Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En telskop-Hoppe som får plass i brystlomma eller sminkepungen, er det ikke så mange som har tilgang på. Gled dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tekola, du ramlet ut av multisiteringen, men har lyst til å svare der på det med "frekk oppførsel"

Den damen fikk ikke mye service etterpå, det kan jeg love! :(

Vil man ha en fin ferie i Thailand, er det noe av det dummeste man gjør å svare frekt, bli sint sur og grinete for saker. Da har man "tapt ansikt" og ingen bryr seg om å gi deg god service eller være hyggelig med deg etterpå.

Jeg har vært vitne til turister som har kjeftet på de som jobber på hotellene, restaurantene osv. De blir totalt oversett og ignorert ved neste henvendelse til dem de ble sure på.

Så karma gjelder så det holder her. Vil man ha en behagelig ferie, så er man blid, hyggelig, forståelsesfull i forhold til språkvanskeligheter evt. annet som går i lås. For noen krever dette en god porson tålmodighet - men man vinner alt på å få det til.

ALLE elsker herr A, nettopp fordi han kan fleipe og tulle, og få den mest ihuga dress-selger til å le og smile og invitere seg selv til Norge. :forvirret:

De er ganske stor kjønnsforskjell de fleste steder vi har vært. Menn henvender seg sjelden til meg, og jeg synes egentlig det bare er deilig å kunne holde meg litt i bakgrunnen og våse med. :fnise:

Sånn skulle det kunne vært i Norge og. Etter en del tråder her på forumet, så er det en del som trenger oppdragelse. :sjokkert:

Har forresten aldri forsøkt søtpotet. Har sett den på butikken, og planlegger å lage et eller annet. Bare å få rota meg til det.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...