Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som reagerer på hvor utrolig fort det blir mørkere kvelder etter St.Hans? Jeg synes det er så rart jeg ..

Håper du koser deg Aldri :blomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har mine målingsplasser i naturen når det gjelder sola. Den beveger seg stadig mere i revers når den går ned for tiden ja. Det tyder på at det går mot kjøligere dager! :strix: ...og mørkere...men det er lenge til høsten - nyt lyset! :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Når det først begynner å bli pittelitt mørkere på kvelden, så synes jeg bestandig at det går så utrolig fort!! At jeg ser store forskjeller fra omtrent hver andre dag, men inntil videre så synes jeg fortsatt at det er lyst langt utover..

Nå har denne tråden beveget seg i sjelden sneglefart i de siste dagene.. Men det er kanskje et godt tegn Aldri? Det tyder kanskje på at du bare storkoser deg og har masse koselig sosialt samvær med vennene dine? :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

...og resten av oss ligger i halvkoma og mumler uforståelige ting... Food-Coma.gif

• Liker 2
Skrevet

Og noen av oss er for opptatt av å finne kjølende forfriskninger til å klare å taste noe særlig ...

eb99b7681a86c5837c4785f940a37670.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde heteslag på mandag

Skrevet

Jeg hadde heteslag på mandag

Er det sant? :sjokkert:

Skrevet

Er det sant? :sjokkert:

Ja holdt på å besvime på arbeid. Følte meg dritings uten å ha drukket alkohol. Alt bare surra

Skrevet

Fy så skummelt. Dro du på legevakten?

Skrevet

Fy så skummelt. Dro du på legevakten?

Nei, fikk vann av ei som jeg jobber med. Det hjalp ikke så veldig, hadde nesten ikke spist heller. Fikk til slutt oppskjært vannmelon av Lykk. Å så var jeg på apoteket å kjøpte væskeerstatning.

Skrevet

Huffda .. du må huske å drikke nok! :unsure: Helst noe med litt salt i også - farris feks :jepp:

Skrevet

resorb.jpg

Har sånn her. Men veldig glad for at han var snill å gav meg vannmelon rett fra kjøla. Gutten er vist snill alikevel.

• Liker 1
Skrevet

resorb.jpg

Har sånn her. Men veldig glad for at han var snill å gav meg vannmelon rett fra kjøla. Gutten er vist snill alikevel.

Høres sånn ut, ja :)

Skrevet

Skitt skitt skitt! :sinnatagg:

Nå hadde jeg litt fri--tid til overs og sendte dere en laaaaang melding, svar til alle som har skrevet her pluss flere bilder (som jeg brukte en halv time på å få lastet ned).

Sendte det - og hvor i gamperompa ble det hele av?

Nå ble jeg enda svettere. :grine: Jeg skal forsøke igjen senere.

• Liker 3
Gjest Tekola
Skrevet

Det dukker ikke opp noe under tekstboksen som sier "hent inn lagret innlegg" eller noe i den duren heller? :sukk:

Jeg glemte forresten heeeelt å fortelle her inne at jeg så Solo-luftballongen her om dagen!!! Den bare kom seilende over haugen litt borti her, jeg så plutselig noe gult utenfor stuevinduet! :ler:

Skrevet

Åh, det er så typisk det Aldri! Jeg har gjort det samme mange ganger. Nå har jeg funnet ut at jeg merker alt jeg skriver og kopierer det før jeg trykker post når jeg har skrevet noe langt eller veldig gjennomtenkt, så kan jeg bare kopiere det inn hvis det forsvinner.

Håper dere har det bra! Fortsatt i Sverige eller er dere kommet hjem?

Det var 38 grader når jeg var på stranda i stad. Er ikke ofte jeg bader hvert kvarter altså. Fyttigrisen så varmt!

Skrevet

Når jeg tok bussen hjem i stad kjørte vi forbi stortinget også stod det to gutter rett ved meg. De var vel 11 og 14 og brødre vil jeg tro. Det var demonstrasjon mot Israel utenfor Stortinget og yngste gutten sier: "hva er det som skjer her a?" Og så svarer han seg selv "åh det er sikkert folkeopplysning". Den litt eldre gutten svarer: "nei, det er bryllup" :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Skitt skitt skitt! :sinnatagg:

Nå hadde jeg litt fri--tid til overs og sendte dere en laaaaang melding, svar til alle som har skrevet her pluss flere bilder (som jeg brukte en halv time på å få lastet ned).

Sendte det - og hvor i gamperompa ble det hele av?

Nå ble jeg enda svettere. :grine: Jeg skal forsøke igjen senere.

Ahhhhh så kjedelig :sukk:

:klemmer:

Når jeg tok bussen hjem i stad kjørte vi forbi stortinget også stod det to gutter rett ved meg. De var vel 11 og 14 og brødre vil jeg tro. Det var demonstrasjon mot Israel utenfor Stortinget og yngste gutten sier: "hva er det som skjer her a?" Og så svarer han seg selv "åh det er sikkert folkeopplysning". Den litt eldre gutten svarer: "nei, det er bryllup" :skratte:

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Er det badestrender helt inne ved Oslo? Eller drar dere ut til de forskjellige øyene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...