Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nytt forslag til merke på postkassa:

"Neitakk til reklame!"

"Jatakk til dyrepoliti!"

"Neitakk til Jehovas Vitner (og denslags)!!!"

:jolie:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det Dr. Dolittle på TV. Tenk å kunne høre alt dyra sier a!! Det hadde vært kult!

• Liker 1
Skrevet

Nå er det Dr. Dolittle på TV. Tenk å kunne høre alt dyra sier a!! Det hadde vært kult!

Ikke så kult at de forstår alt du sier :fnise:

Skrevet

Haha… jeg sier jo bare søte og snille ting til de… Sånn ca..

:sjenert: Må innrømme at jeg spurte hyenen om han var dum en god del ganger da… når tålmodigheten begynte å bli tynnslitt og armene vonde av bitt…

Skrevet

Ja, og andre ting man sier når man har samtaler med de :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tror det er greit at gamle-voffsen ikke forstod alt.. Hvertfall at hun ikke fortalte videre :ler: Kanskje hun fortalte om hu gærne mennesket til andre hunder da? Det vet jeg jo ikke…

Skrevet

Godt mulig det :fnise: Jeg skulle lett ha klart å forstå hunden min, men ikke omvendt :P

Skrevet

:fnise: Jeg ler av hundene som snakker på veterinærkontoret…

Barnefilm og jeg ler :)

Skrevet

Oi, de pannekakene var smittsomme! :skratte:

Bra gjort FruN! :5:

Har du pakket ferdig?

De var allerede planlagt :opplyser:

Sånn nogenlunde ferdigpakket :) Noe kan jeg ikke pakke før lørdag kveld/søndag før avreise :)

Nå sitter jeg med nytt strikkeprosjekt :nigo: Så tar jeg fatt på svigermorgenser igjen litt senere.. :sjenert:

Gjest Inggolf
Skrevet

oooæææhhhh, Aldri og andre i eller i nærheten av Oslo, dere bør holde dere unna Jernbanetorget T-banestasjon for tiden...Jeg gikk der inne/nede i dag og ante fred og ingen fare, og plutselig så dukker dette bildet opp! :redd:

10589889_10154440875840243_1405337703_n.

(bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte skynte meg fordi jeg følte meg litt dum som stod der og tok bilde av bildet :fnise: )

• Liker 4
Skrevet

Hattifnatter :sjokkert:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

I know!!!!!!!!!!!

Heldigvis så er de innesperret bak glasset i rammen, men man vet jo aldri hva

disse gærningene får til!

• Liker 1
Skrevet

Og jeg som var der i går og allting.. Jeg skal ta mine forhåndsregler (forholdsregler?) neste gang hvertfall…

Skrevet

Ser dere virkelig ikke at hattifnattene bare står der med utstrakte armer og vil gi dere en klem? :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Hufsa så mye bedre da? :klo:

658119-4-1272660055503.jpg

Jeg tror faktisk ikke jeg var redd hufsa som liten :blink:

• Liker 1
Skrevet

Hufsa er snill og ørlitegranne misforstått, tror jeg. :)

Skrevet

oooæææhhhh, Aldri og andre i eller i nærheten av Oslo, dere bør holde dere unna Jernbanetorget T-banestasjon for tiden...Jeg gikk der inne/nede i dag og ante fred og ingen fare, og plutselig så dukker dette bildet opp! :redd:

(bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte skynte meg fordi jeg følte meg litt dum som stod der og tok bilde av bildet :fnise: )

:hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Ja, burde få et skilt som dette her:

$_57.JPG

bare med bilde av min på i stedet.. Lurer på om folk tør å bryte seg inn da!

Kos deg med kaffe

Det bør du gjøre, men spørs om det skremmer noen da. :laugh:

Båndtvang? Nei det har jeg aldri sett....Den regelen bryter jeg isåfall hver eneste gang jeg er ute av døra med min hund. Men hun går aldri mange meterne unna meg heller, om det så plutselig oppstår et leverpostei-fjell 20 meter unna..

Så kos med langtur i morgen og kaffebesøk nå!

Det er som jeg har sagt før; Alle vil ha en bit av Aldrisur :fnise:

:digge: "Jeg er dødsøt, dødsøt og alle vil ha fingra i meg, jeg kommer i fra samma by som deg, og alle vil ha fingra i meg"

Eh, merker at jeg synes denne Raviteksten ble litt ekkel tekst når jeg skriver den på denne måten.... :fnise:

Nytt forslag til merke på postkassa:

"Neitakk til reklame!"

"Jatakk til dyrepoliti!"

"Neitakk til Jehovas Vitner (og denslags)!!!"

Ja takk til dyrepoliti i postkassa? :fnise:

Haha… jeg sier jo bare søte og snille ting til de… Sånn ca..

:sjenert: Må innrømme at jeg spurte hyenen om han var dum en god del ganger da… når tålmodigheten begynte å bli tynnslitt og armene vonde av bitt…

Men, var den klok tror du? Sånn egentlig? Eller kan det hende at hyener er litt dummere enn løver f.eks.?

:vetikke:

Hyener er jo litt lite sjarmerende, for å si det sånn. Nå har jo jeg aldri møtt en da men......

De var allerede planlagt :opplyser:

Sånn nogenlunde ferdigpakket Noe kan jeg ikke pakke før lørdag kveld/søndag før avreise

Nå sitter jeg med nytt strikkeprosjekt Så tar jeg fatt på svigermorgenser igjen litt senere.. :sjenert:

Som du produserer for tiden! :blomst: Flinke og flittige FruN.

Detter er bare fantastisk Noz!

Og så tenk at du tenkte på oss da - og tok et bilde! :strix:

---------------------

:blomst: Jeg stikker innom ballongen for å ønske dere en fin lørdag!

Våknet til regn i dag og det var en uvanlig lyd må jeg si. :blush:

Nå har jeg dusjet og nyter en kopp :kaffekopp: og så er det bare å begi seg ut på "landeveien". :reise:

WWR7gzB.gif

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror hyener er dummere enn løver, hunder, katter osv... :fnise: litt tungnemme ;)

God tur i dag aldri! Kose dere på besøk!

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Kos deg på besøk i dag Aldri :) Kjør pent, om dere kjører :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...