Rumle Skrevet 27. juli 2014 #5541 Skrevet 27. juli 2014 (endret) Meeeen det var jo bare 1 spørsmål! Ehhh nevermind . det var visst 2 Endret 27. juli 2014 av Rumle 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2014 #5542 Skrevet 27. juli 2014 Han er suveren altså! Tenk å ha han til far eller bestefar da... ...jeg retter på meg selv: han var sikkert veldig sjeldent hjemme åkke som. Men det er kjempeprogrammer! Jeg så på en doku om lille, store Dr. Ruth etterpå. Det var dama si det. 2
Mynona Skrevet 27. juli 2014 #5543 Skrevet 27. juli 2014 Vi valgte 1,5 time båt til Yvoire. Kjempekoselig by. Er sikker på at damen her hadde elsket den. Skal vise bilder etterpå. Nå er vi i en annen by og spiser middag. Er bare 20 min båt og 15 min tog hjem igjen fra Yvoire. Og vi er skikkelig fnisete nå 3
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2014 #5544 Skrevet 27. juli 2014 Lette sommerkjoler og fnising: se opp for de "franske Pål`ene!" 3
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5545 Skrevet 27. juli 2014 ...plukket rett fra den sjeldne rosèbusken! Slutt å ta på fersknen min! Ha-ha, ler og ler. Dere er noen ordentlige raringer altså! Har vært og fylt søndagbillig bensin, og etter den turen + bilturen frem og tilbake til Stockholm, har jeg virkelig forstått hvor priviligert jeg er. Ikke bare er jeg gift med en mann som kan ALLE sanger som blir spilt på radio. ALLE melodier kan han, og tekstene kan han på rams. Og ikke nok med det, han skrikesynger dem så det nesten ikke er mulig å høre låtene som blir spilt. Og kommer det noen i veien for ham (på veien), noen han ikke liker kjørestilen til, legger han seg helt kliss inntil "synderen" for liksom å "ta igjen". Her om dagen var det en "dust av en sjåfør" som sneglet seg over på grønt i lyskrysset og hindret ham i å komme over på samme grøntlys. Det ble et helvete. Han råkjørte etter "dusten" og la seg helt inntil bakluka hans. "Dusten" bremset og slo på varsellysene. Eeeer det mulig liksom? Skulle virkelig ikke tro at han egentlig (altså utenfor bilen) er verdens snilleste, roligste og den mest omsorgsfulle personen man kan tenke seg. 1
FruN Skrevet 27. juli 2014 #5546 Skrevet 27. juli 2014 Gubben her haater sånne bilister som Herr Aldri! 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5547 Skrevet 27. juli 2014 Gubben her haater sånne bilister som Herr Aldri! Ha-ha, ja det tror jeg alle gjør FruN. Jeg også. Har du hatt en fin helg? Vært i bryllup eller? 1
FruN Skrevet 27. juli 2014 #5548 Skrevet 27. juli 2014 (endret) Vi har vært i bryllup ja Kjempefin kveld på alle måter HerrN protesterte ikke engang når jeg ville danse med han!! god mat, hyggelig selskap, flott brudepar og nesten for bra vær Er bra sliten i dag! Endret 27. juli 2014 av FruN 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5549 Skrevet 27. juli 2014 Vi har vært i bryllup ja Kjempefin kveld på alle måter :hepp: HerrN protesterte ikke engang når jeg ville danse med han!! god mat, hyggelig selskap, flott brudepar og nesten for bra vær Er bra sliten i dag! Å så koselig å få danse litt da! Du får slappe av resten av kvelden og sove godt i natt da frue. 1
Rumle Skrevet 27. juli 2014 #5555 Skrevet 27. juli 2014 I dag har det endelig regnet litt her, så temperaturen falt litt, men det er stadig utrolig høy luftfuktighet .. 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5556 Skrevet 27. juli 2014 Hvem har laget smiley av meg?!! En i KG-administrasjoen tror jeg. 1
Aldrisur Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5559 Skrevet 27. juli 2014 I dag har det endelig regnet litt her, så temperaturen falt litt, men det er stadig utrolig høy luftfuktighet .. Samme her. Skulle tro vi bodde på samme stedet. Jeg har hatt sengetøy på klessnora i hele dag, det er like vått nå som da jeg hang det ut!
Mynona Skrevet 27. juli 2014 #5560 Skrevet 27. juli 2014 Yvoire er en by bygger på 1600-tallet og den er på listen over Frankrikes flotteste byer og har en utmerkelse pga blomster. Gran prix fleurelles eller noe i den dur. Vi så når vi skulle tilbake at vi kunne se geneve derfa, så ikke langt. Og når jeg finner Pål, da skal bryllupet stå i kirken i denne byen! Ser dere at det er en balkong bak her? Egentlig 2. En i hver etg. Ser for meg at Anje bor sånn 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå