Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nettopp! :tommelopp:

Vi må bare blåååse i det og håpe på at de som er ansvarlige for sikkerheten i Norge gjør en god jobb! :opplyser:

HSsWY42.gif

akkurat sånn ja :hoho:

Bra å være hjemme igjen Aldrisur? :kose: Syns det hørtes så skummelt ut med at det spøkte der :ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat sånn ja :hoho:

Bra å være hjemme igjen Aldrisur? :kose: Syns det hørtes så skummelt ut med at det spøkte der :ninja:

Veldig bra å være hjemme igjen Kristian.

Du, det spøkegreiene er ikke skummelt når man ikke tenke skummelt på det.

De som kjenner huset godt har lært oss andre å møte spøkeriene med humor og varme. Det er ikke skummelt når man forstår at disse "åndene" ikke vil en noe vondt.

Vi snakket om det, og alle er enige om at de barna som har vokst opp i det huset må ha hatt det veldig godt. :rodmer:

Men, det kan jo hende at du hadde synes det var skummelt der da. :klemmer:

:ler:

Skrevet

Veldig bra å være hjemme igjen Kristian.

Du, det spøkegreiene er ikke skummelt når man ikke tenke skummelt på det.

De som kjenner huset godt har lært oss andre å møte spøkeriene med humor og varme. Det er ikke skummelt når man forstår at disse "åndene" ikke vil en noe vondt.

Vi snakket om det, og alle er enige om at de barna som har vokst opp i det huset må ha hatt det veldig godt. :rodmer:

Men, det kan jo hende at du hadde synes det var skummelt der da. :klemmer:

:ler:

Så bra! :kose:

Ja, jo, det er stor forskjell på om de vil en noe vondt/godt seff seff! Men ja, jeg hadde syntes det hadde vært skummelt :redd: Men går de ikke igjen for at de ikke får hvile? Eller hvordan er det greiene der? Ikke at jeg egentlig ønsker å snakke så mye om det :ler:

• Liker 2
Skrevet

Så bra! :kose:

Ja, jo, det er stor forskjell på om de vil en noe vondt/godt seff seff! Men ja, jeg hadde syntes det hadde vært skummelt :redd: Men går de ikke igjen for at de ikke får hvile? Eller hvordan er det greiene der? Ikke at jeg egentlig ønsker å snakke så mye om det :ler:

Forstår at dette er skummelt for deg, og man hører jo og ser så mye rart her i verden.

Det er sant at det sies at disse åndene ikke får hvile, men jeg gidder liksom ikke tenke så mye på det, får jo ikke gjort noe med dette jeg vettu! :laugh:

I dette tilfelle, med det som skjer i dette huset, er vi enige om at det bare får skje. Det er liksom bare artig skjønner du.

Barnetrinn som løper over gulvet om kvelden og av og til barn som leker og ler. :ball:

Aldri noen som gråter eller virker fortvilet eller lei seg.

Jeg har opplevd så mye rart i dette livet, at det er ingenting som forundrer meg lenger Kristian. Det er bare å *flow with the flow*, så lenge det ikke er ondskap i det som skjer.

:klemmer: Trøsteklem til deg.

• Liker 2
Skrevet

Forstår at dette er skummelt for deg, og man hører jo og ser så mye rart her i verden.

Det er sant at det sies at disse åndene ikke får hvile, men jeg gidder liksom ikke tenke så mye på det, får jo ikke gjort noe med dette jeg vettu! :laugh:

I dette tilfelle, med det som skjer i dette huset, er vi enige om at det bare får skje. Det er liksom bare artig skjønner du.

Barnetrinn som løper over gulvet om kvelden og av og til barn som leker og ler. :ball:

Aldri noen som gråter eller virker fortvilet eller lei seg.

Jeg har opplevd så mye rart i dette livet, at det er ingenting som forundrer meg lenger Kristian. Det er bare å *flow with the flow*, så lenge det ikke er ondskap i det som skjer.

:klemmer: Trøsteklem til deg.

Skjønner, høres fornuftig ut, o vise Aldrisur :nigo: Å siden de ikke er lei seg og sånt :Nikke:

:ler: takk for trøsteklem :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hva med en go'natta-Iskrem? :is:

Husk å :tanpuss: før du legger deg. :)

• Liker 2
Skrevet

Note to self: ring Aldrisur for beskyttelse hvis man støter på ånder!

• Liker 3
Skrevet

Note to self: ring Aldrisur for beskyttelse hvis man støter på ånder!

Ghostbusters! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

MY! Du må ha en skikkelig fin tur til Geneve om jeg ikke ser deg her inne i løpet av morgendagen.

Husk at du må få med deg gamlebyen når du er der! :hug:

Skrevet

Takk for det. Skal notere meg det bak øret!

Skrevet

Bestemor har vært i Geneve

Skrevet

DET REGNER!! :bolledeig::hoppendeglad::hoppe:

Så herlig det høres ut FruN! :wow:

Her i huset kommer det ikkke til å bli kjølig før til jul er jeg redd. :daane:

• Liker 2
Skrevet

Det gjør så en gleder seg eeenda mer til Jul :ler:

• Liker 2
Skrevet

Det er helt fantastisk!

Temperaturen har sunket nesten to grader på få minutter! :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Det gjør så en gleder seg eeenda mer til Jul :ler:

:nissekonekyss::sno::gave::kalle: Og julegaver!

Det er helt fantastisk!

Temperaturen har sunket nesten to grader på få minutter! :hoppe:

Hele to grader?? :sjokk:

:natti: Natta folks! :klem1:

Skrevet

:nissekonekyss::sno::gave::kalle: Og julegaver!

Hele to grader?? :sjokk:

:natti: Natta folks! :klem1:

:ler: der har du jula bra oppsummert :nigo:

Mye kjøligere her enn det har vært også, nyyyyyyydelig :danse:

• Liker 1
Skrevet

Vil ha kuuuuuuuuuuuuuuuuldeeeeeeeeeeeeeeee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...