Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: der har du jula bra oppsummert :nigo:

Mye kjøligere her enn det har vært også, nyyyyyyydelig :danse:

Vil ha kuuuuuuuuuuuuuuuuldeeeeeeeeeeeeeeee

Misunner dere! :sukk:

*another fucking day in paradise*

AInQglB.gif

Ha en fiiiiiiin fredag!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Som vi klager! Vi må se på hva vi skrev nå, i januar, når det er grått og trist og har sluddet og snødd/regnet i evigheter :laugh:

God tur til My :blomst:

Og god helg til alle :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk Rumle!! Nå er jeg oppe i lufta. Kom meg trygt gjennom Nationaltheatret, Oslo S og Gardermoen :)

Kjente jeg var skikkelig nervøs i morges da og grua meg skikkelig. Fikk roet meg litt når de sa de trodde noe er planlagt på mandag. Ikke i dag som NRK meldte i morges. Huff!

Håper ikke det skjer noe i det hele tatt!

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

Det var godt å høre My. :5:

Har nok tenkt litt på deg i dag ja. :klemmer:

Nå får du kose deg og nyte Geneve og helgen! :strix:

• Liker 1
Skrevet
Barnetrinn som løper over gulvet om kvelden og av og til barn som leker og ler.

Aldri noen som gråter eller virker fortvilet eller lei seg.

Det kan tyde på at de hadde det så trivelig der at de vil fortsette med det. :jepp:

Det er helt fantastisk!

Temperaturen har sunket nesten to grader på få minutter!

I følge alle disse åndeprogrammene på tv, blir det visst merkbart kjøligere når det er åndeaktivitet i nærheten. :ninja:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Som vi klager! Vi må se på hva vi skrev nå, i januar, når det er grått og trist og har sluddet og snødd/regnet i evigheter :laugh:

God tur til My :blomst:

Og god helg til alle :blomst:

:sol: Kjempegod helg til deg også Rumle! :klemmer:

Det kan tyde på at de hadde det så trivelig der at de vil fortsette med det. :jepp:

I følge alle disse åndeprogrammene på tv, blir det visst merkbart kjøligere når det er åndeaktivitet i nærheten. :ninja:

:tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Takk Rumle!! Nå er jeg oppe i lufta. Kom meg trygt gjennom Nationaltheatret, Oslo S og Gardermoen :)

Kjente jeg var skikkelig nervøs i morges da og grua meg skikkelig. Fikk roet meg litt når de sa de trodde noe er planlagt på mandag. Ikke i dag som NRK meldte i morges. Huff!

Håper ikke det skjer noe i det hele tatt!

God tur Mynona!

Jeg skal ut og fly på mandag. Ikke så veldig happy for timingen, kjenner jeg. :lol:

Skrevet

God tur Mynona!

Jeg skal ut og fly på mandag. Ikke så veldig happy for timingen, kjenner jeg. :lol:

Det går sikkert greit Anje. :hoppe: Hvor skal du nå da?

Skrevet

Jeg skal hjem mandag... Gruer meg litt.

Skrevet

:kjefte: Dette er vel en av de effektene disse terroristene ønsker å oppnå - å skremme oss så mye som mulig.

• Liker 2
Skrevet

Ja, er nok det... Men det er lenge til mandag, og mye kan skje før den tid. Vi får stole på PST og politiet, at de gjør jobben sin og avverger angrepet.

Skrevet

Ja, er nok det... Men det er lenge til mandag, og mye kan skje før den tid. Vi får stole på PST og politiet, at de gjør jobben sin og avverger angrepet.

Vi må jo det. :Nikke:

Er'ke stort du og jeg kan gjøre My.

Skrevet

Jeg sier god kveld videre og logger av for nå. Skal ta meg en l-a-n-g-s-o-m rusletur når det blir litt mørkere og kaldere.

---

I morgen foreslår jeg at vi har en liten sommerfest i tråden. Jeg har fått ordnet og fikset sted og alt man trenger,

så får dere ta med (bilder av) godt å drikke, godt å spise og veldig godt humør m.m. Er det noen som vil komme? :jepp:

garden-party-rustic.jpg

• Liker 3
Skrevet

:blomst: Takk for innbydelsen Hoppe!

:opplyser: Jeg kommer. :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Når er du på osL på mandag Mynona?

Har ikke du reist til Køben Noz? :klem:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jooo aldri men jeg flyr også hjem på mandag :-) tenkte kanskje deg er mulig å støte på mynona! Hvordan er livet hjemme Alsri?

• Liker 1
Skrevet

Jooo aldri men jeg flyr også hjem på mandag :-) tenkte kanskje deg er mulig å støte på mynona! Hvordan er livet hjemme Alsri?

Alsri har det hett, for å si det sånn. :ler: Har vært å badet i sjøen i dag da Noz.

Javisst, sånn var det, at du skal fly hjem på mandag.

Da får vi bare vente på svar fra My. :arwen:

Gikk bussturen fint da Noz?

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier god kveld videre og logger av for nå. Skal ta meg en l-a-n-g-s-o-m rusletur når det blir litt mørkere og kaldere.

---

I morgen foreslår jeg at vi har en liten sommerfest i tråden. Jeg har fått ordnet og fikset sted og alt man trenger,

så får dere ta med (bilder av) godt å drikke, godt å spise og veldig godt humør m.m. Er det noen som vil komme? :jepp:

garden-party-rustic.jpg

Jeg er jaffal med på sommerfest!!!!!!!!! :hoppendeglad: Jeg tar med viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin og et hav av blomster!!!! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Ruuuuuuumlemoooor! :strix:

Det skal bli litt av et party tenker jeg! :danser:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...