Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5561 Skrevet 27. juli 2014 Hvordan står det til i hagen din, aldri? Takket være gode naboer er hagen helt fin Rumle. Åh, du skulle bare ha sett Hortensien min! Den er så full av blomster atte. Jeg kan ta bilde i morgen. Hva med din? Rosene og frøken Ficus? 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5562 Skrevet 27. juli 2014 Yvoire er en by bygger på 1600-tallet og den er på listen over Frankrikes flotteste byer og har en utmerkelse pga blomster. Gran prix fleurelles eller noe i den dur. Vi så når vi skulle tilbake at vi kunne se geneve derfa, så ikke langt. Og når jeg finner Pål, da skal bryllupet stå i kirken i denne byen! Ser dere at det er en balkong bak her? Egentlig 2. En i hver etg. Ser for meg at Anje bor sånn Åååååå, så fantastisk flott My! 1
Rumle Skrevet 27. juli 2014 #5563 Skrevet 27. juli 2014 Nyyyydelige bilder, My!!! Så bra med fine og hjelpsomme naboer, aldri Går bra her, det vokser og gror så det knaker! Har endelig begynt å få has på sneglene på terrassen (måtte krype til korset og bruke ferramol) Vil gjerne se bilde!!! 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5564 Skrevet 27. juli 2014 Nyyyydelige bilder, My!!! Så bra med fine og hjelpsomme naboer, aldri Går bra her, det vokser og gror så det knaker! Har endelig begynt å få has på sneglene på terrassen (måtte krype til korset og bruke ferramol) Vil gjerne se bilde!!! Fine Mynonabildene ja. Det er så herlig å gå i andre Europeiske byer og betrakte blomsterfloret der. Det er noe med at de ikke har så lange og kalde vintre som oss, og dermed får en helt annen blomsterprakt. Vokser så det knaker høres helt perfekt ut Rumle! Bilde kommer. 1
Galactica Skrevet 28. juli 2014 #5572 Skrevet 28. juli 2014 Flotte bilder, My! Tenk å være omgitt av sånne blomster da... *sukker henført*
Gjest Inggolf Skrevet 28. juli 2014 #5573 Skrevet 28. juli 2014 Ååh det var et utrolig pent sted ja My! Skjønner godt at du trives der.. Har et bilde fra by'n her jeg også som må postes her i tråden men jeg har enda ikke skjønt hvordan man poster bilder fra telefonen (ikke at jeg har prøvd særlig men). Får gjøre det når jeg kommer hjem om ca 12 timer.. Hvordan er været i Oslo i dag?
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5574 Skrevet 28. juli 2014 Været i Oslo akkurat nå: 21+, lettskyet, pent og akkurat passe varmt med andre ord. God tur hjem My og Noz! Og ja Noz, du må poste bilde når du kommer hjem. Her er årets Hortensia fra hagen min. Litt overmoden etter all varmen, men vakker allikevel synes jeg. 3
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5576 Skrevet 28. juli 2014 Ja takk - og det var denne kreasjonen over her også! Go'morgen til deg også Rumle. Jeg benytter denne kjølige morgenen til å stryke sengetøy. 3
Rumle Skrevet 28. juli 2014 #5577 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Så effektiv du er på denne gudsjammerlige tiden av døgnet! Endret 28. juli 2014 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #5579 Skrevet 28. juli 2014 Ja, det kan man si. Spørs hvor lenge jeg holder ut da. Og som katten min (men det er ikke min da) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå