Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men ikke for My'ene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men yr sier det skal bli bedre utover dagen

Skrevet

På norsk jord! Vente på tog. Sammen med bagasjen min! Hurra!

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg har sovet 3 timer.... Siden kl 6 onsdag morgen. Så nå er det bare å komme seg hjem å vaske klær for den store gullmedalje og så til doktorn for å få medisiner mot ringorm som jeg har fått fra løver, hunder og hyener. Lurer på hva legen sier da :fnise:

Skrevet

Velkommen hjem igjen My! :blomst:

Ringorm? :sjokkbla: Var det den røde flekken du hadde på rumpa di?

Lykke til med alt du skal gjøre!

----------------

Det er overskyet, men jeg har smurt niste, kokt kaffe på termos og nå bærer det ut i skog og hei. Blir nok ikke noe bading i dag, selv om det faktisk er ganske varmt i lufta. :duskedame:

Ha en så fin dag som mulig dere andre også! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Ja, den røde flekken på rompa, og i løpet av hjemreisen har det dukket opp 10-12 flekker på armer og bryst også :P Så jeg ser ganske fin ut nå, rødflekkete, med masse sår og skraper :P

Men det er jo så deilig å varmt. Uten at det er sol. Liker.

Kos deg i skog og hei. Jeg skal på utflukt til butikken å skaffe meg noe å spise - er skrubbsulten, og akkurat nå frister grovbrød mest! :)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Tror jeg har sovet 3 timer.... Siden kl 6 onsdag morgen. Så nå er det bare å komme seg hjem å vaske klær for den store gullmedalje og så til doktorn for å få medisiner mot ringorm som jeg har fått fra løver, hunder og hyener. Lurer på hva legen sier da :fnise:

Han har sikkert sett det fenomenet før, men kanskje ikke av samme årsak som deg da :fnise:

Fikk du time i dag eller? (hva sa han?)

Endret av Noz
Skrevet

Jepp. Har fått krem, sendt inn prøver til lab (pga dyresmitte) og fått antibiotika for løvebittet. Det var første gang med løveskader ja ;) ble faktisk oppringt senere med opplysning om antibiotika etter en diskusjon med kollegaene :ler:

Skrevet

DU asså My! :sjokkert: Du er jo helt vill i nikkersen!! :bond:

Løvevitt og ringorm liksom... :P Klør de de ormene eller?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Neida de klør ikke. Også har det ikke noe med ormer å gjøre heller da. Er bare et utslett ;) jeg er litt flekkete nå :ler:

Fint i skogen?

Endret av Mynona
Skrevet

Skal se du blir fort deg selv igjen. Det er betryggende å vite at du har vært hos legen og fått det du trenger. :Nikke:

Skogen var fiiiin. Vi vasset, spiste villbringebær og nistematen vår og så begynte det å regne. :hoho:

Dro hjem og hadde grillpølsefest på verandaen og Shima-Lego-film i stua! :skya:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:trist:

Endret av Vex
Skrevet

Fikk ikke åpnet linken din jeg Vex.

Skrevet

Fikk ikke åpnet linken din jeg Vex.

Prøv å bla tilbake igjen. Har bytta koden i forrige innlegg

Skrevet

Er dette noe du har vært på, eller er det noe du ønsker å være med på?

Jeg har vært på julemarked i München mange ganger Vex, fordi gubbeskinnet bodde og jobbet der i et par år.

Hvis du har vært der vet du jo selv hvor utrolig fantastisk det er, hvis ikke må du prøve å få opplevd det.

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil dit,alle andre vil til syden jeg vil til Munchen.

• Liker 1
Skrevet

München er en fantastisk by, både før, under og etter julemarkedet. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

De snakker veldig unorsk der. :glare:

Skrevet

De snakker veldig unorsk der. :glare:

Guten tag, ich bin ein schmetterling

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...