Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rodmer: ...en pigelill... :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, der har du mig! :lillesky:

• Liker 1
Skrevet

Tja rundt 2 meter tror vi.

En baby på 2 meter! :overrasket:

Giraffer skulle jeg gjerne sett i sitt rette element, altså. De er slike helt usannsynlige dyr. :fnise: Om en forfatter hadde diktet opp et slikt dyr så ville vi sikkert ledd og sagt at noe sånt var da ikke mulig.

• Liker 2
Skrevet

De var ganske kule. Ikke redde, bare luntet sakte avgårde. Barna var redde da. De forsvant fort.

Skrevet

:sprettert::gave: til Aldrisur fra langtbortistan :kose:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Tja rundt 2 meter tror vi.

i underkant :Nikke:

Men det tar ikke mange dagene før den når 2 meter da.

Å vokse 3 cm pr døgn gjør sitt.......

(Men du Mynona, en liten beskjed mens jeg husker det;

Jeg skal hilse fra den du vet å si at boka er ankommet bokhandelen om du vil ha :Nikke: )

Kristian, hvor har du vært!?

Endret av Noz
Skrevet

Jeg leser den nå Noz ;)

Nå skal jeg hjem :( hvis bilen starter da. Den starter ikke i kulda og i natt har det vært kaldt, så de prøver å få liv i den nå. Og har gjort det i en times tid!

Gjest Inggolf
Skrevet

aaah :) Men da er jo alt i orden da jo!

Men hva som bilen ikke klarer å gjenopplive seg da?

Rekker du ikke flyet hjem da? :lete: (om det ikke er en annen måte å komme

seg til flyplassen på mener jeg)

Skrevet

Rakk det. Desendte en bil fra den andre gården (40 min unna). Bilen vår startet 2 min før den ankom. Vi var 40 min for sent ute, men de kjørte i 150 km/t hele veien, så vi var på flyplassen kl 10.50, hele 10 min før planen :)

Men bagasjen min er igjen der da.. Det var ikke plass til den på flyet :( dumme amerikanere som har 3 bagasjen hver!!

Håper den kommer med. Den blir sendt med neste flight derfra, og så skal de prøve å få den med på flyet mitt.

Jeg hører nordmenn rundt hjørnet her... Trøndere... Litt rart.. Uvant. Har oj begynt å drømme på engelsk nå til og med :P

• Liker 1
Skrevet

God tur (videre) hjem Mynona. :blomst:

Skrevet

Takk takkanjr!

Skrevet

Fra meg også! :goodbye:

Gjest Inggolf
Skrevet

Da hadde det vært mer rett og rimelig at disse overpakkede amerikanerne måtte sette igjen 1 av de 3 bagene sine :jolie: Hvis den ikke kommer til OSL samtidig som deg, får du den på døra da?

Det er jo "bra" det skjer på hjemveien i stedenfor på bortveien, men å komme hjem å ikke tannbørste og diverse er jo ikke akkuratt helt greit det heller..

Du har vel ikke smeltet bort i varmen i dag Aldri? :lete:

• Liker 2
Skrevet

:sprettert::gave: til Aldrisur fra langtbortistan :kose:

Åååå for en fin gave! :hjerter_rundt:

Akkurat sånn veske jeg ønsket meg denne sommeren! :klemmer:

aDff5l0.jpg

Rakk det. Desendte en bil fra den andre gården (40 min unna). Bilen vår startet 2 min før den ankom. Vi var 40 min for sent ute, men de kjørte i 150 km/t hele veien, så vi var på flyplassen kl 10.50, hele 10 min før planen :)

Men bagasjen min er igjen der da.. Det var ikke plass til den på flyet :( dumme amerikanere som har 3 bagasjen hver!!

Håper den kommer med. Den blir sendt med neste flight derfra, og så skal de prøve å få den med på flyet mitt.

Jeg hører nordmenn rundt hjørnet her... Trøndere... Litt rart.. Uvant. Har oj begynt å drømme på engelsk nå til og med :P

:goodbye: God tur fra meg også!

Nåå er du vel høyt opp i luften, og det håper jeg bagasjen din er også My! :hoppe:

:foto:

Tb8go5o.jpg

• Liker 1
Skrevet

Da hadde det vært mer rett og rimelig at disse overpakkede amerikanerne måtte sette igjen 1 av de 3 bagene sine :jolie: Hvis den ikke kommer til OSL samtidig som deg, får du den på døra da?

Det er jo "bra" det skjer på hjemveien i stedenfor på bortveien, men å komme hjem å ikke tannbørste og diverse er jo ikke akkuratt helt greit det heller..

Du har vel ikke smeltet bort i varmen i dag Aldri? :lete:

Enig med Noz der altså. Urettferdig for My det der. :(

Neida Noz, har ikke smeltet bort ennå. :fnise:

Jeg tusler nå med mitt. Pakker litt, vanner litt, skravler litt med og ordner med ditten og datten. Jeg har fått vanneansvar for alle naboene i veien. :bond: Og det tar tid å gå rundt og rot-skvette i hele nabolaget serru! :hund:

I morgen trosser vi værmeldingen (er meldt regn og torden på Storm og fint med sol og opphold på Yr), og reiser ut til en idyllisk badeplass i nærheten.

k6sr0Zi.gif

• Liker 2
Skrevet

Jeg er midt oppi luften et sted over Afrika. Kartet sier ndola

Om bagasjen er med eller ikke vet jeg ikke :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Bare DU er med, er vi fornøyde! :jepp: Hold deg godt fast der oppe!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er midt oppi luften et sted over Afrika. Kartet sier ndola

Om bagasjen er med eller ikke vet jeg ikke :vetikke:

Er du? Det er så fantastisk at du kan snakke med oss samtidig? Har aldri hørt om ndola, men det høres ut som et sted laaaaangt borte!

Blir spennende å se om du får bagasjen din da. Skal du mellomlande noe sted?

Har du en bra flytur?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

BlomsterFinn kan bare gå å legge seg :jolie: Det er du som gjelder!

Men det er veldig snilt av deg da, å stille opp sånn..

Ndola er i Zambia Aldri :Nikke:

Stoooor by!

Endret av Noz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...