Severus Skrevet 31. juli 2014 #5741 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har bare spist en gresk vanilje yoghurt idag.
Aldrisur Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #5742 Skrevet 31. juli 2014 Hjemmelagd fiskegrateng er såååå godt! Det fikk jeg lyst på. :fisk: 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2014 #5743 Skrevet 31. juli 2014 Nok en gang; det er altfor lite skorpe på fiskegratenger. Jeg vil ha et tykt, brunt knasende lag på alle seks sidene! 1
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #5745 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har pannekakerøre til svelling nå Gleder meg jeg! Håper de blir gode og tynne Skulle halvere oppskriften, men glemte meg og halverte ikke eggene Så da ble det full oppskrift og pannekaker i morgen og 1
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #5747 Skrevet 31. juli 2014 Fint Kjøpte bringebær også, så jeg kan lage mitt eget syltetøy! Namme! 1
Gjest Inggolf Skrevet 31. juli 2014 #5749 Skrevet 31. juli 2014 Jeg fikk plutselig så masse å gjøre og får altfor liten tid til ballongen. Nå er det pannekakerøre på gang fordi ei lita frøken ønsket seg det til middag. Pannekaker er det beste som finns! Det var godt beregna da, med 2 stk igjen! Skal vesletulla sove over i natt også? Jeg har pannekakerøre til svelling nå Gleder meg jeg! Håper de blir gode og tynne Skulle halvere oppskriften, men glemte meg og halverte ikke eggene Så da ble det full oppskrift og pannekaker i morgen og Eggepannekaker My Eggepannekaker med gressløk oppi er jo enda mer snadder! Vi hadde ofte pannekaker i oppveksten og når mamma var litt ekstra spandabel så lagde hun eggepannekaker i stedet 1
Rumle Skrevet 31. juli 2014 #5750 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Åhhhh pannekaker!!! Bestefaren min lagde verdens beste pannekaker! Tynne pannekaker stekt i godt med godt smør, sånn at de blir litt sprø og smørsalt i kantene - mmmmmed nylaget blåbærsaus og vaniljeis ... er noe av det alleralleraaaaaller beste en rumle kan få altså! Endret 31. juli 2014 av Rumle 1
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #5751 Skrevet 31. juli 2014 Jeg fikk til tynne!! Hvertfall de siste De første ble litt tjukke. Men nå har jeg spist 6 eller 7 pannekaker! Hvorav en har vært en tur innom gulvet 1
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #5753 Skrevet 31. juli 2014 Nei Det glemte jeg i farten… Men jeg spiste opp resten av glasset med jordbærsyltetøy som jeg hadde i kjøleskapet, så jeg må lage bringebær i morgen da
Gjest Inggolf Skrevet 31. juli 2014 #5754 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Åhhhh pannekaker!!! Bestefaren min lagde verdens beste pannekaker! Tynne pannekaker stekt i godt med godt smør, sånn at de blir litt sprø og smørsalt i kantene - mmmmmed nylaget blåbærsaus og vaniljeis ... er noe av det alleralleraaaaaller beste en rumle kan få altså! Jeg kjente også en sånn fyr en gang i tida. Han lagde bestandig pannekaker når jeg var der fordi jeg elsket dem!! Det sier jo litt at jeg elsket dem mer enn mamma sine!! (men ikke si det til mamma, for henne sine er enkli helt utrolig gode). Men han sine var skikkelig junk da, med en haug av vaniljesukker i røra, og sikkert en god del andre skjulte kaloribomber også. Rømme også kanskje? Egentlig ble man sprekkmett etter 1, men jeg klarte ikke stoppe før etter 2 eller 3! ...Da ble jeg som en løve eller en slange som ikke klarte å spise igjen før mange dager Endret 31. juli 2014 av Noz 2
Rumle Skrevet 31. juli 2014 #5755 Skrevet 31. juli 2014 Jeg kjente også en sånn fyr en gang i tida. Han lagde bestandig pannekaker når jeg var der fordi jeg elsket dem!! Det sier jo litt at jeg elsket dem mer enn mamma sine!! (men ikke si det til mamma, for henne sine er enkli helt utrolig gode). Men han sine var skikkelig junk da, med en haug av vaniljesukker i røra, og sikkert en god del andre skjulte kaloribomber også. Rømme også kanskje? Egentlig ble man sprekkmett etter 1, men jeg klarte ikke stoppe før etter 2 eller 3! ...Da ble jeg som en øve eller slange som ikke klarte å spise igjen før mange dager Herlig!!!
Rumle Skrevet 31. juli 2014 #5756 Skrevet 31. juli 2014 Nei Det glemte jeg i farten… Men jeg spiste opp resten av glasset med jordbærsyltetøy som jeg hadde i kjøleskapet, så jeg må lage bringebær i morgen da God ide! Ooooooooog kjøp med vaniljeis også? 1
Severus Skrevet 31. juli 2014 #5757 Skrevet 31. juli 2014 I morgen er det fredag neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Severus Skrevet 31. juli 2014 #5759 Skrevet 31. juli 2014 Fredag betyr jobb, jobb betyr streeeeeeeeeeev.
Mynona Skrevet 31. juli 2014 #5760 Skrevet 31. juli 2014 Gleder meg til lørdag morgen. Da skal jeg sove! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå