Rumle Skrevet 19. februar 2014 #501 Skrevet 19. februar 2014 Nå sier jeg som Rumle: Jeg tusler avgårde for en stund jeg nå. Skal opp til byen for å få litt egenpleie. Høres ut som en glimrende ide! Kos deg, og god tur videre! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #502 Skrevet 19. februar 2014 Aldri: "Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det."Da skal jeg stille meg opp på Gardermoen og se etter det mest hulkende damemennesket som kommer ut av flyet fra "utlandet". 1
Millimani Skrevet 19. februar 2014 #503 Skrevet 19. februar 2014 Kanskje det er snø på Gardermoen Ikke godt å vite, det later til å spire utafor her...men jeg bor litt lengre sør enn Gardermoen altså. det har faktisk snødd og sludda ute i dag. Kom brun og fin hjem fra Thailand da, du Aldrisur! Og ta med deg litt varme iallfall, til alle oss som venter i kulda 1
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #507 Skrevet 19. februar 2014 Aldri: "Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det." Da skal jeg stille meg opp på Gardermoen og se etter det mest hulkende damemennesket som kommer ut av flyet fra "utlandet". Ha-ha, da må du sørge for at det er fuglesang der også Hoppe! Kanskje det er snø på Gardermoen Ikke godt å vite, det later til å spire utafor her...men jeg bor litt lengre sør enn Gardermoen altså. det har faktisk snødd og sludda ute i dag. Kom brun og fin hjem fra Thailand da, du Aldrisur! Og ta med deg litt varme iallfall, til alle oss som venter i kulda Jeg skal gjøre så godt jeg kan Millimani, men har dårlig erfaring med det å klare å ta med seg varme heeeeeelt fra Thailand og hjem. Men brun er jeg. Litt for brun tror jeg. :is: og til alle i tråden! Takk Roflen, akkurat hva jeg trengte nå! De ansiktene på isen er creepy Er du så lettskremt da Vex? <---------jeg synes denne er verre. ----- Puh, nå må jeg pakke kufjerten enda en gang!
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #508 Skrevet 19. februar 2014 Nå har jeg spist havregrøten min til middag og er god og mett. 1
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #509 Skrevet 19. februar 2014 Bravo! Det gleder et tantehjerte mer enn du kan forestille deg! Jeg pakker altså, må bare innom å kikke litt her innimellom!
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #510 Skrevet 19. februar 2014 ...bare innom her for å se om du har glemt noe som skal i kofferten? 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #512 Skrevet 19. februar 2014 Jammen det er fort gjort å glemme noe skal jeg si deg. 1
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #513 Skrevet 19. februar 2014 Jammen det er fort gjort å glemme noe skal jeg si deg. Ja, det har du rett i. Husker i fjor, da jeg glemte igjen musa mi på hotellet i Bankok. Bare toalettsakene igjen!!! 1
Gjest Tekola Skrevet 19. februar 2014 #514 Skrevet 19. februar 2014 Ja, det har du rett i. Husker i fjor, da jeg glemte igjen musa mi på hotellet i Bankok. Bare toalettsakene igjen!!!
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #515 Skrevet 19. februar 2014 Ja det var krise skal jeg si deg! Måtte kjøpe ny jeg!
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #516 Skrevet 19. februar 2014 Jasså? Er du sånn løs-mus-bruker? 1
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #517 Skrevet 19. februar 2014 Jasså? Er du sånn løs-mus-bruker? Jepp, og den er jeg helt avhengig av når jeg skal laste ned bilder og sånt. Hva slags mus har du da?
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #520 Skrevet 19. februar 2014 Nå må du ikke glemme å huske å pakke da du derre damen... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå