Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5941 Skrevet 4. august 2014 Hei hei, og god morgen og god kveld til alle sammen! Her har der skjedd en del sisden sist? Koselig å se at det er liv i ballongen! Noen er sunne og noen er litt mindre sunne ser jeg, men pytt pytt, så lenge vi er i live skal vi være glade! Ikke sant? Nå ser der ut til at jeg har en hel time for meg selv. Det har gått i et eneste skvalder siden lørdag morgen. Vi hadde en flott tur til "Nord i landet", kom hjem i går og da var det rett ut til svigermors hus for å rydde og vaske. (OG ja Anje, herr Aldri var i godsjåførhumøret både frem og tilbake, så jeg tok sjansen på og sitte foran) Rakk bare å rydde litt i går, så jeg har vært der i hele da og jobbet. Jeg skal virkelig gjøre alvor av å fjerne mest mulig ræl etter meg, så det blir mindre jobb på barna mine når jeg vandrer heden (eller før jeg vandrer heden). Jeg har funnet klær fra 1940-tallet! Ship shape stand og ganske mye jeg tror kan benyttes av disse nymotens ungdommene. Masse klær til Elevator. Jeg synes det er så vemmelig med alle disse lynnedslagene, har egentlig aldri vært redd for lyn og torden før, men nå hører man jo om så mange ulykker grunnet dette, atte atte en jo kan bli helt skræmt. Ja. Nå pøsregner det her, det blinker og bråker og det er så hett som i hæ....e. Hvordan har du det på verandaen din når det regner Hoppe? Håper du har takovebygg og lynavleder?! Håper det står bra til alle sammen, med hvalper og Bettyspretthunder, rosene i Balubahagen, chilliverandaer, sjakkentusiaster, strikkedilladamer, lille My og alle dere andre. 1
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5942 Skrevet 4. august 2014 Så bra at dere hadde en flott tur da Her står solen å skinner Men hadde et dundrandes tordenvær her om dagen, sånn rett utenfor vinduet mitt Er ikke så fan av det nå det er rett uten for vinduet.. På avstand er det greit
Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5943 Skrevet 4. august 2014 Ja, på avstand er det helt greit, men når det blinker og man kun rekker å telle til 2! Grøss og gru. Har du og hvalpen det bra da Frøken K?
Mynona Skrevet 4. august 2014 #5944 Skrevet 4. august 2014 Der var du jo!! Sånn rydding ja, det er tidkrevende. Men man kan jo finne mye morsomt også da! Kanskje derfor jeg synes det tar så mye tid. Plutselig må man jo titte på alt og sånn.. Jeg driver å pakker og rydder på et kontor jeg jobber for de skal flytte til andre lokaler og finner så mye rart. Flybilletter fra 1997 fant jeg. Og sjekkhefte, eldgamle bank-kode-kalkulatorer, skjemaer for minibrev, brosjyrer fra Skatteteaten fra 1998 og til og med et par lønnslipper Elevator - er det samme som Uff og Fretex? Her har det akkurat vært noen blinke og smellerunder - nå er det bare regnet igjen.. tror jeg. Men jeg liker lyden litt jeg. Untatt når det er s nærme at det rister i sofaen.. de liker jeg ikke.
Severus Skrevet 4. august 2014 #5945 Skrevet 4. august 2014 Er det noen steder i Oslo som selger 80-talls klær etc?
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5946 Skrevet 4. august 2014 Ja, på avstand er det helt greit, men når det blinker og man kun rekker å telle til 2! Grøss og gru. Har du og hvalpen det bra da Frøken K? Fikk ikke telle til 2 engang Valpen har badet i gjørmen så han står ute med en vannbalje så han får herje og styre seg ren igjen orker ikke å dusje han i dag også
Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5947 Skrevet 4. august 2014 Ja det er ganske spennende å rydde i gamle ting, og veldig tidkrevende når man finner noe spennende. Jeg tror Elevator er et gammelt navn på det som heter Fretex nå. Uff er noe helt annet. Trur eg. Her rista det skikkelig i sofaen i sted, det er guffent.
Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5948 Skrevet 4. august 2014 Er det noen steder i Oslo som selger 80-talls klær etc? Du kan finne masse sånt tøy på Fretex og Uff Vex. Fikk ikke telle til 2 engang Valpen har badet i gjørmen så han står ute med en vannbalje så han får herje og styre seg ren igjen orker ikke å dusje han i dag også Han høres så søøøøøøt ut!
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5949 Skrevet 4. august 2014 (endret) Du kan finne masse sånt tøy på Fretex og Uff Vex. Han høres så søøøøøøt ut! Pooooooooof gone! Endret 4. august 2014 av Frk.K 1
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5951 Skrevet 4. august 2014 Han er en j*vla gris Også ser han på MEG med de derre nøttebrune nusslige øynene sine med et blikk som sier "Hva har jeg noen gang gjort mot deg at du gjør noe sånt forferdelig som dette her mot meg?" Når jeg dusjer han, også ser han ikke på meg i det hele tatt, inntil jeg ser vekk, når jeg ser tilbake så snur han blikket vekk fort som bare det Søtt men litt vondt i samme slengen
Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5952 Skrevet 4. august 2014 Ja nettopp! Nusselig, sølete og leken! Nå ringte min kjære mann og sa han var på vei hjem, så da får jeg vel gå barbeint og lydig ut på kjøkkenet og lage middag. 2
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5953 Skrevet 4. august 2014 Ja nettopp! Nusselig, sølete og leken! Nå ringte min kjære mann og sa han var på vei hjem, så da får jeg vel gå barbeint og lydig ut på kjøkkenet og lage middag. Meget Hva lager du til middag i dag da?
Mynona Skrevet 4. august 2014 #5954 Skrevet 4. august 2014 Ja, det er sånn en ekte husmor er.. er det ikke?? Har laga middag barbeint i flere måneder nå.. men er ikke gravid da.. så da… 2
Aldrisur Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5955 Skrevet 4. august 2014 Ja, det er sånn en ekte husmor er.. er det ikke?? Har laga middag barbeint i flere måneder nå.. men er ikke gravid da.. så da… ..ikke jeg heller...thank God 2
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5957 Skrevet 4. august 2014 Ja, det er sånn en ekte husmor er.. er det ikke?? Har laga middag barbeint i flere måneder nå.. men er ikke gravid da.. så da… Sikker?
Gjest Tekola Skrevet 4. august 2014 #5958 Skrevet 4. august 2014 Er det noe gærent med å være gravid og, nå?
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #5959 Skrevet 4. august 2014 (endret) Er det noe gærent med å være gravid og, nå? Ja! Varme + graviditet har jeg hørt er en dårlig kombo Også det å ligge på magen! Neida Jo, hadde absolutt savnet å ligge på magen. Endret 4. august 2014 av Frk.K 1
Mynona Skrevet 4. august 2014 #5960 Skrevet 4. august 2014 Sikker? Ja! Eller.. man kan vel aldri være 100% sikker.. sånn med tanke på hun Maria og sånn. Hun trodde nok ikke hun var gravid hun heller… Er det noe gærent med å være gravid og, nå? Jaa. så du får se å ta deg en tur på sykehuset å få gjort noe med det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå