Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2014 #6041 Skrevet 8. august 2014 (endret) Nommin, sitter du der og lufter tissen din du da, søte raringen. ------- På setet ved siden av meg satt en liten dame med hijab og leste på mobilen sin. Plutselig fikk jeg se at det var noe kjent med bildene hun satt og så på. Hmmm og layouten på det hun kikket på var ekte KG stil. Hun satt å leste i ballongen! Da jeg så det bildet av hund i fart tenkte jeg: "næmmen, en kan virkelig se på hele deg at du har det morsomt oppi der!" (not) Aldri tenkte tydeligvis først og fremst på noe helt annet... ----- Og herved vet i alle fall den hijab-damen (hvem hun nå er )hvordan Aldri ser ut, siden hun leser dette akkurat nå. Dessuten kan jeg ikke dra fra altanen min - den er i full sving. Edit: jeg tipper det var Hoppe. Ute på et undercover-oppdrag! Da skal jeg altså ut og lete etter en meget urolig altan som er i full sving på husveggen et sted. Burde bli en enkel sak. Den andre setningen der leste jeg ikke. Endret 8. august 2014 av Hoppetaujenta 1
Mynona Skrevet 8. august 2014 #6042 Skrevet 8. august 2014 (endret) Nei, er det sant!! Lurer på hvem det er altså!! Håper hun står frem og vinker! Jeg er nysgjerrig!! Det var ikke meg, men det tror jeg du visste Når Noz leser det der kommer hun til å dø av nysgjerrighet. nesten så jeg gjør det selv! Lurer på hva hun tenker når hun skjønner at hun satt ved siden av selveste ballongsjefen! Endret 8. august 2014 av Mynona 3
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2014 #6043 Skrevet 8. august 2014 "Ved Profetens skjegg, så vakker hun er!"....tenkte hun nok.... 3
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2014 #6046 Skrevet 8. august 2014 Nei, er det sant!! Lurer på hvem det er altså!! Håper hun står frem og vinker! Jeg er nysgjerrig!! Det var ikke meg, men det tror jeg du visste Når Noz leser det der kommer hun til å dø av nysgjerrighet. nesten så jeg gjør det selv! Lurer på hva hun tenker når hun skjønner at hun satt ved siden av selveste ballongsjefen! Neeeeei sier du det :daane: ( ) Lurer fælt på om hun er en fast snikleser eller om hun tilfeldigvis var innom her. Vi kan vel konkludere med at det ikke var noen av oss faste skrivere ihvertfall. Kan du ikke titte frem, søte bussdamen? Aldri, du skulle ha "klaget" ang håret ditt da? Man skal jo se forskjell før og etter frisørbesøket! 1
Rumle Skrevet 8. august 2014 #6047 Skrevet 8. august 2014 --- --------------------- Nå har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren. Jeg ser helt lik ut på håret som når jeg gikk hjemmefra, men er tusen kroner fattigere. Forstå det den som kan. Jeg opplevde noe snålt på bussen inn til sentrum i dag altså. På setet ved siden av meg satt en liten dame med hijab og leste på mobilen sin. Plutselig fikk jeg se at det var noe kjent med bildene hun satt og så på. Hmmm og layouten på det hun kikket på var ekte KG stil. Hun satt å leste i ballongen! Merkelig. Kanskje hun var en av oss? Kan jo ha vært både Frk.K, Rumle, Hoppe, Galactica, LightBulb eller en av dere andre jeg ikke aner hvordan ser ut???? Noen her som bruker hijab her forresten? Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper hun kommer innom!!!!!!!! :blomst: til bussdamen!!!!!!!!!!!!!! ---Når Noz leser det der kommer hun til å dø av nysgjerrighet. nesten så jeg gjør det selv! Lurer på hva hun tenker når hun skjønner at hun satt ved siden av selveste ballongsjefen! Jeg tenkte akkurat det samme!!!! Neeeeei sier du det :daane: ( ) Lurer fælt på om hun er en fast snikleser eller om hun tilfeldigvis var innom her. Vi kan vel konkludere med at det ikke var noen av oss faste skrivere ihvertfall. Kan du ikke titte frem, søte bussdamen? Aldri, du skulle ha "klaget" ang håret ditt da? Man skal jo se forskjell før og etter frisørbesøket! 1
Rumle Skrevet 8. august 2014 #6048 Skrevet 8. august 2014 Men aldri. tenkte du ikke på å introdusere deg? Det hadde jo vært litt artig vel?! 1
Galactica Skrevet 8. august 2014 #6049 Skrevet 8. august 2014 Men så du hva hun leste på KG da? *skynde seg tilbake for å lese grundigere*
Mynona Skrevet 8. august 2014 #6050 Skrevet 8. august 2014 Men så du hva hun leste på KG da? *skynde seg tilbake for å lese grundigere* Stod det ikke at hun leste akkurat her i ballongen da?
Severus Skrevet 8. august 2014 #6051 Skrevet 8. august 2014 Jeg har blitt gammel dame, skriver memoarer 1
Galactica Skrevet 8. august 2014 #6052 Skrevet 8. august 2014 Stod det ikke at hun leste akkurat her i ballongen da? Jaggu sto det ikke det! 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2014 #6053 Skrevet 8. august 2014 Men aldri. tenkte du ikke på å introdusere deg? Det hadde jo vært litt artig vel?! Akkuratt det tenkte jeg også på Rumle, jeg glemte bare å skrive det i forige post Hun søte bussdamen hadde sikkert blitt skrekkelig overrasket om Aldri plutselig hadde sagt atte "hei du, jeg ser du er inne i luftballongen på KG Den er nemlig min ser du, men du er mer enn gjerne velkommen til å fly med oss! Jeg er foresten Aldrisur *håndhilse* " 3
Severus Skrevet 8. august 2014 #6054 Skrevet 8. august 2014 Bare følte for å skrive ting ned. Vet ikke hvorfor 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2014 #6055 Skrevet 8. august 2014 Bare følte for å skrive ting ned. Vet ikke hvorfor Ja, oki
Aldrisur Skrevet 9. august 2014 Forfatter #6057 Skrevet 9. august 2014 Ikke meg heller. Jeg er milevis fra Oslo. Dessuten kan jeg ikke dra fra altanen min - den er i full sving. Edit: jeg tipper det var Hoppe. Ute på et undercover-oppdrag! Var det ikke deg heller? Anje, jeg skulle så gjerne sett hvordan den verandaen din ser ut! ...til den siste der... "Ved Profetens skjegg, så vakker hun er!"....tenkte hun nok.... Ja det tenkte hun sikkert! En banan…? Ikke så glad i banan kanskje...? God helg Aldrisur Goooooooooooooood helg søte K. Neeeeei sier du det Lurer fælt på om hun er en fast snikleser eller om hun tilfeldigvis var innom her. Vi kan vel konkludere med at det ikke var noen av oss faste skrivere ihvertfall. Kan du ikke titte frem, søte bussdamen? Aldri, du skulle ha "klaget" ang håret ditt da? Man skal jo se forskjell før og etter frisørbesøket! Neiiiii, kan ikke klage da Noz! Jeg liker når jeg ikke ser frisørdamefrisert ut. Hun tok tuppene mine og brukte god tid på å få det til å se bra ut. Det jeg mener er det antakeligvis bare er meg som merker (ser) forskjell - og det liker jeg. Jeg klipper tuppene en gang hver ca. 3,,5 mnd. og frisøren min hos Adam & Eva er kjempeflink synes jeg. Men aldri. tenkte du ikke på å introdusere deg? Det hadde jo vært litt artig vel?! Det torde jeg ikke Rumle. Men en snodig opplevelse, det var det. Jeg har blitt gammel dame, skriver memoarer Trenger ikke være så gammel for å skrive memoarer da. Jaggu sto det ikke det! Akkuratt det tenkte jeg også på Rumle, jeg glemte bare å skrive det i forige post Hun søte bussdamen hadde sikkert blitt skrekkelig overrasket om Aldri plutselig hadde sagt atte "hei du, jeg ser du er inne i luftballongen på KG Den er nemlig min ser du, men du er mer enn gjerne velkommen til å fly med oss! Jeg er foresten Aldrisur *håndhilse* " ---------------------------- Jeg fant reker i går! I dag blir det "ut på tur" og familiedag. Det er meldt regn her i dag, men foreløpig skinner sola, så været får vi ta som det kommer. Ha en strålende lørdag venner! Jeg stikker nå...... 3
Rumle Skrevet 9. august 2014 #6058 Skrevet 9. august 2014 Akkuratt det tenkte jeg også på Rumle, jeg glemte bare å skrive det i forige post Hun søte bussdamen hadde sikkert blitt skrekkelig overrasket om Aldri plutselig hadde sagt atte "hei du, jeg ser du er inne i luftballongen på KG Den er nemlig min ser du, men du er mer enn gjerne velkommen til å fly med oss! Jeg er foresten Aldrisur *håndhilse* " Jaaa, det har du helt rett i!
Aldrisur Skrevet 9. august 2014 Forfatter #6060 Skrevet 9. august 2014 Takk Rumlemor! Ha en fin lørdag du også! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå