Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg tok det helt bokstavelig! :jolie: Men det er jaggu godt sagt! :ler:

---

Jeg er sååå sliten. :daane:

Har fulgt en megasprek prinsessepirat i et døgn, og det tok jammen på.

Vi har vært på rideoppvisning, hilst på 1000 husdyr 1000 ganger, tråkket i dyrebæsj, løpt 1000-meteren 1000 ganger, picnic i det grønne med besøk av 1000 veps, med mer og mer og mer..... :jepp: men det er utrolig koselig og morsomt da... for i tillegg tror jeg at jeg har ledd 1000 ganger også. :ler:

I morgen og søndag må vi gjøre klar leiligheten som skal selges. Det er så masse ting og stæsj som skal leveres inn hit og dit. Prøver å kaste så lite som mulig, men det er ikke en enkel jobb. :)

Det finnes mange likene stilige/artige og fine skilt, men akkuratt denne er en fryktelig frekk presang :ler:

--

Ikke rart du er sliten!! Tror jeg ikke kjenner noen jeg som har et like hektisk liv som deg! Et par stk som deler førsteplassen sammen med deg, men absolutt ingen som topper deg...

Du gjør jo mange fine aktiviteter i det minste da, men man trenger en god del pustepauser imellom slagene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda! :jepp: Det er sånn man kan ha smør/syltetøy eller brunost på...til kaffen el.l.

Har fryst ned trekvart-parten, resten ligger og smiler til meg ute i kjøleskapet. :nigo:

Lykke til med leiligheten. :klem:

Er det noe ala vørterkake eller julekake?

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg har hatt en OK dag. Er veldig sliten. har sovet dårlig hele uken for jeg har hatt vondt i hodet hele uken. Men har hatt behandling i dag. Men jeg blir så sliten etter det også. Men nå er jeg hos foreldrene mine å blir skjemt bort.

Du både fortjener og trenger å bli skjemt litt bort! Håper du får 2 veldig gode netter i ro og makk for foreldrene dine!

Så gode at du glemmer at du var sliten i dag :Hehe:

Fredagstaco`n gjorde godt tipper jeg?

Skrevet

My: ja, men bare med rosiner og kardemomme i.

Skrevet

Jeg har hatt en OK dag. Er veldig sliten. har sovet dårlig hele uken for jeg har hatt vondt i hodet hele uken. Men har hatt behandling i dag. Men jeg blir så sliten etter det også. Men nå er jeg hos foreldrene mine å blir skjemt bort.

Har du fortsatt priatprinsessa der, eller er hun levert tllbake?

Fant dere noen skatter hos svigermor? Noe gammelt og kult?

Åh, dumme hodevondtet! :sur:

Så deilig å være hjemme hos mamma og pappa da. :kose:

Piratprinsessen har reist hjem, men ny planleggingsdag i banehagen på mandag, så da er hun her igjen.

Ja, vi fant masse gammelt og fint. men hva skal jeg si? Det er virkelig begrenet hva man får plass til hjemme hos seg selv, men vi har alle rasket til oss et lite minne hver.

Jadda! :jepp: Det er sånn man kan ha smør/syltetøy eller brunost på...til kaffen el.l.

Har fryst ned trekvart-parten, resten ligger og smiler til meg ute i kjøleskapet. :nigo:

Lykke til med leiligheten. :klem:

Ligger å smiler? :hoho: Ja. syns jeg ser det. :ler2:

Takk Hoppe, det trengs.

Det finnes mange likene stilige/artige og fine skilt, men akkuratt denne er en fryktelig frekk presang :ler:

--

Ikke rart du er sliten!! Tror jeg ikke kjenner noen jeg som har et like hektisk liv som deg! Et par stk som deler førsteplassen sammen med deg, men absolutt ingen som topper deg...

Du gjør jo mange fine aktiviteter i det minste da, men man trenger en god del pustepauser imellom slagene også.

Ja, du sier noe. Dette holder meg skikkelig i form i hvert fall. :hoppe:

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil natthoppe sammen med deg! :hoppe: :hoppe:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heeeeey .. er det natthopping på gang?!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Temmelig vill hopping ja. :lur:

• Liker 2
Skrevet

Temmelig vill hopping ja. :lur:

Kult :hoppe: Fin sang! :danse:

• Liker 1
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=d0AzQRGd7eU

:skya:

• Liker 2
Skrevet

Det var faktisk mye bra musikk før også...til og med norsk. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så fiiin musikk som møter meg i ballongen i dag da! :hoppe::hoppe: <-------Daghopping sammen med dere! :klemmer:

pYzssm8.gif

Jeg tror synet mitt begynner å svikte meg jeg. Våknet tidlig i dag og kikket på mobilen som viste at klokka var 06.50. Det var jo ikke så tidlig, tenkte jeg, men synes det var ualminnelig mørkt utenfor soveromsvinduene. :unsure: Sjanglet ut på kjøkkenet og der viste klokka 05.15.

Går'e an å se så feil da? :bond:

Ja-ja, nå har jeg drukket ørten kopper kaffe, dusjet og nesten tørket håret, spist to skiver med svensk goudaost, så nå er det bare å brette opp ermene og begynne dagens arbeid.

Håper dere koser dere og får en fiiiiiiiiiiin lørdag! :smilyblomst:

Edit: Hadde skrevet ti skiver med svensk goudaost. :ler:

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Skrevet

Det var faktisk mye bra musikk før også...til og med norsk. :rodmer:

Så fiiin musikk som møter meg i ballongen i dag da! :hoppe::hoppe: <-------Daghopping sammen med dere! :klemmer:

pYzssm8.gif

Jeg tror synet mitt begynner å svikte meg jeg. Våknet tidlig i dag og kikket på mobilen som viste at klokka var 06.50. Det var jo ikke så tidlig, tenkte jeg, men synes det var ualminnelig mørkt utenfor soveromsvinduene. :unsure: Sjanglet ut på kjøkkenet og der viste klokka 05.15.

Går'e an å se så feil da? :bond:

Ja-ja, nå har jeg drukket ørten kopper kaffe, dusjet og nesten tørket håret, spist to skiver med svensk goudaost, så nå er det bare å brette opp ermene og begynne dagens arbeid.

Håper dere koser dere og får en fiiiiiiiiiiin lørdag! :smilyblomst:

Edit: Hadde skrevet ti skiver med svensk goudaost. :ler:

Sånn kan det gå! :laugh:

Ha en fin lørdag du også :blomst: og husk nå å slappe litt av også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Haha.. Det er ikke så greit å være i ørska når man våkner. Selv om jeg hadde snudd meg rundt og sovet lenger om jeg hadde trodd klokka var 06.50 også!

En gang stod jeg opp i all hast, kastet meg i bilen. Hadde forsovet meg - skulle egentlig stå opp 6.45, men nå var klokka 7.20. Men det var is på ruta og jeg var såååå trøtt, så jeg orket ikke å skrape, så jeg satt der og ventet på at varmeapparatet skulle smelte isen. Stusset på at de ikke skravlet noe sælrig på radion egentlig.. Så så jeg på klokka i bilen - 01.35…. Ehhh.. jaaaa… Trenger ikke gå på jobb heeelt enda :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg må le av den artikkelen i topp her - klær du IKKE må bruke på jobb (kontorjobb)… Sånn er det ikke hos oss :P Hvis jeg hadde troppet opp i drakt og høye hæler der hadde nok folk lurt på om jeg skulle på audiens på slottet eller noe :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg må le av den artikkelen i topp her - klær du IKKE må bruke på jobb (kontorjobb)… Sånn er det ikke hos oss :P Hvis jeg hadde troppet opp i drakt og høye hæler der hadde nok folk lurt på om jeg skulle på audiens på slottet eller noe :P

:ler: Jeg og lo av den. Det er to damer på jobb som går kledd i drakter og sånn, og det er fordi de bare liker å gå sånn. Resten av oss går kledd i alt mulig rart fra flipflops og sliten t-skjorte om sommeren og opp til dress og slips. Ser ut som en broket gjeng ved lunsjen, men jammen er det fint å bare ha regelen "kle deg etter dagen din" å gå etter. : nigo:
Skrevet

Vi har ikke så casual som dere da, men jeans og joggesko er vanlig hos oss. Det er jo skikkelig fyfy i følge artikkelen.

Anbefaler ikke å kjøre gjennom Drammen om man er bilsjuk i dag! Der har de nok gjødsla med ekte saker... Hjalp ikke på kvalmen :spy:

Skrevet

Har det noen virkning om jeg sier høyt og tydelig at alle som befinner seg i denne ballongen i dag, kan ta fullstendig fri og gjøre akkurat hva de vil resten av lørdagen...legge beina opp på sofan og bare ta det me`ro..? Jeg har bestemt det. Adlyd! :opplyser:

Skrevet

Sorry, no can do. Er for mye å gjøre. Har gjort unna masse hagearbeid og ryddet i strikketøy og garn og har to poser fulle av garn som skal tas med på skolen. Har til og med kastet noen prosjekt som er over ti år gamle. Nå er det klesvask, rydding i klær og skap, før middagslaging og kjøkkentjeneste. Men DA skal jeg slappe av, lover! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...