Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, ai! Will do! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=-CCrfuAgkAM

Ha-ha, Aldrisurine hintet om at jeg ikke hadde kommentert denne videoen. "Så du ikke den herlige videoen som Rumle la inn i ballongen?".

Det er jo ikke alltid jeg får tid til å åpne alle linkene som blir lagt ved, så jeg bladde meg tilbake til side 312 (tror jeg det var?) og spilte Du skal Aldri si Aldri - på full guffe!

Det var skikkelig god underholdning! :ler: Og så de klærne, den stilen og hårsveisen. Heeeeerlig!

Haha.. Det er ikke så greit å være i ørska når man våkner. Selv om jeg hadde snudd meg rundt og sovet lenger om jeg hadde trodd klokka var 06.50 også!

En gang stod jeg opp i all hast, kastet meg i bilen. Hadde forsovet meg - skulle egentlig stå opp 6.45, men nå var klokka 7.20. Men det var is på ruta og jeg var såååå trøtt, så jeg orket ikke å skrape, så jeg satt der og ventet på at varmeapparatet skulle smelte isen. Stusset på at de ikke skravlet noe sælrig på radion egentlig.. Så så jeg på klokka i bilen - 01.35…. Ehhh.. jaaaa… Trenger ikke gå på jobb heeelt enda :P

Jeg lo godt når jeg leste den her My. Klokka 01.35 ja, det kan en kalle grytidlig! :hoho:

Fine sangen Vex. :klemmer:

Ganske...........ekkel (i mangel på et bedre ord) uspiselig ( :fnise: ) kake?

406356_458996127454737_1976797732_n.jpg?

Er det dette man kaller styggpen?

:strix:

Vet ikke hvordan jeg ville reagert om den der lå på kakebordet.

Og det minner meg på at jeg har et fadderbarn som nå er tenåring og som derfor ville elsket den der - bare fordi moren ville hatet den. :ler: *håper hun ikke vet slike finnes*

Et snilt og fattet ungdomsopprør vil jeg si. :Nikke:

Sånn tenker jeg når jeg går igjennom de siste reolene før kassa i butikken.

"Fyyyyyyy, for en ekstremt diger og ekkel sjokoladeplate du er!" :jolie:

*ja jeg snakker til dem også, så er det sagt*

Og så blir de så fornærmet at de løper etter deg og slenger seg oppi handleposen din? :lol:

• Liker 3
Skrevet

Har du hatt en fin helg Aldri?

• Liker 1
Skrevet

Har du hatt en fin helg Aldri?

Det har jeg My. Har fått ordnet masse denne helgen.

Gudbedre så mye krystall, sølv og broderte linduker jeg har vurdert denne helgen. Det er jo sånt man ikke kan kaste heller. Og å prøve å selge det blir bare tull og tøys.

Så jeg har vasket alt, ryddet plass i skapene mine og håper at det kommer til nytte en vakker dag. :fnise:

Nå ringte naboen på døren her. Vaskemaskinen hennes har godt i stykker, så nå må jeg ned å sette på hennes halvferdig vask.

Det er bra å være til nytte! :laugh:

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Effektiviteten selv har slått til igjen! :Hehe:

Har du fått slappet av litt da Aldri? Og spist sossekjøtt? tihihihi

Endret av Noz
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Og mynona, jeg hadde tenkt å spørre deg her inne om matkassa di, men

så så jeg akkuratt at jeg hadde fått snapp av deg ja :jepp:

Liker du alt du fikk med eller? Kan tenke meg at du får en spennende middagsuke!

• Liker 1
Skrevet

*vifte litt med kjøkkenhåndkleet og lede nystekt brød-duft inn i ballonglokalet* :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Effektiviteten selv har slått til igjen! :Hehe:

Har du fått slappet av litt da Aldri? Og spist sossekjøtt? tihihihi

Uff, jeg høres sikkert mer effektiv ut enn hva jeg er. :ball:

Sossekjøtt ja! Vi putta biff i sossen og lagde biff stroganof. :hoho:

Flinke Aldri!

Du er vel ikke så borte selv heller tenker jeg. :tommelopp:

Liker du alt du fikk med eller? Kan tenke meg at du får en spennende middagsuke!

Å jaaaaaaa, middagspakka! :danser:

• Liker 1
Skrevet

*vifte litt med kjøkkenhåndkleet og lede nystekt brød-duft inn i ballonglokalet* :nigo:

Tusen hjertelig takk! *neie pent*

Skrevet

Du er grei da.. som vasker klærne til naboen og! Men kanskje ikke på fast basis :P

Ja den kom i dag. Så nå er kjøleskapet fullt. Jeg ser også av mengdene at det er nok til 6 middager. Altså 2 porsjoner av hver.

Jeg liker alt jeg har fått jeg :) Men nå skal ejg lage ting jeg ikke har lagt før for første gang da. Så da får vi se om det lykkes eller om det blir overkokt/svidd/tørt/rart eller om det gå fint :)

• Liker 1
Skrevet

Du er grei da.. som vasker klærne til naboen og! Men kanskje ikke på fast basis :P

Ja den kom i dag. Så nå er kjøleskapet fullt. Jeg ser også av mengdene at det er nok til 6 middager. Altså 2 porsjoner av hver.

Jeg liker alt jeg har fått jeg :) Men nå skal ejg lage ting jeg ikke har lagt før for første gang da. Så da får vi se om det lykkes eller om det blir overkokt/svidd/tørt/rart eller om det gå fint :)

Du får bruke oss gamle husmødrene om du lurer på noe underveis da vet du My. :rosaengel:

• Liker 1
Skrevet

Will do :opplyser:

Jeg har aldri laget torsk før. Er egentlig ikke så veldig glad i torsk.. tror jeg.. har ikke smakt det siden jeg var liten tror jeg da. Hvis ikke jeg har fått det på restaurant uten at jeg vet det da.. Så er litt spent på om det blir godt i morgen.

Kan torsken jeg åpner i morgen ligge i kjøleskapet til tirsdag i tett plastpose? Den blir ikke instant dårlig den?

Skrevet

Det går nok bra My. :Nikke:

Er den frossen nå da eller?

Skrevet

Nei, den er fersk.

Skrevet

Hvis den er ny-fersk fra de som leverte skulle det gå bra.

Men lukt deg fram på tirsdag.

Skrevet

Ja… Det er ikke mye som er verre enn dårlig fisk!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Kan verken skjønne eller tro noe annet enn at det skal gå bra om du tilbreder den i morgen.

Skrevet

Nei fy flate.. :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...