Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, kan se det for meg.. Både handleturen når du var liten Aldri og handleturen i dag med liten aldrisurine :ler:

Ha-ha, herlig! :hoho:

Men du Aldrisurine er ikke så veldig liten da, hun er jo faktisk litt "større" enn deg. :ler:

Jeg hadde litt moro av den lille misforståelsen skjønner du. :P

:skravle: Har du forresten funnet husly på Cuba nå?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du skrev jo lille Aldrisurine.. :klo: Så da tenkte jeg det var avkommet til Aldrisurine.. Eller er det ikke Aldrisurine som har de små vennene?

Men altså, godtebutikker kan man gå berserk i både som stor og liten :opplyser:

:skratter:

Har funnet husly for 3 av nettene. På to forskjellige steder. Så har noen igjen. Det er jo bare ett eller to rom i hver casa, så det skal litt til før det klaffer. Har hatt noen vi har prøvd å booke, men fått mail om at de er opptatt de dagene. Men det går fremover :)

• Liker 1
Skrevet

Men du skrev jo lille Aldrisurine.. :klo: Så da tenkte jeg det var avkommet til Aldrisurine.. Eller er det ikke Aldrisurine som har de små vennene?

Men altså, godtebutikker kan man gå berserk i både som stor og liten :opplyser:

:skratter:

Har funnet husly for 3 av nettene. På to forskjellige steder. Så har noen igjen. Det er jo bare ett eller to rom i hver casa, så det skal litt til før det klaffer. Har hatt noen vi har prøvd å booke, men fått mail om at de er opptatt de dagene. Men det går fremover :)

Nemlig! :laugh:

Så fint at det går framover. Det ordner seg vel etter hvert med alle fjorten nettene. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Ja, satser på det. Vi har sendt inn noen flere forespørsler også som vi venter på svar på. Vi org'er fælt nå ;) Har fordelt det mellom oss, så tar litt hver og har en felles kalender som vi oppdaterer og fargekoder når noe er i boks :P Sånn er det med strukturerte økonomer med excel-elsk :skratte:

Hva har dere funnet for noen skatter i harryland da? Mere sous-vide-mat? Får du han herren til å fikse sånt til deg enda eller? Eller var det sånn gøy i 1,5 måned når den var ny, også har den begynt å samle støv?

Skrevet

Struktur er smart, spesielt når dere skal reise til et såpass fremmed sted/land. :Nikke:

Souse viden er stadig i bruk My. Akkurat nå er den fylt med ferskener som skal godgjøres noen timer før det hele blir til ferskeniskrem. :wow:

Og den brukes faktisk ganske mye til kjøtt, kylling og masse annet rart.

Det jeg liker å kjøpe i Harryland er dusjsåpe, shampoo, Karbonade/kjøttdeig, vaskepulver, ost og rent kjøtt.

Og så er det en grei tur, tar jo under en time hver vei. (Også vin dag - halv pris vettu)

:blomst: Her er jeg om en tre ukers tid:

j12TcNP.jpg

• Liker 2
Skrevet

*fniser litt av misforståelser og harryhandling*

Jeg har vært på jobb i dag. Første ordentlige arbeidsdag etter ferien. *utslitt*

• Liker 1
Skrevet

*fniser litt av misforståelser og harryhandling*

Jeg har vært på jobb i dag. Første ordentlige arbeidsdag etter ferien. *utslitt*

Oj - tøffe tak etter en lang ferie. :kose:

Hvordan er det med din skole og streik?

Skrevet

Åh, hvor hen er det da Aldri? Hellas?

Jeg har nå spist opp cubaen. Den var god! Kan bli gjenkjøp det der altså.. Tror jeg hadde likt den litt kaldere da, men det kan jeg huske på til nesten gang.

• Liker 1
Skrevet

Oj - tøffe tak etter en lang ferie. :kose:

Hvordan er det med din skole og streik?

Ingen streik så langt ved vår skole. Regner med at den er litt mer utsatt i og med at det er en ungdomsskole, det ser ut til at barneskolene skjermes. Men, det er få politikerbarn som går på denne skolen, så det er vel ikke så sannsynlig likevel. Like greit, jeg vil ikke streike jeg. Jeg vil at alle skal være venner og vel forlikt og at barn og unge skal få god undervisning.

• Liker 1
Skrevet

Skal du ut på reise igjen Aldri? :klo:

Jaaaa! Til Skopelos! :bolledeig:

Hvordan går det med deg? Har du begynt på skolen denne uka?

Skrevet

Enda mere hellas! Dere er helt Hellifiserte (?) dere! Det er fint der da. Også har de så mye god mat :jepp: Var det Skopelos dere var i fjor og? Der hvor Mamma Mia hadde vært?

Skrevet

Åh, hvor hen er det da Aldri? Hellas?

