Galactica Skrevet 1. august 2014 #5801 Skrevet 1. august 2014 Jeg bruker proteinpulver oppi etter trening, men müsli var et godt tips. Eller havregryn. Tror jeg må prøve meg på noen grønne varianter også for å få i meg mer grønnsaker.
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5802 Skrevet 1. august 2014 Goooood helg til alle i ballongen Noen som har gode forslag til smoothies jeg kan lage i den fancy nye blenderen min? Jeg har prøvd varianter med forskjellige ting, blåbær, jordbær, banan, biola, yoghurt og eplejuice, men det stopper liksom der. Det skal helst være sunt og med masse vitaminer, på grunn av mitt nye og forbedrede liv seff. Min favorittvariant er: bringebær, nektarin, galiamelon, eplejuice og mango. En av ingrediensene pleier å være frosne. Jeg har aldri prøvd med grønnsaker. Men jeg pleier å droppe banan, for jeg synes den tar for mye av smakene til de andre ingrediensene. Også liker jeg ikke melkebaserte ting i. 2
Galactica Skrevet 1. august 2014 #5803 Skrevet 1. august 2014 Helt enig i det du sier om banan, My. Jeg har funnet ut at hvis banan skal være med så skal den få være alene. Godt å se at du bruker andre ting enn bær og banan, da har jeg litt mer å variere med. Har hamstret frosne bær på REMA, spesielt blåbær og jordbær er jo superbillig. Skal prøve meg litt frem og se om jeg kan fryse ned noe som jeg tar med meg på jobb og lar tine til lunsj.
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5804 Skrevet 1. august 2014 Jeg bruker så og si alt i fruktdisken på butikken Men granateple funker ikke… de små kjærnene i det blir til masse små… fliser.. så det ble bare ekkelt… Tipper ananas også er supergodt oppi, men det tåler jeg ikke Nederste skuff i frysern min er bare bær og frukt. I Sverige har de mangobiter frosne også.. De er helt supre!
Galactica Skrevet 1. august 2014 #5805 Skrevet 1. august 2014 Hva med eple? Blir ikke det veldig grøtete?
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5806 Skrevet 1. august 2014 Jeg har brukt litt eple, Bare 1/4 eple eller noe og det går fint, men skallet blir litt bitete, så tror det er best å skrelle først.
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5809 Skrevet 1. august 2014 Ja, det er sikkert de samme som jeg har kjøpt i Sverige. Er så sjelden på Ica - vet bare om en butikk, så har ikke peiling på hva de har der.
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5811 Skrevet 1. august 2014 Haha, det er jo det. At jeg aldri har tenkt på det før!
Frk.K Skrevet 1. august 2014 #5812 Skrevet 1. august 2014 (endret) Edit: Sier sitt om hvorfor de er så lett lærte og vennlige, ihvertfall Endret 1. august 2014 av Frk.K
Mynona Skrevet 1. august 2014 #5813 Skrevet 1. august 2014 Ja, ikke sant! Så når jeg blir stor skal jeg ha en hund og en sel i bassenget. Så kan de leke sammen
Frk.K Skrevet 1. august 2014 #5814 Skrevet 1. august 2014 Men selen får du ikke med deg inn å kose med i sengen når det er tid for leggetid
Frk.K Skrevet 1. august 2014 #5816 Skrevet 1. august 2014 Skal den være inni sengen da? Trenger de ikke luft også for å overleve?
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2014 #5817 Skrevet 1. august 2014 Jeg skal spise fjordland "av den litt eldre årgangen".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå