Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har hatt ganske dårlig vær i noen dager nå, og det har gjort at jeg har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke nøt dagene da det var så varmt. Men i dag er varmen tilbake, så nå kan jeg gå ut og virkelig nyte det herlige været med 25 grader, overskyet og vind. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde trengt en liten restart og fått ny energi og denslags jeg også.

Jeg blir snål i alt når det har vært for varmt, altfor lenge. Er ikke meg selv lengre da.

Samme her :sukk:

Skrevet

Jeg irriterer meg over naboene i dag. Først har den ene satt igjen hunden hjemme, og der stod den og uuuuuuulte og uuuuulte, og når den endelig gav seg (den har visst skadet seg stakkar, og går med krage, og jeg synes ikke'no om la den være alene hjemme!) så startet naboen under å krangle med kjæresten med dørene åpne. :sukk:

Kan de ikke bare ta seg en siesta alle sammen? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Gå ut å klapp høyt med hendene og si "Hey Hey Hey.. nå roer vi oss ned litt alle sammen"

:fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det kan være risky, for ved å rope det der og klappe i hendene rytmisk...kan noen tro

at det er den omreisende underholdnings-flamencodamen som kommer for å live opp dagen for dem.

Er Anje det? :ninja:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Tja, jeg tror Anje kan underholde bra jeg om hun vil.. Da blir vel alle stille og følger med? :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet

Tror jeg hadde trengt en liten restart og fått ny energi og denslags jeg også.

Jeg blir snål i alt når det har vært for varmt, altfor lenge. Er ikke meg selv lengre da.

Men det er jo ikke så varmt nå lenger Hoppe?

Det er riktignok (i følge meg ihvertfall) god temperatur, men det er jo ikke uholdbart å sitte ute?

Synes du?

Gjest Inggolf
Skrevet

Hvordan har langturen vært i dag Aldri?

Smertefri biltur?

Ingen kø?

Ingen masete og utolmodig mann som maste etter is og måtte på do på veien opp (eller ned)?

Koselig å se vennene igjen?

Noe godt å spise på?

Noe artig som skjedde som det er verdt å vite om?

:Hehe:

Skrevet (endret)

Neida, Noz. Tempen er grei, men jeg vil gjerne ha det kjølig igjen hver dag, uten fare for at det blir varmt. Jeg har levd for lenge i varmen nå, så det må litt hardere temp til før jeg blir meg selv igjen. :) ...men jeg mistenker at det er all vifteduringen som har gjort meg litt tommelomsk over tid. De går hele døgnet.

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Inggolf
Skrevet

De vifta skjønner jeg godt at du blir gæ`ærn av!

Kompisen min er minst like varmblodig som deg Hoppe, så da vi var i København nå

i heten, så måtte han selvfølgelig ha på vifta på rommet vårt konstant. Hvis ikke så hadde

måtte jeg nok ha båret han i kiste hjem i stedet for å sitte ved siden av han på flyet.

Ikke nok med at den konstant sto på og lagde en lyd som skjærte langt inn i margen min,

men den måtte være rettet mot senga også :daane: Synes det er godt med litt luft/vind

men ikke i 8-10 timer i strekk. Pluss at rommet var såpass lite at jeg fikk vinden i ansiktet så

lenge jeg ikke satt på do eller stod i dusjen..Iløpet av de 4 dagene vi var der så sov jeg aldri mer

enn et par timer pr natt.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Sånn her ser skiltene inn til toalettene i muslimske land ut :Hehe:

(evt på Grønland i Oslo)

10420246_10154493988705226_8787547924359

• Liker 3
Skrevet
Ikke nok med at den konstant sto på og lagde en lyd som skjærte langt inn i margen min,

men den måtte være rettet mot senga også Synes det er godt med litt luft/vind

men ikke i 8-10 timer i strekk. Pluss at rommet var såpass lite at jeg fikk vinden i ansiktet så

lenge jeg ikke satt på do eller stod i dusjen..Iløpet av de 4 dagene vi var der så sov jeg aldri mer

enn et par timer pr natt.

Føler med deg. Føler med kompisen din også. Jeg vet hvordan det er... Blååås, skweeeek, kniiiirk!

Jeg har alle på 24/7 Rett på meg om nettene når jeg ikke ligger ute. På badet og ellers om dagene; må ha!

