Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Bare meg og skinnet ja! :fnise:

Ja, det må være rart.

Nest siste året, så er det jobb og leilighet, volvo, mann og........hund har du jo! :ler:

I wish!! :hoho:Eller, jobb og leilighet blir det!

Bil også, men laaaangt ifra volvo :Hehe:

Det er verre med det siste der...

Men herre min hatt! Hvor IDIOT er det mulig å bli???

Skulle gjerne ha skrevet hva denne linken inneholder, men jeg vil verne om Rumle ( :fnise: )

Så Rumle, det handler om blomster som ikke hadde det så bra den siste tiden sin... Kanskje du ikke bør klikke deg inn, spesielt ikke om du er i det følelsesladde hjørnet.

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/haerverk-i-botanisk-hage-1.11877726 :kjefte:

Endret av Noz
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, tja, si det? :vetikke: Vi skulle nok lest historieleksa vår bedre du og jeg My. :fnise:

Ja, skulle visst det :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

I wish!! :hoho:Eller, jobb og leilighet blir det!

Bil også, men laaaangt ifra volvo :Hehe:

Det er verre med det siste der...

Skulle gjerne ha skrevet hva denne linken inneholder, men jeg vil verne om Rumle ( :fnise: )

Så Rumle, det handler om blomster som ikke hadde det så bra den siste tiden sin... Kanskje du ikke bør klikke deg inn, spesielt ikke om du er i det følelsesladde hjørnet.

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/haerverk-i-botanisk-hage-1.11877726 :kjefte:

Ja fyyyy flaaaaten! Hva er det folk? Jeg så det på nyhetene, det er helt sykt!

Ja, skulle visst det :sjenert:

Vi får les oss opp på Gresk historie nå i ettertid. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

I alle dager?!? Jeg skjønner ikke hva folk som driver med hærverk har i topplokket jeg. Det kan jo ikke vært stort annet enn sagflis.

• Liker 1
Skrevet

I alle dager?!? Jeg skjønner ikke hva folk som driver med hærverk har i topplokket jeg. Det kan jo ikke vært stort annet enn sagflis.

Det er så trist så trist. :(

Håper de har klart å få tydelige videobilder og får tak i sagflishodene!

• Liker 2
Skrevet

Det var et vondt oppslag... :(

• Liker 2
Skrevet

Hodepiiiiine… for 7. dagen på rad :sukk:

Jeg har alltid vært partypooper'n i oppveksten som har kjefta på de som skal tulle å ødelegge ting og tang. Det være seg en kortstokk eller noe større :ler: Men jeg synes det er så unødvendig å ødelegge ting med vilje. Spesielt ting som f.eks er gamle og har affeksjonsverdi eller planter som har levd i ørten år osv.. Noe som ikke kan erstattes for den som eier det, selv om det føles som bare en eller annen verdiløs ting for den som hærper..

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jaaaa, altså nei, det kan umulig være annet enn sagflis i topplokket til disse folkene nei..... Det er en del kriminalitet jeg "kan forstå", som for.eks innbrudd gjort av mennesker med et desperat behov for penger, men hærverk!?! De kan jo ikke få noe som helst ut av å ødelegge noe kun på pur faen? ...Et kick, men det er jo lett å få på andre måter også.

Endret av Noz
Skrevet

Jeg skjønte ikke dette med politikerbarn jeg G?

Når man først skal streike så passer det fint å ta ut skoler der barn av politikere går, sånn at de får kjenne på kroppen at streiken rammer. Bruker å være ytterst virkningsfullt. :)

• Liker 1
Skrevet

---

Leste det tidligere i dag, helt vanvittig at noen kan gjøre noe slikt :( Stakkars gartneren som kom på jobb og fant så mye ødelagt altså :sukk:

Men, søtt av deg å tenke på meg da :blomst:

• Liker 2
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=-CCrfuAgkAM

:romeo:

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Da jeg så dette skiltet på byporten i går så tenkte jeg raskt på dere her i tråden :fnise:

Synes det passer seg bra inn her (etter Tekola sitt innlegg :Hehe: )

(Ikke ta det bokstavlig da, det er ikke meningen!!! Det var bare en artig vri på sangen til dere som elsker sjokolade og greier :biggrin: )

10617258_10154491314680243_2082807952_n.

Endret av Noz
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Da jeg så dette skiltet på byporten i går så tenkte jeg raskt på dere her i tråden :fnise:

Synes det passer seg bra inn her (etter Tekola sitt innlegg :Hehe: )

(Ikke ta det bokstavlig da, det er ikke meningen!!! Det var bare en artig vri på sangen til dere som elsker sjokolade og greier :biggrin: )

10617258_10154491314680243_2082807952_n.

Hva mener du med for liiiiten?!!!! :jolie:

24052133d6ec0898d642787805a7d8f4.jpg

:romeo:Seeeee min kjole ...

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Alle mine teleskopkjoler er helt passe tenk. :nigo:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hva mener du med for liiiiten?!!!! :jolie:

*bilde*

:romeo:Seeeee min kjole ...

Tihihhi, jeg mener at du er klønete som vasket den på 90 grader! :daane:

:fnise:

Teleskopkjoler Hoppe?

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Hmm...kan vi tro på det der, Rumle? :glare: Hun ler altfor uskikkelig over der syns jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...