Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6161 Skrevet 12. august 2014 Ja, de har nok veldig lite tilgang på ting. Så alt der er visst skikkelig slitt og gammelt. Er jo derfor de har en så gammel (og kul) bilpark også. Jeg reiser om 2 mnd faktisk Kommer til å tro vi er på syretripp på de rommene der hvertfall Om 2 mndr. allerede? Så kuuuult! Uff ja, syretripp er rette uttrykket. Bestemora mi hadde syntes det var lekkert! 1
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6162 Skrevet 12. august 2014 Haha.. ja, hun hadde nok likt det. Det er litt sånn 70-tallet møter 60- og 50-tallet i en skikkelig stor kræsj! Ja, bare 2 mnd igjen. Er jo evigheter siden vi bestilte fly, og har helt glemt å bestille sted å bo før vi kom på at det var ikke så lenge igjen.. Så nå driver vi litt research Og alt ser jo likt ut egentlig - masse farger og mønstre. Overalt.
Gjest Inggolf Skrevet 12. august 2014 #6163 Skrevet 12. august 2014 Hvordan går det, Aldri? Får du noe tid til å ta livet med ro og ha late dager, eller er livet som ikke-jobbende mer jobb enn noengang? Tihihihi ja Aldri, det virker som du har et ganske så mye mer hektisk liv nå Men det er jo kanskje fordi du har mer tid til å være på farten og muligens også generelt mer overskudd sånn i hverdagen? Synes ihvertfall det virker som en ålright tilværelse! Skulle gjerne ha hatt mer å gjøre og vært en sånn viktig person slik du er, jeg også Mynona, eeeh ja, det interiøret fikk meg til å tenkte tilbake på tidlig/midten av 90-tallet! Som nevnt her så kan det jo komme litt av økonomiske årsaker, men samtidig så er det ikke så mange andre land som er så opptatt av oppussing, slik som oss her i norden/skandinavia. Det har jeg ihvertfall hørt og lest noen ganger.Spesielt i den grad vi er opptatt av det. Og når jeg tenker over andre hus jeg har sett i andre land eller sett bilder av eller fra fjernsynet, så kan det stemme ganske bra! 1
Galactica Skrevet 12. august 2014 #6164 Skrevet 12. august 2014 Jeg leste nettopp en bok som omhandlet Cuba, og den var så vakkert og rørende i sine skildringer av folket, bebyggelsen og ikke minst maten. Åh, at jeg ikke husker hva den heter! Det kommer til å bli helt vidunderlig, det er jeg sikker på, My.
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6165 Skrevet 12. august 2014 Jeg leste nettopp en bok som omhandlet Cuba, og den var så vakkert og rørende i sine skildringer av folket, bebyggelsen og ikke minst maten. Åh, at jeg ikke husker hva den heter! Det kommer til å bli helt vidunderlig, det er jeg sikker på, My. Det var ikke Drømmehjertet?? Den leser jeg nå hvertfall.. Også har jeg lest en krimbok som heter Vinter i Havana i sommer. Forbereder meg litterært
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6166 Skrevet 12. august 2014 Ja du Noz du Noz... Det blir sikkert en veldig spennende og anderledes tur ja, så hvorfor ikke bo med blondegardiner, blomstrete sengetepper og plastikkryer for å toppe det hele?!
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6167 Skrevet 12. august 2014 Vi skal jo bo på sånne casa'er. Altså homestay, så vi skal bo sammen med cubanske familier. Tror det kommer til å bli veldig artig. Får litt anderledes inntrykk da, enn om man bor på all inclusive. Blir sikkert en egen side i fotoalbumet med sengetepper og en side med gardiner
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6169 Skrevet 12. august 2014 Vi skal jo bo på sånne casa'er. Altså homestay, så vi skal bo sammen med cubanske familier. Tror det kommer til å bli veldig artig. Får litt anderledes inntrykk da, enn om man bor på all inclusive. Blir sikkert en egen side i fotoalbumet med sengetepper og en side med gardiner Åh gleeeeeder meg!
Galactica Skrevet 12. august 2014 #6170 Skrevet 12. august 2014 Det var ikke Drømmehjertet?? Den leser jeg nå hvertfall.. Også har jeg lest en krimbok som heter Vinter i Havana i sommer. Forbereder meg litterært Joh, det var det! Egentlig ikke min stil, sånne bøker, men den likte jeg.
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6171 Skrevet 12. august 2014 Ikke min heller egentlig. Men jeg har fått den anbefalt av så mange. Men jeg har ikke vært i lesehumør i det siste, så har ikke lest på lenge nå…
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6172 Skrevet 12. august 2014 Joh, det var det! Egentlig ikke min stil, sånne bøker, men den likte jeg. Jeg får alltid lyst til å lese bøker som andre har lest, og nå fikk jeg lyst til å lese denne. Dessuten burde jeg lese meg litt opp på Cuba, for merker nå at jeg vet lite om dette landet.
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6173 Skrevet 12. august 2014 Jeg vet også for lite om det landet.. Men lærer litt etterhvert som man leser og leter etter ting på nett. Historie er ikke min sterke side, så jeg har mange huller...
Severus Skrevet 12. august 2014 #6174 Skrevet 12. august 2014 Fysj faen blomsterfluer i vannmelonen på en butikk her
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6175 Skrevet 12. august 2014 Jeg vet også for lite om det landet.. Men lærer litt etterhvert som man leser og leter etter ting på nett. Historie er ikke min sterke side, så jeg har mange huller... Me too. Jeg lærer best etter "need to know"-prinsippet. Når det er noe som interesserer meg, så lærer jeg det med en gang.
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6176 Skrevet 12. august 2014 Fysj faen blomsterfluer i vannmelonen på en butikk her Bananfluer, skal lite til hvis det ligger åpent fruktkjøtt i butikken.
Severus Skrevet 12. august 2014 #6177 Skrevet 12. august 2014 Bananfluer, skal lite til hvis det ligger åpent fruktkjøtt i butikken. Men likevel, dette skal selges. Vi har aldri sånne plager
Mynona Skrevet 12. august 2014 #6178 Skrevet 12. august 2014 Samme her aldri. På skolen lærte jeg meg det jeg måtte til prøver og når prøven var tatt var alt glemt glemmer igjen med en gang jeg ikke trenger det lenger. Så alt jeg lærte meg om Vietnam før vi dro dit.... borte! Jeg hadde en arme med babanfluer her i helga! "Noen" hadde glemt å ta it matsøpla på litt mange dager. Yuck!
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6179 Skrevet 12. august 2014 Men likevel, dette skal selges. Vi har aldri sånne plager Dere er sikkert flinkere til å passe på frukten deres, dere som har så flink fruktmann! 1
Aldrisur Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6180 Skrevet 12. august 2014 Her er det grassat mye veps om dagen - eller det har det vært i hele sommer! De er så små og innpåslitne som jeg aldri har sett dem før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå