Anje Skrevet 20. februar 2014 #541 Del Skrevet 20. februar 2014 God tur videre til Bangkok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2014 #542 Del Skrevet 20. februar 2014 Ta noen fine bilder for meg da tante Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 20. februar 2014 #543 Del Skrevet 20. februar 2014 Er du på vei hjem igjen Aldrisur? Har det gått tre uker allerede? ...hun skrev jo om det rett over innleggene deres...leser dere ikke innleggene hun skriver eller? Busted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. februar 2014 #544 Del Skrevet 20. februar 2014 Joda, men det er så rart at det har gått tre uker siden ho dro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Heeeeeeeei gutter og jente! Nå er jeg i Bankok! Er det ikke alltid sånn at tiden går fort for den som er hjemme i hverdagen, mens er du på ferie så opplever du så mye rart - at dagene på en måte blir lengre? Jeg har tatt masse bilder, både fine og litt mer ufine Vex - får legge inn mer etter hvert. Og takk for ønske om god tur videre Anje. Nå er jeg her og har vært her noen timer allerede. Vi har fått bestilt båttur på elven i morgen, og nå har vi tenkt til å rangle ut av hotellet for å reise med båt til et kveldsmarked. Jeg ville bare kort innom, si hei og gi dere en klem før jeg dro. Aleyaah! Det var så koselig å se at du er "i blant" oss igjen! Se Bankååååk by night! (Men det ble en masse orbs på bildet!) Endret 20. februar 2014 av Aldrisur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. februar 2014 #546 Del Skrevet 20. februar 2014 Enig med deg. Dagene blir faktisk lengre på ferie. Merkelig egentlig Wow, det ser flott ut der :D Tusen takk. Føler meg litt utafor men.. takk uansett. Du er alltid så koslig <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2014 #547 Del Skrevet 20. februar 2014 Se Bankååååk by night! (Men det ble en masse orps på bildet!) Wow! Asiatiske ånder som har blitt med på bildet jo! Bare nevner det i forbifarten altså: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=813707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2014 #548 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg lurer på hva iskrem med grillpølse hadde smakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #549 Del Skrevet 20. februar 2014 Alle er ikke like storforlangende som Aldrisur vet du Whaaaaaat? Storforlangende jeg? Det er det verste jeg har hørt! Ble forresten hentet av denne fete Mercedes S'n på flyplassen i dag! Egen privatsjåfør, kalde kluter og "drinks" i bilen. Dere aner ikke hvor enkelt det er for en vanlig drabantbyjente å venne seg til å spise de høye biffene og kjøre de lave bilene! ....men ikke så enkelt å venne seg av med det igjen. Har vært på kveldsmarked å kjøpt et brett med Hallo Kitty hårspenner og dett var dett. Altså ikke den store handelen. Det er ganske mange urolige steder her i Bankok for øyeblikket. Spesielt midt i sentrum ved de store varemagasinene, men hvis vi tar Sky-train sies det at områdene skal være trygge for turister. Vi følger med på nyhetene her hele tiden, og er vel ikke de som akkurat oppsøker tumulter om vi ser noen. Nå synes jeg det er lenge siden vi reiste fra Koh Samui, men det er jo bare noen skarve timer siden. Tok bilde av venterommet (alt foregår utendørs) på Koh Samui flyplass. Tenkte dere ville like det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2014 #550 Del Skrevet 20. februar 2014 Så vakkert og eksotisk. Og jatakk, en slik Mercedes kjører jeg gjerne i de neste tyve årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 20. februar 2014 Det skal jeg huske på når storgevinsten dumper ned i fanget på meg Hoppe! Sånn plutselig og uventet. En blankpolert sort Mercedes S sendes i forumheisen til Hoppetaujenta i Happyland! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2014 #552 Del Skrevet 20. februar 2014 Ååå....happy Hoppe jubler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2014 #553 Del Skrevet 20. februar 2014 Det er nok en flyplass for Rumle det der! Så deilig å kunne slappe av sånn på flyplassen i stedenfor de vanlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. februar 2014 #554 Del Skrevet 20. februar 2014 Hakket mer idyllisk det der enn Gardermoen eller Værnes, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2014 #555 Del Skrevet 20. februar 2014 Et lite hakk bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2014 #556 Del Skrevet 20. februar 2014 Flyplasser er vanligvis fryktelig kjedelige. Tenk så morsomt å kunne gå omtrent som i et velassortert hagesenter å nyte og vente på neste fly... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2014 #557 Del Skrevet 20. februar 2014 På flyplassen i Singapore har de sånn sommerfugel hage greie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. februar 2014 #558 Del Skrevet 20. februar 2014 Whaaaaaat? Storforlangende jeg? Det er det verste jeg har hørt! Ble forresten hentet av denne fete Mercedes S'n på flyplassen i dag! Egen privatsjåfør, kalde kluter og "drinks" i bilen. Dere aner ikke hvor enkelt det er for en vanlig drabantbyjente å venne seg til å spise de høye biffene og kjøre de lave bilene! ....men ikke så enkelt å venne seg av med det igjen. Har vært på kveldsmarked å kjøpt et brett med Hallo Kitty hårspenner og dett var dett. Altså ikke den store handelen. Det er ganske mange urolige steder her i Bankok for øyeblikket. Spesielt midt i sentrum ved de store varemagasinene, men hvis vi tar Sky-train sies det at områdene skal være trygge for turister. Vi følger med på nyhetene her hele tiden, og er vel ikke de som akkurat oppsøker tumulter om vi ser noen. Nå synes jeg det er lenge siden vi reiste fra Koh Samui, men det er jo bare noen skarve timer siden. Tok bilde av venterommet (alt foregår utendørs) på Koh Samui flyplass. Tenkte dere ville like det. Åååååååååååååååhhhh så nydelig! Håper du koser deg med høye biffer og fine bilder Det er nok en flyplass for Rumle det der! --- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. februar 2014 #559 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Endret 20. februar 2014 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. februar 2014 #560 Del Skrevet 21. februar 2014 Flyplassen sin det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå