Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5161 Skrevet 13. juli 2014 Nei, jeg stikker ut ... ha en fin kveld i ballongen 1
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5162 Skrevet 13. juli 2014 Ja stakkars oss Ha en fin kveld i Rumlehagen også! 1
Mynona Skrevet 13. juli 2014 #5164 Skrevet 13. juli 2014 Tror min sol/varmetoleranse er litt underlig. Er varmt her i dag og jeg la meg ute i sola og sov og synes alt var ganske passe, når jeg våknet var alle andre i skyggen Vi skal snart ha braai her. Afrikans grillfest så skal vi bade i de varme kildene igjen. Litt spent på de nye sårene jeg har fått og det vannet. Det svei skikkelig sist. Ble bitt i leggen av en løveunge i går og såret har blitt hovent og har egentlig hatt vondt i hele leggen i dag. Men det ser ikke ut som det er noe infeksjon da... Det ser rent ut. Jeg ble ikke bitt med vilje forresten. Var 3-4 løver og en tiger rundt og mellom bena mine, også ble den ene løven sint på tigern og glefsa til, men traff leggen min i steden! AU! Tror jeg hopper opp i en sånn ballong snart jeg! Rumle, hvis du er veldig varm, kanskje det hjelper å gjøre som krokodillene når de skal avkjøle seg. De ligger med rompa mot sola og gaper 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2014 #5165 Skrevet 13. juli 2014 Å huffda! Rumle, ikke gjør som My sier - det er alvorlige bilder jeg får i mitt hode nu! 2
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5166 Skrevet 13. juli 2014 Finale ikveld Jepp! Tror min sol/varmetoleranse er litt underlig. Er varmt her i dag og jeg la meg ute i sola og sov og synes alt var ganske passe, når jeg våknet var alle andre i skyggen Vi skal snart ha braai her. Afrikans grillfest så skal vi bade i de varme kildene igjen. Litt spent på de nye sårene jeg har fått og det vannet. Det svei skikkelig sist. Ble bitt i leggen av en løveunge i går og såret har blitt hovent og har egentlig hatt vondt i hele leggen i dag. Men det ser ikke ut som det er noe infeksjon da... Det ser rent ut. Jeg ble ikke bitt med vilje forresten. Var 3-4 løver og en tiger rundt og mellom bena mine, også ble den ene løven sint på tigern og glefsa til, men traff leggen min i steden! AU! Tror jeg hopper opp i en sånn ballong snart jeg! Rumle, hvis du er veldig varm, kanskje det hjelper å gjøre som krokodillene når de skal avkjøle seg. De ligger med rompa mot sola og gaper Du er bra gæren da MY! Stivkrampevaksine? Å huffda! Rumle, ikke gjør som My sier - det er alvorlige bilder jeg får i mitt hode nu! 1
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5168 Skrevet 13. juli 2014 Eh...ser du på fotballen, Aldri? Det er mulig at jeg svisjer litt innom ja, men jeg setter meg ikke godt til rette i go'stolen og nistrirrer, for å si det sånn... Derimot har jeg klart å stirre meg gjennom sesong 1 og 2 av Orange is the new black! 2
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5171 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skal se kampen. Hvem heier du på? Nå må jeg lage mat. 1
Severus Skrevet 13. juli 2014 #5172 Skrevet 13. juli 2014 Hvem heier du på? Nå må jeg lage mat. Tyskland vel 1
Mynona Skrevet 13. juli 2014 #5173 Skrevet 13. juli 2014 Har stivkrampesprøyte ja Orange is the new black er kul!! Kjedelig å vente et år på neste sesong!! Hoppe da, du må ikke si at Rumle ikke skal prøve!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2014 #5174 Skrevet 13. juli 2014 Altså, det er klart at hvis hun absolutt vil.....ligge der naken og la rumpetten gape mot sola, så er det opp til henne. "Naboer: søk dekning!" 1
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5175 Skrevet 13. juli 2014 --- Tror jeg hopper opp i en sånn ballong snart jeg! Rumle, hvis du er veldig varm, kanskje det hjelper å gjøre som krokodillene når de skal avkjøle seg. De ligger med rompa mot sola og gaper det hadde tatt seg ut! 1
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5176 Skrevet 13. juli 2014 Altså, det er klart at hvis hun absolutt vil.....ligge der naken og la rumpetten gape mot sola, så er det opp til henne. "Naboer: søk dekning!"
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2014 #5177 Skrevet 14. juli 2014 Jammen da er vi klare for en ny tur i ballongen da? 1
Aldrisur Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #5178 Skrevet 14. juli 2014 Ja det er vi! Jeg må bare ut i verden og ordne et par ting først! Ha en fin mandag så lenge 3
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2014 #5179 Skrevet 14. juli 2014 Nesten så nusselig er jeg når jeg står der med badehetta mi, på vei ut i sommervannet! 2
Rumle Skrevet 14. juli 2014 #5180 Skrevet 14. juli 2014 Nesten så nusselig er jeg når jeg står der med badehetta mi, på vei ut i sommervannet! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå