Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2014 #5141 Skrevet 12. juli 2014 Alt som blir brukt blir litt sterkere. Se litt ovenfor der; Rumles tyggemuskler er også blitt sterkere! 1
Rumle Skrevet 12. juli 2014 #5142 Skrevet 12. juli 2014 Alt som blir brukt blir litt sterkere. Se litt ovenfor der; Rumles tyggemuskler er også blitt sterkere! nå var de nå rimelig sterke fra før av .. men ja! 1
Rumle Skrevet 12. juli 2014 #5143 Skrevet 12. juli 2014 Forresten stemmer det ikke helt, for viljestyrken blir ikke sterkere ved bruk ... nemlig Derfor er det viktig å velge sine kamper! 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. juli 2014 #5144 Skrevet 12. juli 2014 Forresten stemmer det ikke helt, for viljestyrken blir ikke sterkere ved bruk ... nemlig Derfor er det viktig å velge sine kamper! Hheheee, og derfor er det ikke noe poeng å prøve mener du? (og prøve å trene den opp altså) Aldri? Du har vel ikke smeltet bort?
Mynona Skrevet 12. juli 2014 #5145 Skrevet 12. juli 2014 Altså! Dette må være den beste baren som finnes. To katter som gjerne sitter på fanget, 4 hunder som gjerne er sosiale. Og T-bone på 600 gr til 60kr 2
FruN Skrevet 12. juli 2014 #5146 Skrevet 12. juli 2014 Jeg trenger råd.. Jeg skal bake cupcakes til bryllupet vi skal i om to uker, og jeg aaaaaner ikke hva slag jeg skal bake.. Har fått det ned til noen alternativer, men vil gjerne høre deres mening.. - Sjokoladecupcakes med sjokoladekrem. Føler den kan bli litt kraftig i sommervarmen, men sjokolade slår alltid an? - Sjokoladecupcakes med karamellsaus inni og vaniljemarengs på toppen. Igjen: kan bli mektig.. - Jordbærcupcakes med en annen type marengs på toppen - Vaniljecupcakes med samme type marengstopping som den med jordbær. Jeg kan jo variere det litt og, ta to typer. Men vil ikke klusse for mye mtp ingredienser og at det fort blir at jeg lager alt hos svigermor ( = masse ekstra å dra med seg)
Gjest Inggolf Skrevet 12. juli 2014 #5147 Skrevet 12. juli 2014 Et kjøttstykke på 600 gram!? Lurer på om det finnes noen mennesker som klarer å fortære hele den på ett måltid Hvor lenge har du igjen nå Mynona? Det er kanskje ikke så lenge til du kommer hjem nå? Etter å ha lest de to sjokoladeforslagene FruN, så tenkte jeg "heller jordbær eller vanilje enn sjokolade!" , og så kom visst de to alternativene også gitt! Hva med flytende karamell inni og vanilje ellers?
Anje Skrevet 12. juli 2014 #5148 Skrevet 12. juli 2014 Jeg trenger råd.. Jeg skal bake cupcakes til bryllupet vi skal i om to uker, og jeg aaaaaner ikke hva slag jeg skal bake.. Har fått det ned til noen alternativer, men vil gjerne høre deres mening.. - Sjokoladecupcakes med sjokoladekrem. Føler den kan bli litt kraftig i sommervarmen, men sjokolade slår alltid an? - Sjokoladecupcakes med karamellsaus inni og vaniljemarengs på toppen. Igjen: kan bli mektig.. - Jordbærcupcakes med en annen type marengs på toppen - Vaniljecupcakes med samme type marengstopping som den med jordbær. Jeg kan jo variere det litt og, ta to typer. Men vil ikke klusse for mye mtp ingredienser og at det fort blir at jeg lager alt hos svigermor ( = masse ekstra å dra med seg)Jeg stemmer også for jordbær. Det er liksom skikkelig sommerlig synes jeg. Om altså ikke sitron er et alternativ.. Sitron ville trumfet det meste hos meg. Eller en vaniljecupcake med lemon curd i midten.
FruN Skrevet 12. juli 2014 #5149 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har et alternativ til Jordbær og champagne Lemoncurd
FruN Skrevet 12. juli 2014 #5150 Skrevet 12. juli 2014 Er det forresten noen som har prøvd Martini Asti i bakverk?
Severus Skrevet 12. juli 2014 #5151 Skrevet 12. juli 2014 Cognac flaska på bordet, å jeg har endelig fått det trådløse musikkanlegget opp å gå igjen.
Mynona Skrevet 13. juli 2014 #5152 Skrevet 13. juli 2014 Jeg hadde gått for jordbær-variant. Man er jo ganske mett etter en stor middag og sjikoladevariantene kan bli for mektige ja... Vi spiste hver vår T-bone på 600 gram Noz! Den var perfekt stekt, og veldig god. Reiser hjem på onsdag. Så har bare 3 dager til.
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5153 Skrevet 13. juli 2014 Hheheee, og derfor er det ikke noe poeng å prøve mener du? (og prøve å trene den opp altså) Aldri? Du har vel ikke smeltet bort? Nei absolutt ikke! Den kan nok også trenes litt opp, men jeg mener å ha lest undersøkelser som viser at den blir utslitt/oppbrukt - og derfor kan det være lurt å være bevisst på hva man velger å bruke den på
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2014 #5154 Skrevet 13. juli 2014 Aldriiiiii! Håper du har en bra søndag der du er. 1
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5155 Skrevet 13. juli 2014 Alt vel her! Har vært rundt omkring og vannet hos familie og naboer! Skvettet litt her og skvettet litt der! I dag er det en helt normal sommerdag, akkurat passe temperatur til å ta en ballongtur! FruN: Jeg har aldri prøvd Asti i kaker. Vet knapt nok hva Asti er, men regner med at det er noe alkoholgreier? 2
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5156 Skrevet 13. juli 2014 --- Skvettet litt her og skvettet litt der! --- Aldri da 2
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5157 Skrevet 13. juli 2014 Sånn er jeg. Har du det bedre når det ikke er så varmt lenger Rumle? Eller er det like varmt hos deg ennå? 1
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5158 Skrevet 13. juli 2014 Sånn er jeg. Har du det bedre når det ikke er så varmt lenger Rumle? Eller er det like varmt hos deg ennå? Det er like varmt inne i alle fall .. men litt bedre ute - så jeg er på vei ut veldig snart Av en eller annen grunn så tar det utrolig lang tid å få varmen ut av huset her når den først har satt seg, selv om jeg lufter og lufter! 2
Aldrisur Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #5159 Skrevet 13. juli 2014 Akkurat sånn er det i mitt hus også! Tror vi har isolert for godt jeg. Nå står det gjennomtrekk her for å få ut varmen. 1
Rumle Skrevet 13. juli 2014 #5160 Skrevet 13. juli 2014 Akkurat sånn er det i mitt hus også! Tror vi har isolert for godt jeg. Nå står det gjennomtrekk her for å få ut varmen. Er det??!! det er så utrolig kjipt! Stakkars oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå