Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, blir ostefondue vet du!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fant ut via servitøren som bare snakka fransk... At ostefondue var bare brødbiter man skulle putte i osten. Så vi tok begge deler. Både ostefondue og kjøttfondue. Så fikk vi smakt begge deler. Og uten at vi ble alt for kvalme av ost ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiste burger på humørsenteret

• Liker 1
Skrevet

Humørsenteret høres ut som et bra sted å spise en burger. :laugh:

Jeg gikk i andre klasse, og var 8 år, da en av jentene i klassen inviterte meg i bursdagsselskap. Jeg fikk beskjed om at alle skulle kle seg ut som Pippi Langstrømpe, og tidspunkt for bursdagen.

Moren min hjalp meg med utkledning. Pappas svarte selskapssko, et blått forkle med "mamelukk" under og fletter med ståltråd i og fregner på nesa, gave og bursdagskort.

Så var jeg klar til å gå.

I mitt minne er dette det første bursdagsselskapet jeg kan huske å bli invitert til. Så det var ikke med få sommerfugler i magen jeg trasket avgårde.

Kan huske at jeg måtte banke på døren fordi jeg ikke rakk opp til ringeklokka.

Mammaen til bursdagbarnet åpnet. "Ja?"

"Jeg skal i bursdagen til Ingrid."

"Nei, det tror jeg ikke du skal, for Ingrid har ikke bursdag før i desember" (Og dette var på sommeren).

Ingrid viste seg ikke og jeg gikk hjem igjen og skjønte ingenting.

Det var bare noe hun hadde funnet på. :sukk:

:natti:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet

:vinke: jeg kreperer snart i denne varmen... Vi har hatt over 30 grader i en evighet :daane:

Hvordan har fru Aldri det? Og dere andre? :klem:

• Liker 1
Skrevet

:vinke: jeg kreperer snart i denne varmen... Vi har hatt over 30 grader i en evighet :daane:

Hvordan har fru Aldri det? Og dere andre? :klem:

Heisann Light!

Enig! Denne varmen er ikke bra for kroppen.

Ellers så har jeg det veldig bra. Hva med deg? Går det bra med :gravid: ???

• Liker 1
Skrevet

Søøøøt søøøøøt søøøøt

• Liker 1
Skrevet

Så trist historie Aldri. Hva sa moren til Ingrid når det ble forklart hva som var skjedd?

• Liker 1
Skrevet

Så trist historie Aldri. Hva sa moren til Ingrid når det ble forklart hva som var skjedd?

Tja, den er litt sånn morsomtrist liksom. :legrine:

Jeg kan ikke huske at moren hennes noengang sa noe om det. Hun var litt vimsete og fjern hun moren. Ingrid selv nevnte heller aldri det som skjedde. Og jeg sa ingenting om det, for ikke å gjøre henne flau.

En ny dag i Geneves gater? Evt. en tur over til Frankrike? :foto:

• Liker 1
Skrevet

Ja, nå er frokosten inntatt og vi skal straks rusle til botanisk hage. Og så tar vi det derfra.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Åneeiii, litt småartig, ganske søtt men omgås veldig trist historie om Ingrid! Jeg liker forøvrig så godt når du kommer med historier Aldri, du har så mange historier og opplevelser å fortelle om som er utenom det vanlige :fnise:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet

Heisann Light!

Enig! Denne varmen er ikke bra for kroppen.

Ellers så har jeg det veldig bra. Hva med deg? Går det bra med :gravid: ???

Her er slt bare bra! Men jeg begynner å bli litt lei, det er litt tungt nå på slutten :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

.... :sprettert: ...og der kom iskaken til Kristian med forumsprettertheisen! :strix: Tusen takk K,, du kan få være med på festen vår! :klemmer:

WgeRUkn.jpg

Og her kommer et lite utvalg kald rosévin. :danser:

FL2vwq0.jpg

Åhhhh!! :wow: Er det fest enda mon tro? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Så søt og trist historie aldri, tenker lille pippi ikke var særlig høy i hatten når hun tuslet hjem til mor den dagen stakkar .. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Åneeiii, litt småartig, ganske søtt men omgås veldig trist historie om Ingrid! Jeg liker forøvrig så godt når du kommer med historier Aldri, du har så mange historier og opplevelser å fortelle om som er utenom det vanlige :fnise:

:Nikke:

Hvordan er Køben Noz?

Her er slt bare bra! Men jeg begynner å bli litt lei, det er litt tungt nå på slutten :rolleyes:

Det kan jeg bare tenke meg. Spesielt nå som det har vært så varmt.

Når har du termin Light?

Åhhhh!! :wow: Er det fest enda mon tro? :fnise:

Alltid fest i ballongen Rumle! :danser:

Så søt og trist historie aldri, tenker lille pippi ikke var særlig høy i hatten når hun tuslet hjem til mor den dagen stakkar .. :klemmer:

Men heldig for meg så fikk jeg beholde bursdagspresangen. :)

Der var to poser med duringer.

Noen som husker disse?

mxmrtLA.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker de, jeg sendte deg noe btw

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker de, jeg sendte deg noe btw

På PM mener du? Har lest det Vex, men visste ikke helt hva jeg skulle svare på det. Bare leste det og konstaterte at det var en fin melding. :hug:

Jeg husker de ikke :vetikke:

Akk, nei du er vel for ung. ;)

• Liker 3
Skrevet

---

Akk, nei du er vel for ung. ;)

Det må være det! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

:opplyser: SE hvem jeg tok på fersken her da!

:lur: Dette driver hun med når hun ikke hopper rundt på KG! :ler:

qfYkJOs.gif

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...