Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, der var det pent og idyllisk. :jepp:

Og det vannet kunne jeg trengt meg rett utenfor døra. :fnise: Men jeg var faktisk på stranda i dag, og nøt riktig så behagelig vanntemperatur. :hoppendeglad:

Der var det forresten en gravid dame som fikk meg til å tenke på Tekola. Hun satt inne på grunna og badet heeeele tiden jeg var der. Til og med 2-3 åringen de hadde med gikk lei av vannet før mor. :ler: Og da tenkte jeg at hun har sikkert vært varm, og er nå i himmelriket. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Det så bra herlig ut, Aldri!

Nå er det endelig kjøligere her, og disen ligger over byen. Kanskje jeg kan våge meg ut i dag. :)

Er det kjøligere ennå? Her er det grisevarmt, :( og du skulle bare kjent hvor varmt det var i huset når vi kom hjem.

:enig: Rene bastuen!

Åpnet restauranten bare for dere!? Jøss... Det var da utrolig snilt.

Jeg skjønner godt at dere drar til dette stedet hvert år, men etter 5 dager så er

det godt å komme seg hjem, i og med at man bor i samme hus som andre ja..

Det er veldig hyggelig, men jeg tror jeg hadde fått mer enn nok etter 5 dager...Måtte

sikkert ha hatt minst 7 dager i total alensomhet etterpå :Hehe:

God tur hjemover Aldri! :reise:

:klemmer:

Det er godt å være hjemme igjen, men det har vært utrolig hyggelige 5 dager. :rodmer:

Fantastiske bilder, aldri! :rodmer: Så gøy at de åpnet restauranten for dere da, det får en jammen kalle skikkelig god service! :jepp:

God tur hjem :klemmer:

Turen hjem gikk fint Rumle. Vi brukte 6 og en halv time med pauser.

Jeg tror at å håndleie bilen til fots igjennom farlige strøk...hadde virket! :opplyser:

Kan man få kjøpt det? :unsure:

:popcorn:

:hoppe: Hei Kristian!

Å fysj a' meg så ekkelt! :haar:

Ah, der var det pent og idyllisk.

Og det vannet kunne jeg trengt meg rett utenfor døra. :fnise: Men jeg var faktisk på stranda i dag, og nøt riktig så behagelig vanntemperatur.

Der var det forresten en gravid dame som fikk meg til å tenke på Tekola. Hun satt inne på grunna og badet heeeele tiden jeg var der. Til og med 2-3 åringen de hadde med gikk lei av vannet før mor. Og da tenkte jeg at hun har sikkert vært varm, og er nå i himmelriket. :jepp:

Sende kalde tanker til Tekola og alle andre som går høygravide denne sommeren! :sno:

• Liker 3
Skrevet

Hjem kjære hjem?

Jeg har pakket sakene mine nå. Kofferten ligger klar på gulvet.

Skrevet

Hjem kjære hjem?

Jeg har pakket sakene mine nå. Kofferten ligger klar på gulvet.

Jøss! :sjokkert: Hvor skal du nå da?

Er det noe jeg har glemt her?

Skrevet

Geneve! Den impulskjøpte-turen. Reiser etter jobb i morgen.

• Liker 3
Skrevet

Geneve! Den impulskjøpte-turen. Reiser etter jobb i morgen.

Åååå jaaaa, det stemmer det. :klaske:

Hvordan er temperaturen der om dagen?

Skrevet

Kaldere enn her. Det er 23-24 grader der i helgen. Også er det medlt regn to dager. Littegrann regn. Men det gjør ikkeno.

Skrevet

Høres veldig deilig synes jeg.

Det blir sikkert en fin tur My. :hoppendeglad:

Skrevet

Ja, det håper jeg :) Er ikke så begeistret for å oppholde meg på flyplass i morgen da :sjenert:

Skrevet

Men der er det i hvert fall air-condition! :wow:

Skrevet

Ja.. får håpe det. Og håpe det er det enste som er der også…

Skrevet

Ja.. får håpe det. Og håpe det er det enste som er der også…

Å tenker du på det de snakker om på nyhetene nå? :( Eller?

Skrevet

Jaa… synes det er litt ekkelt siden jeg skal ut å fly. Jeg som er redd for å fly i utgangspunktet.

Skrevet

Ikke tenk på det My.

Da kan vi jo alle bare legge oss i senga da, og la drittsekkene få til akkurat det de ønsker, nemlig å skremme livskiten ut av oss. :sur: Nei, ikke tenk på det.

Skrevet

Nei… prøver å ikke tenke så mye på det. Men merker at det er litt ekkelt å bo i sentrum også. Jeg avlyser jo ingenting, men fikk litt klump i magen da jeg så pressekonferansen i morges.

Skrevet

Nei… prøver å ikke tenke så mye på det. Men merker at det er litt ekkelt å bo i sentrum også. Jeg avlyser jo ingenting, men fikk litt klump i magen da jeg så pressekonferansen i morges.

Det forstår jeg godt, men det nytter jo ikke å ta alle forholdsregler.

Men klart det er skremmende.

Jeg har jo ikke fått med alt om dette, da det blir lite nyheter når man er på "hyttetur", men sånn generelt så tenker jeg at man MÅ jo leve et så vanlig liv som mulig lell.

Skrevet

Nå må jeg fikse noe å spise til oss.

Blir bare Mozarella og tomat + tilbehør. :blomst:

Skrevet

:vinke:

Går nok bra, men ekkelt med sånne PST pressekonferanser :redd:

• Liker 1
Skrevet

:vinke:

Går nok bra, men ekkelt med sånne PST pressekonferanser :redd:

Nettopp! :tommelopp:

Vi må bare blåååse i det og håpe på at de som er ansvarlige for sikkerheten i Norge gjør en god jobb! :opplyser:

HSsWY42.gif

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...