Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha en fin familiedag.

Mine planer både i går og i dag ble avlyst :snurt:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Så kos med familiedag Aldri! Skal dere ut på tur av typen vandring eller annen type tur?

Skal forøvrig ha familiedag selv, familiebursdag faktisk.

Så bra det løste seg med reker, du slapp kanskje unna uten å betale i dyre dommer også?

Så kjedelig Mynona! Hva skulle du i går og i dag?

Det er sååå kjedelig når planene blir avlyste, spesielt når

det skjer så veldig rett før...Håper du klarer å finne andre planer

idag/kveld da! Skulle så gjerne ha tatt en tur ut, meeeen...familiebursdag...

(hvorfor kan ikke sånne ting foregå på søndage!?! ........... :lol: )

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

image.jpg

Ha en vidunderlig dag, alle i ballongen. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Veps er ikke ålreite dyr. Jeg bare nevner det. :ninja:

Jeg skal forsøke syltetøyglass på verandaen, med klissete sukkersaft i, så får vi se hvordan det går.

God lørdag til ballongfolket....og god inspirasjon til forumdikteren Vex. :jepp:

Skrevet

Så kos med familiedag Aldri! Skal dere ut på tur av typen vandring eller annen type tur?

Skal forøvrig ha familiedag selv, familiebursdag faktisk.

Så bra det løste seg med reker, du slapp kanskje unna uten å betale i dyre dommer også?

Så kjedelig Mynona! Hva skulle du i går og i dag?

Det er sååå kjedelig når planene blir avlyste, spesielt når

det skjer så veldig rett før...Håper du klarer å finne andre planer

idag/kveld da! Skulle så gjerne ha tatt en tur ut, meeeen...familiebursdag...

(hvorfor kan ikke sånne ting foregå på søndage!?! ........... :lol: )

Jaa. kjedelig.. Plutselig har jeg ikkeno å gjøre :(

I går skulle jeg egentig på innflytningsfest og i dag skulle en venninne komme itl meg på dagen, også skulle vi ut på bytur på kvelden…

Og jeg som har studert i 6 år nå har jo ikke snøring på hva vanlige folk driver med på dagtid i helgene, jeg leser jo pensum. Så jeg sitter jo bare her da… Helt lost.

Og skal forøvrig i familiebursdag neste lørdag jeg og.. :P Skulle gjerne hatt det på søndag ja.

Gjest Inggolf
Skrevet

Jaa. kjedelig.. Plutselig har jeg ikkeno å gjøre :(

I går skulle jeg egentig på innflytningsfest og i dag skulle en venninne komme itl meg på dagen, også skulle vi ut på bytur på kvelden

Og jeg som har studert i 6 år nå har jo ikke snøring på hva vanlige folk driver med på dagtid i helgene, jeg leser jo pensum. Så jeg sitter jo bare her da Helt lost.

Og skal forøvrig i familiebursdag neste lørdag jeg og.. :P Skulle gjerne hatt det på søndag ja.

Synes det virker som at folk ikke gjør stort på dagtid jeg.. Eneste jeg gjør er å være på tur ned Betty. Men dagen blir temmelig lang og kjedelig om man ikke har noe ut å gjøre synes jeg.. I absolutt hele går var jeg alene og sa faktisk ikke et eneste ord :lol: leste pensum og lå ute å solte meg og det virket som at dagen var 93 timer lang!
Skrevet

Barnefamilier har ikke det problemet, dessverre. Her er det full rulle fra morgen til kveld med alt som skulle vært gjort. Jeg har nettopp gjort unna størsteparten av ukeshandlinga av matvarer, kjøpt badedrakt til minstejenta, skolesekk til mellomste, satt i gang oppvaskmaskina, satt i gang vaskemaskina, ryddet unna klær som er for små i skapet til eldste, henta posten til foreldrene mine, planlagt middager for hele neste uke, lagt sammen et stativ med klær og allerede begynt middagsforberedelsene til i morgen. Ja, og så har jeg trent. Senere skal jeg vaske mer klær, lage ferdig middag til i morgen, rydde i mitt eget klesskap, gjøre unna en del forefallende hagearbeid og vanne litt. Og lage middag til i dag. Men etter det blir det bare småplukk, som å tømme oppvaskmaskin, rydde på kjøkkenet og sånt.

• Liker 1
Skrevet

På dagtid om helgene sover man leeeeenge (sånn for å riktig benytte sjansen før man får barn :lol: ) og så spiser man frokost, rydder og vasker og lager seg lunsj og slapper av i sofaen og handler mat og leser en god bok og *poff* så er det kvelden. :jepp: Det er nesten magisk hvor fort slik tid der man kan gjøre hva som helst forsvinner.

I dag har jeg vasket på kjøkkenet, handlet mat, vannet alle blomstene, laget brød og tilbrakt masse tid med å late meg i sola. :nigo:

Kanskje tar jeg et bilde av den en dag, Aldri, og sender deg. :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Meen… det er jo så kjeeeeelig å vaske og rydde og alt det der…. Men nå er det jo ettermiddag allerede… og de avlyste planene ble pålyst igjen.. hvertfall for kvelden. Så det var jo bra :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Meen… det er jo så kjeeeeelig å vaske og rydde og alt det der…. Men nå er det jo ettermiddag allerede… og de avlyste planene ble pålyst igjen.. hvertfall for kvelden. Så det var jo bra :)

Så bra!!

Kom hjem fra familiebursdag nå jeg, kjenner meg litt rastløs...

Men økonomien er ikke helt enig med meg om å dra ut...

Hva driver dere med i kveld da daaaa?

Skrevet

Jeg sitter i sofaen og glor på repriser av NCIS. *veldig produktivt*

Skrevet

Hva synes dere om den nye avataren min?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hva synes dere om den nye avataren min?

Jooo, søt den..Har ingen andre meninger egentlig :vetikke:

Mummidalen er (var) en herlig serie da.

Skrevet

Må alt ha så mange meninger? Snusmumrikken er jo en fin fyr å bildet er søt

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ahh full storm på terrassen min!!! :bond:

Har flyttet og surret og vannet masse (for å gjøre krukkene tyngre og forhåpentligvis stødigere?). Men herlighet som det blåser, og det treffer rett på tomat og paprikaplantene mine!!! :grine:

Og alle blomster og trær selvsagt!

Frk. Ficus som vanligvis bor på gjerdekanten i en stor krukke, er midlertidig evakuert ned på gulvet - så alle som ble bekymret kan (forhåpentligvis!) ta det med ro! :opplyser:

Må si det føles merkelig å være ute full storm når det er 25 grader altså - besynderlig kombinasjon? :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Jeg leker at det er høst, finner frem hodelykten og legger meg nu. Natta. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg satt i dagligstua og så film i går :jepp:

Skikkelig schino-følelse med prosjektor og snop :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Det var ganske så rufsete vær her i går også Rumle, så jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det var borte hos deg... Fikk du berga blomster og ting eller?

Hvordan har helgen vært Aldri? Søndagsplaner? :skravle:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle blomstene jeg har utenfor hos meg, har blitt høyrevridde siden i forgårs.

Da har det blåst ganske voldsomt, tror jeg. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Det var ganske så rufsete vær her i går også Rumle, så jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det var borte hos deg... Fikk du berga blomster og ting eller?

---

Det meste ser ut til å klart seg ganske bra, utrolig nok for det blåste skikkelig sterkt og det traff rett på terrassen min, så det meste lå seg nesten flatt i vindkastene. Men, det gikk greit, til og med plommene henger fast på trærne enda! :hoppe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...