Flytter dem litt rundt etter behov. Vind i ansiktet når jeg sover inne, minner meg om hvor godt det er å sove ute. :jepp:

Høres rimelig stille ut utenfor i kveld, jeg håper det varer så jeg får tuslet ut og avkjølt drømmene mine. :)

Skrevet

God kveld Ællersur! Kjøligere sommer, håper det holder seg litt til. Håper alt er vel med alle Sumarnytarane!

Skrevet

Føler med deg. Føler med kompisen din også. Jeg vet hvordan det er... Blååås, skweeeek, kniiiirk!

Jeg har alle på 24/7 Rett på meg om nettene når jeg ikke ligger ute. På badet og ellers om dagene; må ha!

Flytter dem litt rundt etter behov. Vind i ansiktet når jeg sover inne, minner meg om hvor godt det er å sove ute. :jepp:

Høres rimelig stille ut utenfor i kveld, jeg håper det varer så jeg får tuslet ut og avkjølt drømmene mine. :)

På badet?!! :unsure: Det høres faaaaaliii ut! :unsure: Har du jordet ledning? :opplyser:

God kveld Ællersur! Kjøligere sommer, håper det holder seg litt til. Håper alt er vel med alle Sumarnytarane!

Cooooordeliiiiiiiiiiiiiiadamen!!!! Så kjekt å se deg i natten! Lenge siden sist! Har du det bra? :klemmer:

Skrevet

På badet?!! :unsure: Det høres faaaaaliii ut! :unsure: Har du jordet ledning? :opplyser:

Cooooordeliiiiiiiiiiiiiiadamen!!!! Så kjekt å se deg i natten! Lenge siden sist! Har du det bra? :klemmer:

Joda, tatt en liten KG sommerferie(/det trengs vel iblant).Alt vel, men var litt vel hard på romflasken ikveld, så unnskyld evt. skrivefeil.

Har Rumle og blomstene hatt en fin sommer? :hug::vin:

Skrevet (endret)

Joda, tatt en liten KG sommerferie(/det trengs vel iblant).Alt vel, men var litt vel hard på romflasken ikveld, så unnskyld evt. skrivefeil.

Har Rumle og blomstene hatt en fin sommer? :hug::vin:

Det er absolutt fint med en kg-ferie i blant ja :Nikke:

Jeg kan ikke klage! Eller jo, jeg klager litt kanskje, spesielt på varmen .. men du vet, man blir vel aldri fornøyd? :laugh: Blomstene har likt det da, tror jeg .. de sier jo ikke så mye :ler:

Rom-relaterte feil er bare gøy! :danse:*

Apropos rom .. jeg er akkurat ferdig med å lage to glass med ripslikør av rom! :jepp: Eller likør er litt feil, for det er veldig lite sukker i. Men men :)

*Ihhhh .. verre med oss som ikke har rom å skylde på! :hoho:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Det er absolutt fint med en kg-ferie i blant ja :Nikke:

Jeg kan ikke klage! Eller jo, jeg klager litt kanskje, spesielt på varmen .. men du vet, man blir vel aldri fornøyd? :laugh: Blomstene har likt det da, tror jeg .. de sier jo ikke så mye :ler:

Rom-relaterte feil er bare gøy! :danse:*

Apropos rom .. jeg er akkurat ferdig med å lage to glass med ripslikør av rom! :jepp: Eller likør er litt feil, for det er veldig lite sukker i. Men men :)

*Ihhhh .. verre med oss som ikke har rom å skylde på! :hoho:

Ripslikør høres ikke så gæli ut. KK har en sånn jordbærsnaps jeg vurderer å prøve. Sukker schmukker, blir sikkert bra.

Uff, den varmen var litt vel voldsom. Men hey, den brosteins-sprekk-stemorsblomsten min lever faktisk enda. Og blomstrer til og fra. Hvem skulle trodd det?

Bare å skylde på alkoholdunstene det. :nigo:

Gjest Inggolf
Skrevet

Og jeg føler med deg! Sånn du har det ang varme, kan jo sammenliknes hvordan jeg har det ang kulde tror jeg :ler: Uansett hva jeg gjør på vinterstid så funker det ikke. Blir kald inn til margen og sjela og hele kroppen stivner som en stokk. Har selvfølgelig hjulpet litt etter at jeg flytta, men om jeg skrur opp temperaturen slik at jeg trives best så smelter leppepomadene mine, lebestiftene mine osv osv osv :daane: Mamma kommer faktisk noen ganger i uka for å hente meg for å kjøre meg hjem til henne og deretter putte meg i badekaret for å tine meg :Hehe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...