Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg stikker ut ... ha en fin kveld i ballongen :blomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja stakkars oss :sukk:

Ha en fin kveld i Rumlehagen også! :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Finale ikveld

Skrevet

Tror min sol/varmetoleranse er litt underlig. Er varmt her i dag og jeg la meg ute i sola og sov og synes alt var ganske passe, når jeg våknet var alle andre i skyggen :vetikke:

Vi skal snart ha braai her. Afrikans grillfest :) så skal vi bade i de varme kildene igjen. Litt spent på de nye sårene jeg har fått og det vannet. Det svei skikkelig sist.

Ble bitt i leggen av en løveunge i går og såret har blitt hovent og har egentlig hatt vondt i hele leggen i dag. Men det ser ikke ut som det er noe infeksjon da... Det ser rent ut.

Jeg ble ikke bitt med vilje forresten. Var 3-4 løver og en tiger rundt og mellom bena mine, også ble den ene løven sint på tigern og glefsa til, men traff leggen min i steden! AU!

Tror jeg hopper opp i en sånn ballong snart jeg!

Rumle, hvis du er veldig varm, kanskje det hjelper å gjøre som krokodillene når de skal avkjøle seg. De ligger med rompa mot sola og gaper :ler:

• Liker 2
Skrevet

Å huffda! :sjokkert: Rumle, ikke gjør som My sier - det er alvorlige bilder jeg får i mitt hode nu!

• Liker 2
Skrevet

Finale ikveld

Jepp! :ball:

Tror min sol/varmetoleranse er litt underlig. Er varmt her i dag og jeg la meg ute i sola og sov og synes alt var ganske passe, når jeg våknet var alle andre i skyggen :vetikke:

Vi skal snart ha braai her. Afrikans grillfest :) så skal vi bade i de varme kildene igjen. Litt spent på de nye sårene jeg har fått og det vannet. Det svei skikkelig sist.

Ble bitt i leggen av en løveunge i går og såret har blitt hovent og har egentlig hatt vondt i hele leggen i dag. Men det ser ikke ut som det er noe infeksjon da... Det ser rent ut.

Jeg ble ikke bitt med vilje forresten. Var 3-4 løver og en tiger rundt og mellom bena mine, også ble den ene løven sint på tigern og glefsa til, men traff leggen min i steden! AU!

Rumle, hvis du er veldig varm, kanskje det hjelper å gjøre som krokodillene når de skal avkjøle seg. De ligger med rompa mot sola og gaper :ler:

Du er bra gæren da MY! :sjokkert: Stivkrampevaksine? :(

Å huffda! :sjokkert: Rumle, ikke gjør som My sier - det er alvorlige bilder jeg får i mitt hode nu!

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Eh...ser du på fotballen, Aldri? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Eh...ser du på fotballen, Aldri? :klo:

Det er mulig at jeg svisjer litt innom ja, men jeg setter meg ikke godt til rette i go'stolen og nistrirrer, for å si det sånn... :ler:

Derimot har jeg klart å stirre meg gjennom sesong 1 og 2 av Orange is the new black! :bolledeig:

• Liker 2
Skrevet

Det var godt å høre. Begge deler. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal se kampen.

Skrevet

Jeg skal se kampen.

Hvem heier du på?

Nå må jeg lage mat. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Hvem heier du på?

Nå må jeg lage mat. :blomst:

Tyskland vel
  • Liker 1
Skrevet

Har stivkrampesprøyte ja ;)

Orange is the new black er kul!! Kjedelig å vente et år på neste sesong!!

Hoppe da, du må ikke si at Rumle ikke skal prøve!!

• Liker 1
Skrevet

Altså, det er klart at hvis hun absolutt vil.....ligge der naken og la rumpetten gape mot sola, så er det opp til henne. :ninja:

:rope: "Naboer: søk dekning!"

• Liker 1
Skrevet

---

:hoho: det hadde tatt seg ut!

• Liker 1
Skrevet

Altså, det er klart at hvis hun absolutt vil.....ligge der naken og la rumpetten gape mot sola, så er det opp til henne. :ninja:

:rope: "Naboer: søk dekning!"

:laugh:

Skrevet

Jammen da er vi klare for en ny tur i ballongen da? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ja det er vi! :hoppendeglad:

Jeg må bare ut i verden og ordne et par ting først!

Ha en fin mandag så lenge :hoppe:

FKGt5ab.jpg

• Liker 3
Skrevet

Nesten så nusselig er jeg når jeg står der med badehetta mi, på vei ut i sommervannet! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Nesten så nusselig er jeg når jeg står der med badehetta mi, på vei ut i sommervannet! :jepp:

d68c79f2f7d776948608fffc200967bc.jpg

:ler:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...