Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Meeeen det var jo bare 1 spørsmål! :opplyser:

:fnise:

Ehhh nevermind . det var visst 2 :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er suveren altså! :jepp: Tenk å ha han til far eller bestefar da...

...jeg retter på meg selv: han var sikkert veldig sjeldent hjemme åkke som.

Men det er kjempeprogrammer! :biggrin:

Jeg så på en doku om lille, store Dr. Ruth etterpå. Det var dama si det. :)

• Liker 2
Skrevet

Vi valgte 1,5 time båt til Yvoire. Kjempekoselig by. Er sikker på at damen her hadde elsket den. Skal vise bilder etterpå. Nå er vi i en annen by og spiser middag. Er bare 20 min båt og 15 min tog hjem igjen fra Yvoire.

Og vi er skikkelig fnisete nå :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Lette sommerkjoler og fnising: se opp for de "franske Pål`ene!" :kul::romeo::tronderbart:

• Liker 3
Skrevet

...plukket rett fra den sjeldne rosèbusken! :jepp:

:nigo:

Slutt å ta på fersknen min! :jolie:

Ha-ha, ler og ler. :hoho:

Dere er noen ordentlige raringer altså! :klemmer:

Har vært og fylt søndagbillig bensin, og etter den turen + bilturen frem og tilbake til Stockholm, har jeg virkelig forstått hvor priviligert jeg er. :roll:

Ikke bare er jeg gift med en mann som kan ALLE sanger som blir spilt på radio. ALLE melodier kan han, og tekstene kan han på rams. :nigo: Og ikke nok med det, han skrikesynger dem så det nesten ikke er mulig å høre låtene som blir spilt.

Og kommer det noen i veien for ham (på veien), noen han ikke liker kjørestilen til, legger han seg helt kliss inntil "synderen" for liksom å "ta igjen".

Her om dagen var det en "dust av en sjåfør" som sneglet seg over på grønt i lyskrysset og hindret ham i å komme over på samme grøntlys. Det ble et helvete. Han råkjørte etter "dusten" og la seg helt inntil bakluka hans. "Dusten" bremset og slo på varsellysene. :hakeslepp: Eeeer det mulig liksom? :sjokkbla:

:riste: Skulle virkelig ikke tro at han egentlig (altså utenfor bilen) er verdens snilleste, roligste og den mest omsorgsfulle personen man kan tenke seg. :blink:

• Liker 1
Skrevet

Gubben her haater sånne bilister som Herr Aldri! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Gubben her haater sånne bilister som Herr Aldri! :ler:

Ha-ha, :ler: ja det tror jeg alle gjør FruN. Jeg også. :sinnatagg:

Har du hatt en fin helg? Vært i bryllup eller?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har vært i bryllup ja :Nikke:

Kjempefin kveld på alle måter :jepp: HerrN protesterte ikke engang når jeg ville danse med han!! :fnise: god mat, hyggelig selskap, flott brudepar og nesten for bra vær :fnise:

Er bra sliten i dag!

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Vi har vært i bryllup ja :Nikke:

Kjempefin kveld på alle måter :hepp: HerrN protesterte ikke engang når jeg ville danse med han!! :fnise: god mat, hyggelig selskap, flott brudepar og nesten for bra vær :fnise:

Er bra sliten i dag!

Å så koselig å få danse litt da! :danser:

Du får slappe av resten av kvelden og sove godt i natt da frue. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

:svett: <-------ny..... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hvem har laget smiley av meg?!! :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

I dag har det endelig regnet litt her, så temperaturen falt litt, men det er stadig utrolig høy luftfuktighet ..

• Liker 1
Skrevet

Hvem har laget smiley av meg?!! :sjokkert:

En i KG-administrasjoen tror jeg. :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan står det til i hagen din, aldri? :)

• Liker 1
Skrevet

En i KG-administrasjoen tror jeg. :plystre:

:dry::laugh:

Skrevet

I dag har det endelig regnet litt her, så temperaturen falt litt, men det er stadig utrolig høy luftfuktighet ..

Samme her. :Nikke: Skulle tro vi bodde på samme stedet.

Jeg har hatt sengetøy på klessnora i hele dag, det er like vått nå som da jeg hang det ut! :daane:

Skrevet

Yvoire er en by bygger på 1600-tallet og den er på listen over Frankrikes flotteste byer og har en utmerkelse pga blomster. Gran prix fleurelles eller noe i den dur.

Vi så når vi skulle tilbake at vi kunne se geneve derfa, så ikke langt. Og når jeg finner Pål, da skal bryllupet stå i kirken i denne byen!

BD738693-7678-4963-BF68-83B8626AEE94-106

478A4127-3BB9-48F1-829F-84B7B9B41449-106

Ser dere at det er en balkong bak her? Egentlig 2. En i hver etg. Ser for meg at Anje bor sånn ;)

3C5FADE4-4465-439D-A658-F5129487B04C-106

23ADB2BA-AE00-4CF4-A79B-0E35726624AA-106

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...