Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppendeglad: Hei og hopp! Her var det jammenimeg koselig å komme inn i kveld!

Så masse hyggelig skravling og gode ønsker om en fin helg!

TAKK og det samme til dere!

Gruppeklem! tc3TDuH.gif

This: :hjerte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt en fin Fredag, Aldri? :)

• Liker 1
Skrevet

Pannekaker spist!! Med hjemmerørte bringebær :jepp:

Og tror jammen at jeg har fiksa tynnstekingskunsten!

• Liker 2
Skrevet

Det er jo alltid god stemning her Aldri? :skravle:

Åååjaaaaaaa! :bolledeig: Det glemte jeg! :ler:

Går bra med Nozzefina?

Hatt en fin Fredag, Aldri? :)

:blomst: Jeg har hatt en fin fredag Frøken, har vasket hus og klær, handlet inn mat for helgen, lagd middag - spist middag, jagd vekk noen fra Jehovas vitne og forberedt morgendagens langtur. :lillesky:

Du'a?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også fått til tynne pannekaker i dag! :jepp:

Håper alle har en finfin fredag :strix:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også fått til tynne pannekaker i dag! :jepp:

Håper alle har en finfin fredag :strix:

Oi, de pannekakene var smittsomme! :skratte:

Bra gjort FruN! :5:

Har du pakket ferdig?

• Liker 1
Skrevet

Veldig smittsomme også!

Hvor skal dere på langtur?

Skrevet

Det er ikke så veldig langt altså, men ca. 14 mil nord for Oslo. :laugh: Skal på besøk til noen venner.

:ninja: Er redd for å bli kjent igjen vettu. :hoho:

Deilig med helg nå tenker jeg. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

:blomst: Jeg har hatt en fin fredag Frøken, har vasket hus og klær, handlet inn mat for helgen, lagd middag - spist middag, jagd vekk noen fra Jehovas vitne og forberedt morgendagens langtur. :lillesky:

Du'a?

Valset inn og ut med lillehund :hund: .. ikke så veldig produktivt altså :fnise: Også laget meg en baguett med omelett og bacon ^^

Jehovas vitner.. :skratte: de er som noen mygg, blir ikke kvitt dem :blink:

Skrevet

Valset inn og ut med lillehund :hund: .. ikke så veldig produktivt altså :fnise: Også laget meg en baguett med omelett og bacon ^^

Jehovas vitner.. :skratte: de er som noen mygg, blir ikke kvitt dem :blink:

Nei, det er jammen sant. De har ringt på døra vår jevnlig i tredve år nå! :daane:

De samme damene hver eneste gang, de blir eldre, vi blir eldre - men de har ennå ikke forstått at interessen her i huset er null komma null niks med et stort punktum etter. :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er jammen sant. De har ringt på døra vår jevnlig i tredve år nå! :daane:

De samme damene hver eneste gang, de blir eldre, vi blir eldre - men de har ennå ikke forstått at interessen her i huset er null komma null niks med et stort punktum etter. :sukk:

Hadde jeg rett å slett ikke åpnet døren engang.. Om det er mulig for dere å se hvem som kommer da uten at de ser dere? :klo:

Skrevet

Ja, godt poeng, men jeg har sånn glassdør som ikke er gjennomsiktig, så ser ikke hvem som ringer på.

I det hele tatt er det litt ekkelt noen ganger, spesielt når jeg er alene hjemme. :omg:

Skrevet (endret)

Jeg åpner aldri døren jeg .. Med mindre folk har sendt mld / ringt å sagt at de kommer på besøk.. Jeg har litt noia sånn selv å åpne døren uten å vite hvem som står på andre siden.. :sjenert:

Edit! Åh! Glemte å si at jeg var litt kriminiminell i dag å brøt båndtvangen! Shame on me! Men lillehund har så godt av treningen og løpe løs :jepp:

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Skrevet

Jeg åpner aldri døren jeg .. Med mindre folk har sendt mld / ringt å sagt at de kommer på besøk.. Jeg har litt noia sånn selv å åpne døren uten å vite hvem som står på andre siden.. :sjenert:

Det er fullt forståelig. :Nikke:

MEN du har jo en farlig og skummel vakthund?! :lur:

Skrevet (endret)

Den lille hund på 7 mnd som elsker alt og alle? :fnise: .. ehh joda.. :fnise: Så lenge han ikke stikker av en vakker dag da, les posten over som jeg endret :fnise:

Edit: Takk gud for at han er litt mammadalt fremdeles, enda han skal utforske verden samtidig :laugh:

Endret av Frk.K
Skrevet

Den hunden din høres kjempekjempesøt ut altså. :rodmer:

Nå får jeg kaffebesøk her.

Snakkes! :klem1:

Skrevet

Den hunden din høres kjempekjempesøt ut altså. :rodmer:

Nå får jeg kaffebesøk her.

Snakkes! :klem1:

Ja, burde få et skilt som dette her:

$_57.JPG

:fnise: bare med bilde av min på i stedet.. Lurer på om folk tør å bryte seg inn da! :ninja:

Kos deg med kaffe :klem:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Båndtvang? Nei det har jeg aldri sett....Den regelen bryter jeg isåfall hver eneste gang jeg er ute av døra med min hund. Men hun går aldri mange meterne unna meg heller, om det så plutselig oppstår et leverpostei-fjell 20 meter unna..

Så kos med langtur i morgen og kaffebesøk nå!

Det er som jeg har sagt før; Alle vil ha en bit av Aldrisur :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Båndtvang? Nei det har jeg aldri sett....Den regelen bryter jeg isåfall hver eneste gang jeg er ute av døra med min hund. Men hun går aldri mange meterne unna meg heller, om det så plutselig oppstår et leverpostei-fjell 20 meter unna..

Samme her.. Dessuten har jeg alltid med meg tennisball og godis med meg, så han løper ikke langt vekk for å si det sånn, å om det skulle komme en katt eller hund eller noe annet så er det bare å ta litt på ballen så den piper å jeg har full oppmerksomhet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...