Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den insisterte på å sette seg på hodet mitt en periode i stad.. Fryktelig irriterende!

Hvordan går det med ballongfolket i dag?

Skrevet

Jeg er trett jaffal. En dag med litt vind har vært bra. :)

Skrevet

Er også trøtt. Er inne i en får-ikke-sove-selv-om-jeg-er-trøtt-som-en-strømpe-periode....

Skrevet

Den insisterte på å sette seg på hodet mitt en periode i stad.. Fryktelig irriterende!

Hvordan går det med ballongfolket i dag?

Irriterende, men jeg vil si det var en lur flue. :jepp: Liten sjanse for å bli dasket til når en står på hodet til folk. :ler:

Jeg har fått en (ikke normal) raptus av tiltaksløst og har startet henge opp lamellgardiner på gjesterommet. Jeg kjøpte dem i vinter(!) og siden har de ventet på at jeg skal klippe dem til og henge dem opp. :sjenert: Når det er gjort skal jeg fundere meg frem til en mer fungerende gardinløsning på soverommet og. De jeg har nå har glipper på sidene som slipper gjennom lys. :bond:

Skrevet

Jeg er også trøtt + hodepine :fnise:

Skrevet

Irriterende, men jeg vil si det var en lur flue. :jepp: Liten sjanse for å bli dasket til når en står på hodet til folk. :ler:

Jeg har fått en (ikke normal) raptus av tiltaksløst og har startet henge opp lamellgardiner på gjesterommet. Jeg kjøpte dem i vinter(!) og siden har de ventet på at jeg skal klippe dem til og henge dem opp. :sjenert: Når det er gjort skal jeg fundere meg frem til en mer fungerende gardinløsning på soverommet og. De jeg har nå har glipper på sidene som slipper gjennom lys. :bond:

Sånne her gardiner funker ganske bra…

944058-jpg.jpg

De er ikke så vanskelig å installere heller :)

• Liker 1
Skrevet

Ørepropper funker ikke godt for min del. Da forsterkes alle pustelyder

og hjerteslag-lyder og alt som måtte være der, og jeg får ikke sove. :(

Skrevet

Ja, de gjør det. Men det er vanesak. Jeg må sove med ørepropper på sommerhalvåret når jeg har vinduet åpent. For det er så lytt at hvis noen sitter i bakgården å snakker med innestemme så høres det ut som de sitter ved siden av meg. Første par ukene er det ekkelt, så er jeg vant til det.

Byggene her er bygget litt sånn dumt, så det får en ropert-effekt, så alt som skjer på gateplan høres veldig veldig godt her. I helgene er det håpløst, er så mange som går forbi hele natta. Men ukedagene er det som regel ikke noe problem. Da er det søppelbilene som vekker meg :P

Det er veeeldig deilig å sove hos foreldrene mine da. Der er skogen nærmeste nabo, så der er det veldig stille.

• Liker 2
Skrevet

Akk ja. Du er heldig da gitt. :jepp:

Skrevet

Sånne her gardiner funker ganske bra

944058-jpg.jpg

De er ikke så vanskelig å installere heller :)

Men de hindrer ikke innsyn. :ler:

Jeg er nemlig så "heldig" å ha soveromsvinduet mot inngangen. Og altanene til naboene og slikt..

Men den bygården din tror jeg at jeg ville blitt gal av, Mynona. :jepp: jeg liker det stille. :ninja:

Jeg husker der jeg bodde før. Det var oftest stille som midt i skogen der på natta, men plutselig dann og vann i to-tre tida om natta hørte jeg rett utenfor vinduet mitt en mannsstemmer som ropte ting som "åssåflinksåååå" "ja så fiiiiiiin jente" med slikt tonefall en bruker til babyer og jeg bare :redd: Da var den den tatoverte macho-bodybuilder nabomannen som var ute og luftet valper sin... :ler: men fy så skummelt det var før jeg forstod det. Trodde noen var rusk gale.. :sjenert:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hihi...søt fortelling. :) *og innlegg nummer 6000!*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

God morgen Aldri :)

Endret av Frk.K
Skrevet

Men de hindrer ikke innsyn. :ler:

---

Jeg husker der jeg bodde før. Det var oftest stille som midt i skogen der på natta, men plutselig dann og vann i to-tre tida om natta hørte jeg rett utenfor vinduet mitt en mannsstemmer som ropte ting som "åssåflinksåååå" "ja så fiiiiiiin jente" med slikt tonefall en bruker til babyer og jeg bare :redd: Da var den den tatoverte macho-bodybuilder nabomannen som var ute og luftet valper sin... :ler: men fy så skummelt det var før jeg forstod det. Trodde noen var rusk gale.. :sjenert:

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan står det til i ballongen? :blomst::vinke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

God tirsdag Aldrisur :sprettert::kaffekopp:

- God onsdag mente jeg :fnise:

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Vi safer og sier "god uke", tror jeg....dagene går litt hulter til bulter her også. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

God morgen Aldri :)

God morgen Frøken, håper du går en fin-fin dag. :klem:

Hvordan står det til i ballongen? :blomst::vinke:

Står bra til i ballongen Rumle! :fnise:

God tirsdag Aldrisur :sprettert::kaffekopp:

- God onsdag mente jeg :fnise:

God torsdag kjære Kristian :kyss:

..og takk for kaffen.

Vi safer og sier "god uke", tror jeg....dagene går litt hulter til bulter her også. :jepp:

God uke til deg også Hoppe! :dagens-rose:

Jeg tror jordkloden har begynt å snurre hurtigere jeg altså. Tiden flyr så alldeles for fort. :bond:

Ha en fin dag ALLE sammen! Nå er det snart helg igjen. :sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...