Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5041 Skrevet 9. juli 2014 Wow!!! Hvordan klarer du det i varmen?? Håper du drikker mye vann. Jeg har kaaaaanskje gått 178 skritt .. men da tar jeg sikkert hardt i ... Åhhhhhhh så fint aldri En dag kommer jeg og bosetter meg på terrassen din - bare vent!!! Håh, bare kom igjen du! 1
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5044 Skrevet 9. juli 2014 Jaaaaaaaaaaaa! Aaaaaaaltfor vaaaaaarmt Rumle. Jeg tør ikke gå og legge meg, er redd for at jeg svetter i hjæl! Hara fått plantet rosen min i kveld da, men kjenner jeg trenger en dusj nå! Og plutselig - herregud er klokka over ett allerede? Nattaldri!!! Ikke ofte man ser deg her på denne tiden! Ja, det er såååå varmt!!!!!!!!!!!! Rosen var vidunderlig vakker! Gleder meg til bilder! 1
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5046 Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil ha iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5047 Skrevet 9. juli 2014 Nattaldri!!! Ikke ofte man ser deg her på denne tiden! Ja, det er såååå varmt!!!!!!!!!!!! Rosen var vidunderlig vakker! Gleder meg til bilder! Nei jeg er sjelden så oppegående på denne tiden av døgnet. Det var et svare strev å gjøre plass til Bianca, men nå tror jeg hun skal kunne vokse og trives og få masse blomster! Hvor er Hoppetuss i dag mon tro? 1
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5048 Skrevet 9. juli 2014 Nei jeg er sjelden så oppegående på denne tiden av døgnet. Det var et svare strev å gjøre plass til Bianca, men nå tror jeg hun skal kunne vokse og trives og få masse blomster! Hvor er Hoppetuss i dag mon tro? Håper det! Hun ser helt vidunderlig ut! ute på hoppefanteri kanskje? 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5049 Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil ha iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Her i huset har vi fått dilla på bringebæris! Koker opp bringebær med litt sukker, siler det hele så alle steiner forsvinner og putter massen i iskremmaskinen sammen med ca. 2 dl. fløte. Det blir så gooooooooood is altså. 3
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5050 Skrevet 9. juli 2014 Håper det! Hun ser helt vidunderlig ut! ute på hoppefanteri kanskje? Hmm.. 2
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5052 Skrevet 9. juli 2014 Her i huset har vi fått dilla på bringebæris! Koker opp bringebær med litt sukker, siler det hele så alle steiner forsvinner og putter massen i iskremmaskinen sammen med ca. 2 dl. fløte. Det blir så gooooooooood is altså. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5053 Skrevet 9. juli 2014 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skal få bringebæris servert på terassen! Gleder meg til du kommer, men nå må jeg gå og 2
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5054 Skrevet 9. juli 2014 Du skal få bringebæris servert på terassen! Gleder meg til du kommer, men nå må jeg gå og Og DET gleder jeg meg til!!!!!!! Håper du får sove godt i varmen! 1
Severus Skrevet 9. juli 2014 #5055 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Nederland tapte jooooo Endret 9. juli 2014 av Vex
Mynona Skrevet 10. juli 2014 #5056 Skrevet 10. juli 2014 Det er jo helt sykt å lese om dere som svetter i hjel. Her har det vært en kald kald natt. Rett før frost. Skulle hatt lue og votter. Håper sola snart varmer. Ja, det var det bildet Noz. Jeg digger Tjuvholmen på sånne varme dager. Bystranda der. 1
Rumle Skrevet 10. juli 2014 #5057 Skrevet 10. juli 2014 Det er virkelig underlig! Her var det over 30 grader i går, og det ser ut til å bli like varmt i dag .. aaaaltfor varmt for rumler! 1
Mynona Skrevet 10. juli 2014 #5058 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Han døde åååå... Trist. Lille miniløven skulle ønske jeg gikk innom for å sjekke han før frokost, for han må ha dødd i morgentimene. Uff!! Survival of the fittest her ute altså. Endret 10. juli 2014 av Mynona 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå