Aldrisur Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5321 Skrevet 19. juli 2014 Barnetrinn!!! Ja. Det er'ke no' farlig da, bare energier, eller ånder om du vil, som er igjen etter de som har bodd her før. De er helt harmløse og vil oss ikke noe vondt. 2
FruN Skrevet 19. juli 2014 #5322 Skrevet 19. juli 2014 Rene Carl Larsson-stemningen på det siste bildet der
Aldrisur Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5323 Skrevet 19. juli 2014 Ja ikke sant FruN? Jeg synes hele huset er sånn. Skal se om jeg får tatt et bilde av hele huset i morgen. 1
Mynona Skrevet 19. juli 2014 #5325 Skrevet 19. juli 2014 Meeeen... Jeg hadde ikke fått sove altså! Hva er egentlig dette Carl larsson-greiene som så mange refererer til. Refererer må være det ordet med flest R og E i seg? 1
Aldrisur Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5326 Skrevet 19. juli 2014 Wiiiiiiiiiiiii! Nå går jeg og finner meg et glass altså. Tenk å måtte sitte helt alene i et spøkelsehus på en lørdagskveld?? Eller er jo ikke helt alene da, dere er jo her sammen med meg, også de to som sover i annen etg. da. Men de regner jeg ikke med. 1
FruN Skrevet 19. juli 2014 #5327 Skrevet 19. juli 2014 Carl Larsson var en svensk maler, My Det er mye "typisk svensk" stemning i bildene hans
Aldrisur Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5328 Skrevet 19. juli 2014 Her er et typisk Carl Larsson bilde My. Du ser det ligner på det bildet jeg har tatt oppi her? 2
Aldrisur Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5332 Skrevet 19. juli 2014 I dag har jeg sett mange dyr. :omg: Først så jeg en grevling som var påkjørt og lå med beina i været. Stakkars. Så så jeg en overkjørt rev, deretter en liten røyskatt som var i fullt firsprang over veien, men som snudde igjen når den så bilen vår komme susende. I sta lukket jeg opp verandadøra og da sto det et fint lite rådyr nede i hagen her. Det bykset av gårde når det fikk ferten av meg. Sååååå så jeg en villkatt, den er vant til at det blir satt ut mat og vann til den her i hagen med jevne mellomrom. Den var bustete og sky, men jeg klarte å klappe den littegranne oppå hodet. 3
FruN Skrevet 19. juli 2014 #5333 Skrevet 19. juli 2014 Her er et typisk Carl Larsson bilde My. Du ser det ligner på det bildet jeg har tatt oppi her? Akkurat bildet jeg tenkte på! 1
Rumle Skrevet 20. juli 2014 #5334 Skrevet 20. juli 2014 Åhhh for en lekker plass, Aldri! Men, gjenferd?!!
Gjest Inggolf Skrevet 20. juli 2014 #5335 Skrevet 20. juli 2014 Det var den aller første tanken som poppet opp hos meg også da Aldri postet det første bildet her- at det er muuuulig at det lille vi så av huset kan se SÅ svenskt ut! Så artig at du viser oss så fine bilder fra både ut og både inne! Reiser til Sverige selv denne kommende uka faktisk, til et aldri så vakkert svenskt hus selv 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2014 #5336 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er litt bekymret for dyrestanden i den svenske naturen. Er det normalt å kjøre som svin der over? De energiene skulle jeg gjerne ha tatt en nærmere snus på. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo der...ei ukes tid - alene. 1
Anje Skrevet 20. juli 2014 #5337 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er litt bekymret for dyrestanden i den svenske naturen. Er det normalt å kjøre som svin der over? De energiene skulle jeg gjerne ha tatt en nærmere snus på. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo der...ei ukes tid - alene. Hoppe - åndemaneren. Jeg synes hus uten ånder er best, jeg da.
Gjest Inggolf Skrevet 20. juli 2014 #5339 Skrevet 20. juli 2014 Jeg skjønner godt hva dere mener Anje og Mynona, men om disse åndene (som forøvrig sikkert finnes overalt) hadde vært onde eller ville hos noe vondt, så hadde de jo gjerne utøvet triksene sine for lengst! De bare lager litt lyder og skremmer oss mer eller mindre etter hvor engstelige vi er for "dem" , men man blir jo aldri verken skadet eller .....drept 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2014 #5340 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Jeg synes hus uten ånder er best, jeg da. Jammen når mennesker er i hus, kan man jo si at de både lever og ånder, så du slipper nok ikke unna åkke som. Åndetriks er jo bare barnemat. Litt slamring med dører, blafring i gardiner og sånt. Det er jo ikke farlig det. Endret 20. juli 2014 av Hoppetaujenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå