Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare spist en gresk vanilje yoghurt idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelagd fiskegrateng er såååå godt! :hoppe:

Det fikk jeg lyst på. :fisk:

• Liker 1
Skrevet

Nok en gang; det er altfor lite skorpe på fiskegratenger. Jeg vil ha et tykt, brunt knasende lag på alle seks sidene! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pannekakerøre til svelling nå :jepp: Gleder meg jeg! Håper de blir gode og tynne :)

Skulle halvere oppskriften, men glemte meg og halverte ikke eggene :P Så da ble det full oppskrift og pannekaker i morgen og :P

• Liker 1
Skrevet

Vi skal hjelpe deg med dem. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Fint :)

Kjøpte bringebær også, så jeg kan lage mitt eget syltetøy! Namme!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg fikk plutselig så masse å gjøre og får altfor liten tid til ballongen. :blush: Nå er det pannekakerøre på gang fordi ei lita frøken ønsket seg det til middag.

Pannekaker er det beste som finns! :hoppe:

Det var godt beregna da, med 2 stk igjen!

Skal vesletulla sove over i natt også?

Jeg har pannekakerøre til svelling nå :jepp: Gleder meg jeg! Håper de blir gode og tynne :)

Skulle halvere oppskriften, men glemte meg og halverte ikke eggene :P Så da ble det full oppskrift og pannekaker i morgen og :P

Eggepannekaker My :daane:

Eggepannekaker med gressløk oppi er jo enda mer snadder! Vi hadde ofte pannekaker

i oppveksten og når mamma var litt ekstra spandabel så lagde hun eggepannekaker i stedet :rodmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åhhhh pannekaker!!! :wow: Bestefaren min lagde verdens beste pannekaker! :jepp:

Tynne pannekaker stekt i godt med godt smør, sånn at de blir litt sprø og smørsalt i kantene - mmmmmed nylaget blåbærsaus og vaniljeis ... er noe av det alleralleraaaaaller beste en rumle kan få altså! :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk til tynne!! Hvertfall de siste :ler: De første ble litt tjukke. Men nå har jeg spist 6 eller 7 pannekaker! Hvorav en har vært en tur innom gulvet :kokk:

• Liker 1
Skrevet

Hurra!!! Lagde du bringebærsyltetøy også? :)

Skrevet

Nei :fnise: Det glemte jeg i farten… Men jeg spiste opp resten av glasset med jordbærsyltetøy som jeg hadde i kjøleskapet, så jeg må lage bringebær i morgen da :)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Åhhhh pannekaker!!! :wow: Bestefaren min lagde verdens beste pannekaker! :jepp:

Tynne pannekaker stekt i godt med godt smør, sånn at de blir litt sprø og smørsalt i kantene - mmmmmed nylaget blåbærsaus og vaniljeis ... er noe av det alleralleraaaaaller beste en rumle kan få altså! :Nikke:

Jeg kjente også en sånn fyr en gang i tida. Han lagde bestandig pannekaker når jeg var der fordi jeg elsket dem!! Det sier jo litt at jeg elsket dem mer enn mamma sine!! :daane: (men ikke si det til mamma, for henne sine er enkli helt utrolig gode). Men han sine var skikkelig junk da, med en haug av vaniljesukker i røra, og sikkert en god del andre skjulte kaloribomber også. Rømme også kanskje? Egentlig ble man sprekkmett etter 1, men jeg klarte ikke stoppe før etter 2 eller 3! ...Da ble jeg som en løve eller en slange som ikke klarte å spise igjen før mange dager :ler:

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjente også en sånn fyr en gang i tida. Han lagde bestandig pannekaker når jeg var der fordi jeg elsket dem!! Det sier jo litt at jeg elsket dem mer enn mamma sine!! :daane: (men ikke si det til mamma, for henne sine er enkli helt utrolig gode). Men han sine var skikkelig junk da, med en haug av vaniljesukker i røra, og sikkert en god del andre skjulte kaloribomber også. Rømme også kanskje? Egentlig ble man sprekkmett etter 1, men jeg klarte ikke stoppe før etter 2 eller 3! ...Da ble jeg som en øve eller slange som ikke klarte å spise igjen før mange dager :ler:

Herlig!!! :ler:

Skrevet

Nei :fnise: Det glemte jeg i farten… Men jeg spiste opp resten av glasset med jordbærsyltetøy som jeg hadde i kjøleskapet, så jeg må lage bringebær i morgen da :)

God ide! Ooooooooog kjøp med vaniljeis også? :lur:

• Liker 1
Skrevet

I morgen er det fredag neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Skrevet

Fredag betyr jobb, jobb betyr streeeeeeeeeeev.

Skrevet

Gleder meg til lørdag morgen. Da skal jeg sove!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...