på hennes halvferdig vask.

Det er bra å være til nytte! :laugh:

Gu så effektiv du er! :daane: Bare si i fra om du trenger en ekstrajobb på vestlandet! :laugh:

Ha en fiiiin mandag og uke :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Da kan jeg rapportere om at min torsk og rattatoiui (hvorfor kan vi ikke få et norsk ord for det der.. går jo ikke an å skrive) og det var godt. So far so good!

Og det var mer enn nok mat til meg og, selv om jeg jo tar halve oppskriften.. Glemte forsåvidt å halvere på oliven, så det ble veeeldig mye oliven :P

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Så bra My :strix: Da var det jo verken mat eller penger rett i vasken! Og du har torskemiddag i morgen også!

Jeg er nyskjerrig på hvor mye dette hadde kostet om du selv hadde gått på butikken,

sånn i forhold til hva du betalte for å få det levert. (Joda, jeg vet jo at det er en del arbeid bak det,

det å sette det sammen, men jeg tenker kun på varene.)

Skrevet

Sikkert en del billigere, for jeg betaler nok litt for levering/pakking/administrasjon også. For pakkene er jo billigere per middag per pers om man kjøper pakke til 2 voksne og 2 store barn.

Men jeg har jo nesten en hel pakke couscous til overs da, og masse hvitløk, så det kommer nok til å bli litt sånne rester i form av basismat og tørrvarer, så da har jeg jo til senere middager også :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Sikkert en del billigere, for jeg betaler nok litt for levering/pakking/administrasjon også. For pakkene er jo billigere per middag per pers om man kjøper pakke til 2 voksne og 2 store barn.

Men jeg har jo nesten en hel pakke couscous til overs da, og masse hvitløk, så det kommer nok til å bli litt sånne rester i form av basismat og tørrvarer, så da har jeg jo til senere middager også :)

Det er veldig bra at det ikke er som med Rema1000 sine "middager for hundrelappen" da... "hundrelappen"!

For de regner jo med at man har alle mulige basisvarer og har man ikke det så blir det ihvertfall over hundrelappen..

Dagen din da Aldri? Høy fart, masse lek og morro og artigheter? :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

:goodbye:

Så spennende med mat på døren. :nigo:

Jeg har forvillet meg inn på nettbutikken til Zara i kveld. :ninja: Det er et skummelt sted fullt av fristelser.

:ler:

• Liker 1
Skrevet
Jeg er trøtt og sliten, men samtidig stolt. Nå skal jeg se på Supernatural
  • Liker 2
Skrevet

Og regnbuefarget!

Jeg burde ha sovet nå… men jeg hører Robbie WIlliams i det fjerne synger Go Gentle… Og utsetter som vanlig :P

Skrevet (endret)

Regnbueskrift er vakkert! :rodmer:

I dag kom jeg til å se et øyeblikk på tv2 (eller nrk...jeg husker ikke helt) og morgensendingen der. En spesial-bloggedame var gjest i fem minutter og skulle vise "oss" hvordan bruke store skjerf og knytte knuter/dandere rundt halsen. Fullstendig vanlige greier og gammelt nytt, i mine øyne.

Har dere funnet frem skjerfene jenter og evt. gutter?

:tannverk: <----- dette er en annen måte å ha det på, som ikke ble vist på tv

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Det er nok en stund til skjerfene kommer frem igjen.. Eller.. de ligger jo der de bor hele tiden, men jeg skal nok ikke bruke på en stund enda.

Nå har jeg sett min første veps i år! Hørte det er vepseår i år, men har ikke merket stort til det.

Men Aldri? Hvor er du a? Har du glemt oss?

• Liker 1
Skrevet

Ser forresten at du var her i forrigårs… :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Oi, har sett svært mange veps i år jeg, og så plagsomme som de har vært i de siste par, tre ukene har jeg aldri opplevd før! :sjokk:

Hvordan er førsteinntrykket av det kommende studieåret Mynona?

Har du et hektisk år forran deg med mye lesing hver helg eller kjenner du stoffet bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...