Anje Skrevet 15. juli 2014 #5223 Skrevet 15. juli 2014 Tja rundt 2 meter tror vi.En baby på 2 meter! Giraffer skulle jeg gjerne sett i sitt rette element, altså. De er slike helt usannsynlige dyr. Om en forfatter hadde diktet opp et slikt dyr så ville vi sikkert ledd og sagt at noe sånt var da ikke mulig. 2
Mynona Skrevet 15. juli 2014 #5224 Skrevet 15. juli 2014 De var ganske kule. Ikke redde, bare luntet sakte avgårde. Barna var redde da. De forsvant fort.
Gjest Inggolf Skrevet 15. juli 2014 #5226 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Tja rundt 2 meter tror vi. i underkant Men det tar ikke mange dagene før den når 2 meter da. Å vokse 3 cm pr døgn gjør sitt....... (Men du Mynona, en liten beskjed mens jeg husker det; Jeg skal hilse fra den du vet å si at boka er ankommet bokhandelen om du vil ha ) Kristian, hvor har du vært!? Endret 15. juli 2014 av Noz
Mynona Skrevet 16. juli 2014 #5227 Skrevet 16. juli 2014 Jeg leser den nå Noz Nå skal jeg hjem hvis bilen starter da. Den starter ikke i kulda og i natt har det vært kaldt, så de prøver å få liv i den nå. Og har gjort det i en times tid!
Gjest Inggolf Skrevet 16. juli 2014 #5228 Skrevet 16. juli 2014 aaah Men da er jo alt i orden da jo! Men hva som bilen ikke klarer å gjenopplive seg da? Rekker du ikke flyet hjem da? (om det ikke er en annen måte å komme seg til flyplassen på mener jeg)
Mynona Skrevet 16. juli 2014 #5229 Skrevet 16. juli 2014 Rakk det. Desendte en bil fra den andre gården (40 min unna). Bilen vår startet 2 min før den ankom. Vi var 40 min for sent ute, men de kjørte i 150 km/t hele veien, så vi var på flyplassen kl 10.50, hele 10 min før planen Men bagasjen min er igjen der da.. Det var ikke plass til den på flyet dumme amerikanere som har 3 bagasjen hver!! Håper den kommer med. Den blir sendt med neste flight derfra, og så skal de prøve å få den med på flyet mitt. Jeg hører nordmenn rundt hjørnet her... Trøndere... Litt rart.. Uvant. Har oj begynt å drømme på engelsk nå til og med 1
Gjest Inggolf Skrevet 16. juli 2014 #5234 Skrevet 16. juli 2014 Da hadde det vært mer rett og rimelig at disse overpakkede amerikanerne måtte sette igjen 1 av de 3 bagene sine Hvis den ikke kommer til OSL samtidig som deg, får du den på døra da? Det er jo "bra" det skjer på hjemveien i stedenfor på bortveien, men å komme hjem å ikke tannbørste og diverse er jo ikke akkuratt helt greit det heller.. Du har vel ikke smeltet bort i varmen i dag Aldri? 2
Aldrisur Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #5235 Skrevet 16. juli 2014 til Aldrisur fra langtbortistan Åååå for en fin gave! Akkurat sånn veske jeg ønsket meg denne sommeren! Rakk det. Desendte en bil fra den andre gården (40 min unna). Bilen vår startet 2 min før den ankom. Vi var 40 min for sent ute, men de kjørte i 150 km/t hele veien, så vi var på flyplassen kl 10.50, hele 10 min før planen Men bagasjen min er igjen der da.. Det var ikke plass til den på flyet dumme amerikanere som har 3 bagasjen hver!! Håper den kommer med. Den blir sendt med neste flight derfra, og så skal de prøve å få den med på flyet mitt. Jeg hører nordmenn rundt hjørnet her... Trøndere... Litt rart.. Uvant. Har oj begynt å drømme på engelsk nå til og med God tur fra meg også! Nåå er du vel høyt opp i luften, og det håper jeg bagasjen din er også My! 1
Aldrisur Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #5236 Skrevet 16. juli 2014 Da hadde det vært mer rett og rimelig at disse overpakkede amerikanerne måtte sette igjen 1 av de 3 bagene sine Hvis den ikke kommer til OSL samtidig som deg, får du den på døra da? Det er jo "bra" det skjer på hjemveien i stedenfor på bortveien, men å komme hjem å ikke tannbørste og diverse er jo ikke akkuratt helt greit det heller.. Du har vel ikke smeltet bort i varmen i dag Aldri? Enig med Noz der altså. Urettferdig for My det der. Neida Noz, har ikke smeltet bort ennå. Jeg tusler nå med mitt. Pakker litt, vanner litt, skravler litt med og ordner med ditten og datten. Jeg har fått vanneansvar for alle naboene i veien. Og det tar tid å gå rundt og rot-skvette i hele nabolaget serru! I morgen trosser vi værmeldingen (er meldt regn og torden på Storm og fint med sol og opphold på Yr), og reiser ut til en idyllisk badeplass i nærheten. 2
Mynona Skrevet 16. juli 2014 #5237 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er midt oppi luften et sted over Afrika. Kartet sier ndola Om bagasjen er med eller ikke vet jeg ikke 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2014 #5238 Skrevet 16. juli 2014 Bare DU er med, er vi fornøyde! Hold deg godt fast der oppe! 1
Aldrisur Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #5239 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er midt oppi luften et sted over Afrika. Kartet sier ndola Om bagasjen er med eller ikke vet jeg ikke Er du? Det er så fantastisk at du kan snakke med oss samtidig? Har aldri hørt om ndola, men det høres ut som et sted laaaaangt borte! Blir spennende å se om du får bagasjen din da. Skal du mellomlande noe sted? Har du en bra flytur?
Gjest Inggolf Skrevet 16. juli 2014 #5240 Skrevet 16. juli 2014 (endret) BlomsterFinn kan bare gå å legge seg Det er du som gjelder! Men det er veldig snilt av deg da, å stille opp sånn.. Ndola er i Zambia Aldri Stoooor by! Endret 16. juli 2014 av Noz 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå