Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært i hus som spøker, men jeg hadde nok trodd slamring i dører og blafring i gardiner bare var litt trekk. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Jeg må gå og legge meg nå, for alle de andre har gått til sengs og vi skal tidlig opp og ut på tur i morgen.

Får ikke tid til å kommentere noe som helst her nå - og det kan jo hende at dere synes er likså greit, men diskusjonen om ånder og slamring med dører er kjempeinteressant, synes jeg. :Nikke:

Jeg holder det jeg lovte i går, og sender dere et bilde av hele spøkelseshuset. :hoppendeglad:

Ha en god natt og ei framifrå dag i morgen! :klemmer:

:natti:

qpdPO56.jpg

• Liker 3
Skrevet

Nattinatt aldri og barnetrinnene!

Skrevet

Jeg overtar det glatt når dere er ferdig med å feriere! Nydelig hus er det.

*vi kan gjerne snakke om de før nevnte tema når det måtte passe for Demses* :jepp:

Skrevet

Lilly Bendriss kan komme

Skrevet

Håper du har det fint - takk for pærebrus :nigo:

What :hakeslepp: spøkelser?

Så mange døde dyr da, bra et i det minste var i live :ler:

• Liker 1
Skrevet

*ja men kun inntil videre tror jeg* :glare:

Skrevet

*ja men kun inntil videre tror jeg* :glare:

ja, hørtes ut som den levde farlig :ninja:

Skrevet

:ninja: "Jag är också djurvän i sverige!"

Skrevet

For et hus!!!!!!!! :rodmer: :rodmer:

Vi får spare åndediskusjonen til en stormfull kveld på høsten ... eller hva synes dere? :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner godt hva dere mener Anje og Mynona, men om disse åndene (som forøvrig sikkert finnes overalt) hadde vært onde eller ville hos noe vondt, så hadde de jo gjerne utøvet triksene sine for lengst!

De bare lager litt lyder og skremmer oss mer eller mindre etter hvor engstelige vi er for "dem" , men man blir jo aldri verken skadet eller .....drept :icon_lol:

Hehe, ja, det stemmer. Men kjedelig når alkoholiserte spøkelser tror de har stemmerett....

• Liker 1
Skrevet

Tror man kan kvitte seg med spøkelser temmelig lett, det er bare å overse, og /eller prate med åndene.

Ikke farlig i det hele tatt.

Skrevet

Ja, det kan man bare med de åndene man kan det med. De andre derimot.... :lur:

Skrevet (endret)

sunspring..? nytt fjes.. tror jeg!

Hvordan er det borti det store utland? Like hett som i det store innland?

Endret av Mynona
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg virkelig har fått en nytt syn/perspektiv på de lange lyse sommerdagene vi har her oppe i skandinavia. Det er jo helt himmelsk. Nede i Sør Afrika begynte jo solnedgangen kl 16.30-17 og det var bekmørkt kl 18. Og sånn er det jo i veldig mange andre land også. I dag lå jeg på stranda med solen høyt høyt på himmelen kl 17. For en uke siden var det skumring på samme tidspunkt. De synes det hørtes så rart ut når jeg fortalte at det var lyst til 23-tiden hjemme.

Hørte noen engelsk-talende på stranda snakke seg i mellom:

-What time is it?

-It's 20 past 5.

-Whaaat? Are you kidding me? Amazing.

-No, I know! It's just like it noon

-I love it - we can stay here until midnight

Så ja.. vi er virkelig heldige her oppe i (ikke fullt så) kalde nord synes jeg! Man vet ikke hva man har før man er borte fra det en liten stund!

Og det er noen som lager noe med hvitløk ett eller annet sted! *lukte* Jeg har lyst på!!

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Lange dager og korte, lyse netter er herlig. Må si at jeg liker at sola går ned jeg da, etter flere år i Finnmark der sola aldri tok pause. Vanskelig å sove sånn!

• Liker 1
Skrevet

God natt i tråden. :Gjesp:

Skrevet

Vaaaaaarmt, trenger iskald vannmelon

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er så fascinert over hvor mye mørkere det blir her i Tønsberg enn i Trondheim om sommeren! Husker første sommeren der oppe, flere filmkvelder varte til halv fire, for da ble det lysere igjen! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...