Aldrisur Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #5062 Skrevet 10. juli 2014 Å nei og nei så trist da My. :frown: Men du (vi) får trøste oss med at han hadde en fin stund med deg i går. Det er altfor varmt for Aldrier også. Jeg sitter her nydusjet og svett og skal møte noen venninner i byen om ca. én time. Angrer litt på valg av dag, men får tøffe meg opp og stå han av. Ha en så fin dag som mulig alle sammen! Vi får hoppe litt for hverandre i dag, så går det nok bra.! 2
Anje Skrevet 10. juli 2014 #5064 Skrevet 10. juli 2014 Så trist, My. God tur til byen, Aldri. Dere får finne noe kaldt å putte i et glass. Viktig å holde seg hydrert. Om det er til trøst så våknet jeg til tåke så tett at jeg ikke så nabohuset.
Gjest Tekola Skrevet 10. juli 2014 #5065 Skrevet 10. juli 2014 Aaww, så trist My! Alt for varmt for tekolaer også. Sykt digg med aircondition på bussen til og fra byen, da!
FruN Skrevet 10. juli 2014 #5066 Skrevet 10. juli 2014 Vifte og varmepumpe/aircondition hjelper nada her ihvertfall.. Og jeg som MÅ rydde og vaske litt her, for vi får besøk imorra... Tror det lett blir utsatt til i kveld..
Mynona Skrevet 10. juli 2014 #5068 Skrevet 10. juli 2014 Jaaa, veldig trist Foreslår at Tekola kjører buss hele dagen, så hun ikke blir overopphetet!! Kos deg på lunsj Aldri! 1
Rumle Skrevet 10. juli 2014 #5069 Skrevet 10. juli 2014 Husk å drikke nok da, aldri og ha en fin dag 1
Rumle Skrevet 10. juli 2014 #5070 Skrevet 10. juli 2014 Har dere lest/sett denne nyheten forresten? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/har-du-sett-denne-tyven/a/23250327/ 2
Severus Skrevet 10. juli 2014 #5072 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Dette er mitt innlegg nr 10 000. Det ble desverre fanget av Manuel Neuer, verdens beste og kanskje kjekkeste målvakt. Endret 10. juli 2014 av Vex 1
Aldrisur Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #5073 Skrevet 10. juli 2014 Jeg haaaaaaaateeeer myggstikk!! Du må ha på deg dyne om natta FruN! Og sånn By the way: Mygg tiltrekkes forresten av kjekssmuler. Så trist, My. God tur til byen, Aldri. Dere får finne noe kaldt å putte i et glass. Viktig å holde seg hydrert. Om det er til trøst så våknet jeg til tåke så tett at jeg ikke så nabohuset. Hadde en fin tur og masse prat, spiste salat og drakk iskald Farris! Tåke høres ganske greit ut synes jeg. Her har det heldigvis vært litt skyer i dag. Aaww, så trist My! Alt for varmt for tekolaer også. Sykt digg med aircondition på bussen til og fra byen, da! Bussen var bare helt digg for meg også i dag Tekola. Jeg hoppet på bussen og stilte meg rett under aircon-anlegget og så hørte jeg en stemme som sa: "Billettkontroll!" "Herregud, jeg har jo akkurat kommet på", svarte jeg, "måtte bare avjøle meg litt før jeg stemplet". Kontrolløren var ikke helt enig med meg i det, men jeg skyndte meg å løpe bort å stemple og tok på meg mitt aller fineste smil. Så lovte jeg at jeg neste gang skal stemple kortet føøøøør jeg går innover i bussen. Det gikk akkurat, ellers hadde jeg måttet ut med 900 kroner! Vifte og varmepumpe/aircondition hjelper nada her ihvertfall.. Og jeg som MÅ rydde og vaske litt her, for vi får besøk imorra... Tror det lett blir utsatt til i kveld.. Vask og rydd veldig forsiktig og sakte FruN. Bussen her har ikke aircondition :frown: Jaaa, veldig trist Foreslår at Tekola kjører buss hele dagen, så hun ikke blir overopphetet!! Kos deg på lunsj Aldri! Jeg har kost meg My. Hvordan har dagen som startet så trist vært for deg? Husk å drikke nok da, aldri og ha en fin dag Håper dagen din har vært fin også! :is: Har dere lest/sett denne nyheten forresten? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/har-du-sett-denne-tyven/a/23250327/ Er det mulig? Så koselig og fin liten historie, og at de voksne tok tegningen på alvor. 1
Mynona Skrevet 10. juli 2014 #5074 Skrevet 10. juli 2014 Dagen som startet trist har gått bra. Har kosa med de andre og sånn. Selv om de var slemme med minsten. Nå er det den som er minst nå som får all julinga. Hierarki i dyreverden ja. Og (sorry for sarte sjeler) jeg har vært med å slakte en hest i dag. There's a first time for everything. bra mat for løver. (FYI den ble avlivet pga brekt fot) Hørtes ut som du har hatt en hyggelig lunsj. fant dere et fint sted i skyggen? 1
FruN Skrevet 10. juli 2014 #5076 Skrevet 10. juli 2014 Du må ha på deg dyne om natta FruN! Og sånn By the way: Mygg tiltrekkes forresten av kjekssmuler. Hadde en fin tur og masse prat, spiste salat og drakk iskald Farris! Tåke høres ganske greit ut synes jeg. Her har det heldigvis vært litt skyer i dag. Bussen var bare helt digg for meg også i dag Tekola. Jeg hoppet på bussen og stilte meg rett under aircon-anlegget og så hørte jeg en stemme som sa: "Billettkontroll!" "Herregud, jeg har jo akkurat kommet på", svarte jeg, "måtte bare avjøle meg litt før jeg stemplet". Kontrolløren var ikke helt enig med meg i det, men jeg skyndte meg å løpe bort å stemple og tok på meg mitt aller fineste smil. Så lovte jeg at jeg neste gang skal stemple kortet føøøøør jeg går innover i bussen. Det gikk akkurat, ellers hadde jeg måttet ut med 900 kroner! Vask og rydd veldig forsiktig og sakte FruN. :frown: Jeg har kost meg My. Hvordan har dagen som startet så trist vært for deg? Håper dagen din har vært fin også! :is: Er det mulig? Så koselig og fin liten historie, og at de voksne tok tegningen på alvor. Det var midt på dagen, langt unna kjekssmuler og dyner! Og jeg har ikke ryddet noe. Jeg skulle gjøre det etter jeg kom hjem fra bytur med et par venninner, men det ble et par timer søvn i stedet Det blir nok kjapp rydding imorra før svigermor kommer
Severus Skrevet 10. juli 2014 #5077 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Her er brødskive til dere Endret 10. juli 2014 av Vex
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli 2014 #5078 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tar aldri i mot noe spiselig fra menn som blunker til meg samtidig. 2
Severus Skrevet 10. juli 2014 #5079 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tar aldri i mot noe spiselig fra menn som blunker til meg samtidig. Det er bare brødskive med Nutella(sjokopålegg nesten som Nugatti)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå