Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe gærent med å være gravid og, nå? :snurt::fnise:

Når man er i min alder så Tekola. :klem:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Eller.. man kan vel aldri være 100% sikker.. sånn med tanke på hun Maria og sånn. Hun trodde nok ikke hun var gravid hun heller…

Nja, men jeg er ganske sikker på at hun hadde ikke samtykkende sex, på en veldig skånsom måte, hvor hun har blitt foret med noe som har gjort at hun har sovet veldig tungt :jepp: voila, så skjedde det.

Skrevet

Jahaja… det var sånn det var kanskje ja… GHB-oldstyle?

• Liker 1
Skrevet

Tja, regner med de hadde sine metoder den gang også.. :Nikke:

Skrevet

Kunne noen vennligst fortelle meg hva lotto-tallene til lørdagen er?

Jeg trenger litt penger.. så jeg kan ta et år fri fra jobb og reise…

• Liker 1
Skrevet (endret)

:takke:

Endret av Mynona
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg synes det er så vemmelig med alle disse lynnedslagene, har egentlig aldri vært redd for lyn og torden før, men nå hører man jo om så mange ulykker grunnet dette, atte atte en jo kan bli helt skræmt. Ja.

Nå pøsregner det her, det blinker og bråker og det er så hett som i hæ....e. :svett:

Håper det står bra til alle sammen, med hvalper og Bettyspretthunder, rosene i Balubahagen, chilliverandaer, sjakkentusiaster, strikkedilladamer, lille My og alle dere andre. :klemmer:

Ja det har vært ganske voldsomt i det siste. Synes det er så dumt at det bare tordner og lyner noen få ganger her og der (ganske intenst og nært, dog) så går det litt tid så skjer i det samme igjen..og igjen.

Lufta blir jo aldri rensket helt opp, så om det bare kan dundre løs og øsepøse i mer enn 1,5 minutter, så kan det bli deilig ut igjen! (har vært klamt lenge nå!).

Har brukt mesteparten av dagen på å traske rundt i byen i dag, og det uten paraply, regnjakke eller andre remedier for regnbeskyttelse. Ganske deilig å komme hjem nå og skifte til tørre klær! (Og ikke minst få volum i håret igjen- mitt "største" mareritt er nemlig flatt hår :fnise: )

Tihihihihi, søtaaaaa! :Hehe: Bettysprett har det nok fint ja, ihvertfall helt greit. Hun har nemlig fått løpetid så da kan hun ikke gå løs ute så energien bokstavligtalt samles opp time for time! Det er nesten så hun sprekker/popper pga overfylte energilagre :redd:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

4-1-6-10-45-6-8 :fnise:

Hvis My vinner 5 millioner med med denne rekka, ville du ha krevd en andel da?

:takke:

Hvis du vinner med denne rekka, ville du ha gitt Frk. K enn viss andel da?

(har tenkt på det selv, om jeg får et flaxlodd av noen...hadde liksom følt at jeg _måtte_ gi litt.....tror jeg? Neeei, kanskje ikke? Klarer ikke helt å bestemme meg....)

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

50kr kanskje? :ler: Neida.. Da skulle hun fått en slump.

Skrevet (endret)

Hvis My vinner 5 millioner med med denne rekka, ville du ha krevd en andel da?

Hvis du vinner med denne rekka, ville du ha gitt Frk. K enn viss andel da?

(har tenkt på det selv, om jeg får et flaxlodd av noen...hadde liksom følt at jeg _måtte_ gi litt...)

Nei :) Hadde ikke krevd eller forventet noe.

Om jeg kjøper flaxlodd eller noe mens jeg er med noen å skraper det opp å vinner mens vedkommende står der.. Så føler jeg også at jeg må dele gevinsten å gir de litt :fnise:

Edit: Men ikke om jeg _Får_ av noen å de ikke står der mens jeg skraper det opp.. Da kan de ete drit :snurt::fnise:

Endret av Frk.K
Gjest Inggolf
Skrevet

Det er kanskje uansett forskjell på om man finner 1 mill på flaxlodd eller 5,10,15 mill i lotto...Det er rart å si det, men 1 million er faktisk ikke så mye lenger.

Skrevet

Vet, får knapt en leilighet for det..

Skrevet

Her jeg bor får man en parkeringsplass for det :ler:

Men har noen venner som bor i Odda.. og der får man jo hele verden for 1 mill!

• Liker 1
Skrevet

4-1-6-10-45-6-8

Går ikke an å ha to sekstall, snuppa. Blir ikke gevinst på den der. :lur:
  • Liker 2
Skrevet

Går ikke an å ha to sekstall, snuppa. Blir ikke gevinst på den der. :lur:

Har ingen peiling på lotto-tall :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Det syns! :jolie:

• Liker 1
Skrevet

:P Jeg kan ikke være verdensmester i alt :jolie:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...