Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5581 Skrevet 28. juli 2014 Awwwww Skal du få katt?!!!! Nei dessverre. Jeg får nøye meg med å kose med kattene i nabolaget. 1
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5582 Skrevet 28. juli 2014 Nei dessverre. Jeg får nøye meg med å kose med kattene i nabolaget. Awwww er du sikker? Tenk så koselig med selskap hjemme om dagene? 2
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5583 Skrevet 28. juli 2014 Ja jeg vet. Men det er litt for mange allergikere i denne familien.
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5585 Skrevet 28. juli 2014 Jeg klarer nesten ikke lese nyheter for tiden pga at det forferdelige (skremmende mange!!!!!) folk gjør med dyrene sine når de skal på ferie. Hva er det som feiler folk?!! 2
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5586 Skrevet 28. juli 2014 Får vel fortsette å styrke litt før det blir altfor varmt her. Ha en fin-fin mandag Rumle! Håper det blir en stille og rolig ID-feiring (for å si det sånn) 1
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5587 Skrevet 28. juli 2014 Får vel fortsette å styrke litt før det blir altfor varmt her. Ha en fin-fin mandag Rumle! Håper det blir en stille og rolig ID-feiring (for å si det sånn) Ja, det håper jammen jeg også! Ha en fin dag, strykedamen
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5588 Skrevet 28. juli 2014 Jeg klarer nesten ikke lese nyheter for tiden pga at det forferdelige (skremmende mange!!!!!) folk gjør med dyrene sine når de skal på ferie. Hva er det som feiler folk?!! Ja, det er ikke grenser for grusomheter Rumle. Veldig mange mennesker som aldri skulle fått lov til å eie et dyr. Det er hjerteskjærende lesing. 1
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5589 Skrevet 28. juli 2014 Ja, det er ikke grenser for grusomheter Rumle. Veldig mange mennesker som aldri skulle fått lov til å eie et dyr. Det er hjerteskjærende lesing. Ja, det er virkelig det Synes det er på meeeeeget høy tid at straffer for slik syk oppførsel økes veldig!
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5590 Skrevet 28. juli 2014 iEn nasjons storhet og dens moralske framskritt kan måles etter hvordan den behandler sine dyr. Gandhi 4
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5591 Skrevet 28. juli 2014 iEn nasjons storhet og dens moralske framskritt kan måles etter hvordan den behandler sine dyr. Gandhi 1
AmandaVI Skrevet 28. juli 2014 #5592 Skrevet 28. juli 2014 Hei! Er i gang med en omfattende opprydning i leiligheten min. skulle ikke trodd at det kunne bli så mye skrot i en ettroms, men der tar man i tilfelle feil Etter en stillesittende hetebølge har jeg så mye energi som bare lengtet etter å bli sluppet ut.
Mynona Skrevet 28. juli 2014 #5593 Skrevet 28. juli 2014 iEn nasjons storhet og dens moralske framskritt kan måles etter hvordan den behandler sine dyr. Gandhi Nemlig!!
Mynona Skrevet 28. juli 2014 #5594 Skrevet 28. juli 2014 Jeg klarer nesten ikke lese nyheter for tiden pga at det forferdelige (skremmende mange!!!!!) folk gjør med dyrene sine når de skal på ferie. Hva er det som feiler folk?!! Så en overskrift om en måke også i går... Hva er det med folk? Er det ikke sånn at når man studerer sosiopater, så ser man at de allerede fra barndommen mishandler dyr...? Synes jeg leste noe om at det snart blir dyrepoliti i Norge
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5595 Skrevet 28. juli 2014 Hei! Er i gang med en omfattende opprydning i leiligheten min. skulle ikke trodd at det kunne bli så mye skrot i en ettroms, men der tar man i tilfelle feil Etter en stillesittende hetebølge har jeg så mye energi som bare lengtet etter å bli sluppet ut. "Energi som lengter ette å bli sluppet ut!" Det høres utrolig nyttig ut AmandaVI! Så hyggelig at du kommer inn til oss i ballongen! Så en overskrift om en måke også i går... Hva er det med folk? Er det ikke sånn at når man studerer sosiopater, så ser man at de allerede fra barndommen mishandler dyr...? Synes jeg leste noe om at det snart blir dyrepoliti i Norge Uff, jo det er nok veldig sannsynlig det der My. Jeg håper at vi kan få noen andre enn Mattilsynet å henvende oss til når vi opplever tragiske hendelser med dyr i fokus. Det er grusomt å se narkomane f.eks., som har en hund de absolutt ikke klarer å ta vare på .
Severus Skrevet 28. juli 2014 #5596 Skrevet 28. juli 2014 Tenk å hatt en kjæreste med like søte kompliment som lykk. Jeg trengte ingen prislapp, fordi alle satte pris på meg uansett.
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2014 #5597 Skrevet 28. juli 2014 Jeg klarer nesten ikke lese nyheter for tiden pga at det forferdelige (skremmende mange!!!!!) folk gjør med dyrene sine når de skal på ferie. Hva er det som feiler folk?!! Ville det være feil å la forbryterne lide samme sjebne som de har overlatt sine "kjære dyr" til? :utroligsinnasmilsomikkesmiler!: Så en overskrift om en måke også i går... Hva er det med folk? Orket ikke å lese mere enn overskriften der. Ja til dyrepoliti på rappen! Hmm....det skal jeg ha som klistremerke på min postkasse: " Nei til reklame - Ja til dyrepoliti!" 2
Mynona Skrevet 28. juli 2014 #5598 Skrevet 28. juli 2014 Synes det var en god ide Hoppe! Nå er jwg i Zürich. Flyet er litt forsinka, så vi rakk å bruke opp francene våre. Litt rart. I Geneve er alt på fransk, skilt, folk snakker fransk, byggestil osv. Og 35 min fly unna her i Zürich er alt på tysk. I samme land. 1
Gjest Inggolf Skrevet 28. juli 2014 #5600 Skrevet 28. juli 2014 Håper reisen videre hjemover går smertefritt Mynona! Det var en god del forsinkelser på OSL i dag (ankomst-flyene mener jeg). Vi slapp heldigvis ganske billig unna, Jeg ble så leeeiiii til slutt, så det var godt å komme seg hjem nogenlunde når det var planlagt. Det virker som at den 30-35/36 gradersperioden er over her? Det har ihvertfall vært omtrent den temperaturen i København nå, så å traske rundt i byen ble ganske varmt Har du noen fine planer for uka du da Aldri? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå