Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er overskyet her

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deilig ut.

Litt skyer her også og 30,4+ i skyggen. :lillesky:

Skrevet

Vi har fått levelige temperaturer her, heldigvis. 22 grader i skyggen er akkurat passe, for sola skinner så vakkert og gir varme til den som velger å sitte der hun treffer. Nå er jeg innkalt til hagetjeneste hos en venninne, hun vet ikke helt hva hun skal gjøre med de overgrodde bedene sine. Jeg står til tjeneste!

• Liker 2
Skrevet

Vi har fått levelige temperaturer her, heldigvis. 22 grader i skyggen er akkurat passe, for sola skinner så vakkert og gir varme til den som velger å sitte der hun treffer. Nå er jeg innkalt til hagetjeneste hos en venninne, hun vet ikke helt hva hun skal gjøre med de overgrodde bedene sine. Jeg står til tjeneste!

:blomst: Man skal vel ikke klage, men 22 grader i skyggen misunner jeg deg nå Galactica. Jeg venter besøk og har akkurat vært nede og tatt meg en kald dusj.

Det eneste jeg orker å lage til gjestene mine er iskalde fruktsmoothier, det er bare det at mens jeg holder på å lage de, har jeg blitt like svett igjen. :ler:

Lykke til med hagearbeid! Heldige venninnen din.

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Etter at jeg ble kvitt hodepine, kvalme og diverse smerter så er i grunn varmen bare litt plagsom når den står på som verst her mellom tolv og tre. Men i dag er det igjen to uker til termin, så det er noen spennende uker vi har forran oss!

Unner deg temperaturen, G! Kos dere med hagearbeid :smilyblomst:

Skrevet (endret)

fa68602b9ee29a7036fbaeb6a6389e0c.jpg

72eed8707243f5db90c56c33f808adba.jpg

bae3f92a1744132d9e85742a4320800f.jpg

cbfbf31215a16427bd80f4dd08d9c3c5.jpg

663cc583b9d279b4a21549ea3181ea9e.jpg

Pyyyynter litt til hagefesten jeg!! :strix:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

26 grader her, men det føles varmere - jeg vil ha 18-20 og noen skikkelige regnbyer nååååå!!

Skrevet

Suuuuuuuper pynt Rumle! :hoppendeglad:

Setter inn litt festoppvarmingsmusikk før jeg reiser for å handle inn godsaker til festen. :danser:

• Liker 3
Skrevet

Man må bake når man har lovet brudeparet det :opplyser:

Heldigvis har svigermor stort kjøkken, så varmen blir ikke så intens :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg må opp i det blå og lufte meg skikkelig....

Relax-o-vision.jpg

• Liker 2
Skrevet

.... :sprettert: ...og der kom iskaken til Kristian med forumsprettertheisen! :strix: Tusen takk K,, du kan få være med på festen vår! :klemmer:

WgeRUkn.jpg

Og her kommer et lite utvalg kald rosévin. :danser:

FL2vwq0.jpg

• Liker 3
Skrevet

:vinke:

Heeeeeeei Myyy!

Hvordan har du hatt det i dag? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Vi har det fint. Ligger på senga å hviler føttene før middag. Leter etter sted å spise på tripadvisor.

Har hatt shoppingdag i dag siden alt er stengt på søndager. Så blir sightseeing i morgen. Har ikke kjøpt så mye da. Men vi tusla opp i gamlebyen og der var det koselig. Søt liten by. Føles som vi er i Frankrike og Italia på en gang. Og alt virker som er i gangavstand her.

• Liker 3
Skrevet

Hei!

Vi har det fint. Ligger på senga å hviler føttene før middag. Leter etter sted å spise på tripadvisor.

Har hatt shoppingdag i dag siden alt er stengt på søndager. Så blir sightseeing i morgen. Har ikke kjøpt så mye da. Men vi tusla opp i gamlebyen og der var det koselig. Søt liten by. Føles som vi er i Frankrike og Italia på en gang. Og alt virker som er i gangavstand her.

Høres skikkelig koselig ut.

Jeg klarte i hvert fall å slite ut et åar ganske nye sko når jeg var der.

Var så mange fine steder å gå og så mye å se på.

Husker du at jeg fortalte deg at vi tok trikken til Frankrike for å spise dessert? :laugh:

Kos deg videre.

• Liker 1
Skrevet

Ja! Vi tenkte å ta en tur over i morgen kanskje :) 21 min med bil til en av byene. Men det er vel bare 7-8 min til grensa.

Skrevet

Og i dag skal vi spise fondue har vi bestemt. Det er sveitsisk spesialitet, og ingen av oss har smakt det...

• Liker 1
Skrevet

Ja, stemmer nok det. Tror vi brukte 10 min. eller noe med trikken. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Og i dag skal vi spise fondue har vi bestemt. Det er sveitsisk spesialitet, og ingen av oss har smakt det...

Ostefondue? Det er godt (og så masse deilige kalorier da gitt). :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...