Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og nå du er der, en Cuba-libre?! :nigo:

Mh3QNvI.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Og mojito med Havana-rum

havana-club-3-anoshc-websit.png

Og sigar og stråhatt!

• Liker 1
Skrevet

My etter fjorten dager i Havana! :fnise:

KG66pdO.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

:blomst: Gooood morgen venner!

Jeg har drømt om Cuba i hele natt! :ler: Tenk, jeg var så heldig å få være med My og venninnen hennes på rundreise opp i fjellene og Havana rundt. Vi spiste rar mat og sleit oss avgårde med tunge ryggsekker. :bond:

Havana by var akkurat så støvete, spennende og gammeldags som jeg hadde forestilt meg. :forvirret:

Y8j6zQM.jpg

Nå har jeg vært i dusjen og er klar for en Harrytur til nabolandet sammen med gubbeskinnet og "lille Aldrisurine". :duskedame:

Synes det var kaldt i dag jeg.. 11,8 grader. Behagelig, men uvant å ha på seg klær etter et par måneder i shorts og singlett. :fnise:

:klem: Ha en fiiiiiin onsdag alle sammen!

Søta bror here we come :reise:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet

Omnom, Cuba-sjokolade! Den er såå undervurdert! :sikle:

God harrytur, Aldrisur!

Skrevet

Åhh, så koselig at du ble med oss på tur :)

God harrytur! Tipper lille aldrisurine blir i ekstase når hun ser smågodt-hylla i harryland!

• Liker 1
Skrevet

God harrytur, Aldrisur!

Hvorfor har jeg aldri smakt denne sjokoladen, mon tro? :klo:

Åhh, så koselig at du ble med oss på tur :)

God harrytur! Tipper lille aldrisurine blir i ekstase når hun ser smågodt-hylla i harryland!

Bare det ikke går helt over styr... :ler:

hallcandysmile3.gif

God tur. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har jeg aldri smakt denne sjokoladen, mon tro? :klo:

Bare det ikke går helt over styr... :ler:

hallcandysmile3.gif

God tur. :goodbye:

Det lurte bestevenninna mi også på da jeg introduserte henne for den i fjor :ler:
Gjest Inggolf
Skrevet

Synes denne er undervurdert jeg!

10116.png

Vi hadde bestandig 5-6 stk av disse hjemme i skuffen husker jeg. "Mammaaaaa? Kan jeg få en långriiiin?" hendte det jeg spurte (stadig vekk egentlig) :fnise: Har aldri likt mørk sjokolade, men denne var virkelig en av favorittene. Tipper det er mange som ikke har smakt den heller, av dere som ikke har smakt cuba ihverfall :lol:

God tur til den søte broren Aldri :vinke:

Jeg skal snart dra å møte en som skal kjøpe 4 skolebøker av meg, til den nette sum av 2000 kroner!!

Aaaaahhhhhh som jeg trenger de pengene nå!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte akkurat en av de gamle lærerne til HerrN :fnise:

:5: Noz! Alltid godt å få inn noen kroner! :jepp:

Skrevet

De derre lohengrin og Cuba... Det er sånne sjokoladene jeg tenkte på som gammel-dame sjokolade når jeg var liten... Sikkert derfor de ikke er smakt på.

Skrevet

Jeg smakte Cuba av lærinnen min på ungdomsskolen

Skrevet

Jøss.. det hørtes jo faktisk godt ut… Det skal jeg teste!

Frk.K og!

Visst skal jeg det :jepp:

Skrevet

hallcandysmile3.gif

Den var herlig, Anje! :fnise:

Jeg er veldig glad i Lohengrin også jeg...og mandelstang. :jepp:

Ukens oppdrag for dere alle: kjøp sjokolader i butikken,

smatt vitenskaplig og gi tilbakemelding til oss.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oppdrag utført!! En stk Cuba kjøpt. Ligger på kjøkkenbordet å venter til jeg har spist middag! :opplyser:

Hva smaker Loengrhin?

Mandelstang er marsipan ikke sant? Da kan noen andre få den av meg.

Edit: jeg tenkte på gullbrød - det er marsispan? Mandelstang er den i gjennomsiktig papir med nøtter utapå? Den liker jeg. Den smaker jo egentlig bare søtt.

Endret av Mynona
Skrevet

:hoppendeglad: Jeg liker ALLE slags sjokolader, men de gamle gode er jo best da! :hoho:

Når jeg var veldig liten, før jeg kunne lese, sendte moren min meg til butikken (den lå rett borti veien vår og trafikk fantes jo ikke den gangen) for å kjøpe 2 stk Lohengrin.

Hun tegnet to sånne sjokolader på et mellomleggspapir (sånn til matpakken dere vet), og så viste jeg bare den lappen til damen i kolonialbutikken.

:hjerte: Minner :hjerte:

Her er også en gammeldags sjokolade, vet ikke om man får kjøpt den lenger. Det kan være ca. førti år siden jeg spiste en sånn :ler: og den er bare søt og klissete egentlig. Kjenner for meg en smak av bringebærkrem, gele og sukker, sukker, sukker!

fnxBq4q.jpg

Har kommet hjem fra søta bror, og det ble som vi trodde: Aldrisurine gikk berserk i godteributikken! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Haha, kan se det for meg.. Både handleturen når du var liten Aldri og handleturen i dag med liten aldrisurine :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...