Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er sikkert flinkere til å passe på frukten deres, dere som har så flink fruktmann! :rodmer:

Han er vel mest flink til å se søt ut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må være gal, men jeg synes det badet var tøft. :hoho:

Altså, misforstå meg rett: jeg hadde blitt gal av å ha et sånt bad, men det er jo så gjennomført i sin rosa mønstrethet. Noen har engang gjort seg flid med det der. :ler:

Og det minner meg på en gang jeg var på jakt etter leilighet. Og fant en med fin beliggenhet til ok pris og med en flott romløsning. Og et brunt bad. Og når jeg sier brunt bad så vil jeg at dere ser for dere et bad som er dekket i en farge som melkesjokolade, på fliser med bølgete mønster over det hele: vegger, gulv, dusjhjørne, ja til og med en beige vask og brun badeinnredning for å matche. :huh:

Og det aller verste? Dette badet var heeeelt nyoppusset. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

My, hvorfor skal du til Kuba å hvor lenge skal du være der? :D

Skrevet

Skulle vært ulovlig å være søt

Skrevet (endret)

Fordi jeg har lyst Frk.K. Vi (meg og venninnen) var i Asia sist, og føler at den sørøstasia-biten er ganske like hverandre, så fant ut at før vi skal dit igjen må vi til andre siden en tur. Etter reiselivsmessa satt vi igjen med 3 steder vi ønsket, også var begge mest gira på Cuba. Vi liker arkitektur, sol, anderledes-greier, natur osv. Og nå er den rette tiden å reise til Cuba, før handelsblokkadene blir opphevet og de kommer til å bli likere oss i vesten og andre steder i karibien. Så vi skal ha kombi-ferie, reiser rundt så vi får både kultur, arkitektur o.l i byene, opp i et fjell for å se på tobakksplantasjer og fjellene og strandliv. Litt sånn hulter til bulter. I 2 uker.

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Åhh jeg gleder meg til Cuba-dekningen fra tante reisende My!!! :strix:

Skrevet

Det ene stedet vi skal til virker det som det er obligatorisk med ridetur… og begge vi to er redd for hester og har ikke sittet på en siden vi var 8-9 år :skratte: Så vi får se hva vi gjør :P

Gjest Inggolf
Skrevet

Vi skal jo bo på sånne casa'er. Altså homestay, så vi skal bo sammen med cubanske familier. Tror det kommer til å bli veldig artig. Får litt anderledes inntrykk da, enn om man bor på all inclusive.

Blir sikkert en egen side i fotoalbumet med sengetepper og en side med gardiner :ler:

Hvordan får dere til det!? ..Regner med at dere ikke bestiller på hotels.com da :fnise:

Skrevet

Redd for hester? :sjokkert: Du som sloss med løver og sjakaler? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan får dere til det!? ..Regner med at dere ikke bestiller på hotels.com da :fnise:

Det er stort sett sånn det foregår på Cuba. Det er bedre standard på rom hjemme hos folk enn det er på de fleste hoteller. Og billigere. Masse nettsider med casa'er, så det er bare å velge og vrake. Koster oss mellom 50 og 100kr pr natt pr pers i casa :)

Redd for hester? :sjokkert: Du som sloss med løver og sjakaler? :ler:

Haha.. vi lo av oss selv når vi var hysteriske blandt edderkopper når vi kom på rommet etter å ha jobba med løver og tigre hele dagen :ler: Men altså. hester er jo gigantiske da. Og jeg kan ikke kroppsspråket dems, så jeg skjønner ikke hva de vil :P

Skrevet

Dessuten burde jeg lese meg litt opp på Cuba, for merker nå at jeg vet lite om dette landet.

De har veldig god sjokolade der jaffal. Det er nok for meg. :spise:

standard_cuba_-_sjokolade__e2_80_93_1_1.

• Liker 1
Skrevet

De har veldig god sjokolade der jaffal. Det er nok for meg. :spise:

standard_cuba_-_sjokolade__e2_80_93_1_1.

Den er på 10 kr marked hos ICA nå
  • Liker 1
Skrevet

Den har jeg faktisk ikke smakt. Hva smaker den? Hva er det inni?

Skrevet (endret)

Nugat med sprøristede mandler og dekket med melkesjokolade. Den er god! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg har aldri smakt den jeg, vært litt redd for det :fnise: Men nå nå jeg prøve den engang om den er som Hoppe sier :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Krokanrull er godt

• Liker 1
Skrevet

Nesten all sjokolade er god! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Nesten all sjokolade er god! :rodmer:

Men Cuba er en av de aller beste :opplyser:

Skrevet

Nugat med sprøristede mandler og dekket med melkesjokolade. Den er god! :jepp:

Jøss.. det hørtes jo faktisk godt ut… Det skal jeg teste!

Frk.K og!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...