Jeg har nå spist opp cubaen. Den var god! Kan bli gjenkjøp det der altså.. Tror jeg hadde likt den litt kaldere da, men det kan jeg huske på til nesten gang.

Kald sjokolade er best! :wow:

Ingen streik så langt ved vår skole. Regner med at den er litt mer utsatt i og med at det er en ungdomsskole, det ser ut til at barneskolene skjermes. Men, det er få politikerbarn som går på denne skolen, så det er vel ikke så sannsynlig likevel. Like greit, jeg vil ikke streike jeg. Jeg vil at alle skal være venner og vel forlikt og at barn og unge skal få god undervisning.

Jeg skjønte ikke dette med politikerbarn jeg G?

Ellers er jeg enig med deg at streik absolutt ikke gagner elevene. Men noen ganger så må man..... :(

Gjest Inggolf
Skrevet

De derre lohengrin og Cuba... Det er sånne sjokoladene jeg tenkte på som gammel-dame sjokolade når jeg var liten... Sikkert derfor de ikke er smakt på.

Heheee, ja det tenker nok de aller fleste under 35-40(?) år :fnise:

For litt siden så ble en eldre dame (sikkert 80-83 år) ekspidert forran meg i kassakøen, av en ung gutt (sikkert nettopp fylt 18). "Du, jeg skulle så gjerne ha kjøpt med meg en slik lohengrin jeg, men jeg kunne ikke finne den. Har dere den?" spurte damen denne unge gutten. "Eeeeh`? Loh..vafforno? Nei jeg trokke det ass...Nei det har jeg aldri sett før. Det har vi ikke" fikk hun til svar. Jeg hørte lett på denne gutten at han ikke ante hva dette produktet var for noe, så jeg brøt inn å sa "joooo selvfølglig har de Lohengrin! Han vet jo åpenbart bare ikke hva det er. Skal hente en til deg jeg!" Da følte jeg meg plutselig 25 år eldre :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Enda mere hellas! Dere er helt Hellifiserte (?) dere! Det er fint der da. Også har de så mye god mat :jepp: Var det Skopelos dere var i fjor og? Der hvor Mamma Mia hadde vært?

Grekofile! :fnise:

Ja det stemmer. Vi har visst forelsket oss helt i den øya. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Heheee, ja det tenker nok de aller fleste under 35-40(?) år :fnise:

For litt siden så ble en eldre dame (sikkert 80-83 år) ekspidert forran meg i kassakøen, av en ung gutt (sikkert nettopp fylt 18). "Du, jeg skulle så gjerne ha kjøpt med meg en slik lohengrin jeg, men jeg kunne ikke finne den. Har dere den?" spurte damen denne unge gutten. "Eeeeh`? Loh..vafforno? Nei jeg trokke det ass...Nei det har jeg aldri sett før. Det har vi ikke" fikk hun til svar. Jeg hørte lett på denne gutten at han ikke ante hva dette produktet var for noe, så jeg brøt inn å sa "joooo selvfølglig har de Lohengrin! Han vet jo åpenbart bare ikke hva det er. Skal hente en til deg jeg!" Da følte jeg meg plutselig 25 år eldre :fnise:

Ha-ha, den følelsen skjønner jeg godt at du fikk! :laugh: Men var fint du sa ifra og hjalp damen da.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jaaaa! Til Skopelos! :bolledeig:

Hvordan går det med deg? Har du begynt på skolen denne uka?

Oiii, så heldig du er!!! Bare du og gubbeskinnet eller?

Ja, første dag på skolen var mandag :) Veldig rart å tenke på at jeg faktisk begynte på 3. året!!

Eksamen om 1 mnd og deretter 2 praksisperioder omtrent på rappen! Blir et hektisk år, men deilig å tenke

på at det går såpass fort.

Skrevet

Grekofile! :fnise:

Ja det stemmer. Vi har visst forelsket oss helt i den øya. :sjenert:

Herlig! Kjenner til den følelsen ;)

Og det fikk meg til å tenke på.. hvorfor heter det Hellas og grekere? Ikke Hellas og Hellassere/Hellere eller Grekenland og grekere?

Skrevet

Oiii, så heldig du er!!! Bare du og gubbeskinnet eller?

Ja, første dag på skolen var mandag :) Veldig rart å tenke på at jeg faktisk begynte på 3. året!!

Eksamen om 1 mnd og deretter 2 praksisperioder omtrent på rappen! Blir et hektisk år, men deilig å tenke

på at det går såpass fort.

Bare meg og skinnet ja! :fnise:

Ja, det må være rart.

Nest siste året, så er det jobb og leilighet, volvo, mann og........hund har du jo! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Herlig! Kjenner til den følelsen ;)

Og det fikk meg til å tenke på.. hvorfor heter det Hellas og grekere? Ikke Hellas og Hellassere/Hellere eller Grekenland og grekere?

Hm, tja, si det? :vetikke: Vi skulle nok lest historieleksa vår bedre du og jeg My. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...