Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5021 Skrevet 9. juli 2014 Vi passerte akkurat innlegg nr. 5000! Yeeeeyy, det har jammen gått fort!! hvorfor kan du ikke bade her i landet? Jeg har faktisk badet hver eneste halvtime siden kl 12 i dag og frem til ettermiddagen. Det er bare å kjøre litt vekk fra akkkuratt det du bor, så skal jeg love deg at det finnes langt bedre og roligere strender. Den stranda jeg alltid er på har du garantert hørt om og vet hvor er, og det er ikke så langt unna deg så det er verdt en tur! Har vel sett ca 8-10 barn på den stranda i dag, ellers bare par og små vennegjenger som ikke har med seg verken stereoanlegg eller grill 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5022 Skrevet 9. juli 2014 Yeeeeyy, det har jammen gått fort!! hvorfor kan du ikke bade her i landet? Jeg har faktisk badet hver eneste halvtime siden kl 12 i dag og frem til ettermiddagen. Det er bare å kjøre litt vekk fra akkkuratt det du bor, så skal jeg love deg at det finnes langt bedre og roligere strender. Den stranda jeg alltid er på har du garantert hørt om og vet hvor er, og det er ikke så langt unna deg så det er verdt en tur! Har vel sett ca 8-10 barn på den stranda i dag, ellers bare par og små vennegjenger som ikke har med seg verken stereoanlegg eller grill Ha-ha, jeg visste det ville komme. Hørte nærmest Noz sin stemme (?) når jeg skrev at jeg ikke liker badestrendene her i Oslo. Og selvfølgelig kjenner jeg til alle badestedene rundt omkring, jeg har jo vokst opp her. I min pure ungdom syklet vi og brukte alle badestrendene i hele området, hadde med oss niste og saftflasker, teppe og vaselin. Det var tider det. Ble mer brent enn brun, og alltid dødstørste på hjemveien. 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5023 Skrevet 9. juli 2014 Så søt beskrivelse av lille løveungen. Det er varmt her og. Men ikke over 30 i skyggen, altså! Det er sånn passe varmt å gå rundt i bikini. Jeg ligger på altanen og irriterer meg over en nabo som har bestemt seg for at dette er det helt perfekte vær til å slipe noe. Det er ikke det, vettu. Og gratulerer med innlegg nr 5000! Synes jeg ser deg for meg, en liten Anje i bikini blant alle urtene, chiliene og agurkplantene. -------------- 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5024 Skrevet 9. juli 2014 Ha-ha, jeg visste det ville komme. Hørte nærmest Noz sin stemme (?) når jeg skrev at jeg ikke liker badestrendene her i Oslo. Og selvfølgelig kjenner jeg til alle badestedene rundt omkring, jeg har jo vokst opp her. I min pure ungdom syklet vi og brukte alle badestrendene i hele området, hadde med oss niste og saftflasker, teppe og vaselin. Det var tider det. Ble mer brent enn brun, og alltid dødstørste på hjemveien. Heheee, jammeeeen Jeg mente ikke å påstå at du ikke kjenner til badestrendene der altså, jeg mente å skrive at du må bare dra litt lengre vekk fra oslostrendene for å finne gode og rolige strender. Enten så leste du innlegget mitt litt feil eller så skrev jeg rett og slett feil 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5025 Skrevet 9. juli 2014 Heheee, jammeeeen Jeg mente ikke å påstå at du ikke kjenner til badestrendene der altså, jeg mente å skrive at du må bare dra litt lengre vekk fra oslostrendene for å finne gode og rolige strender. Enten så leste du innlegget mitt litt feil eller så skrev jeg rett og slett feil Jaja, samma samma, er litt varmt i toppen for noen og enhver i dag. Nå har jeg bedt sola å gå hjem og legge seg..... Skal møte noen venninner i byen i morgen, det kan bli hett tror jeg, men har vært planlagt lenge, så... 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5027 Skrevet 9. juli 2014 Jaja, samma samma, er litt varmt i toppen for noen og enhver i dag. Nå har jeg bedt sola å gå hjem og legge seg..... Skal møte noen venninner i byen i morgen, det kan bli hett tror jeg, men har vært planlagt lenge, så... I byen ja! Det høres ikke så veldig godt ut nei.. Noen av mine oslovenninner har prøvd en god del å få meg til å flytte inn til byen for det tar så mang tid en vei med kollektiven, men det er faktisk en av grunnene til at jeg ikke vil flytte dit. Det finnes liksom så få avkjørlingsmuligheter. Folk henger i parker, men der er det jo ikke noe vann. Synes det er ubehagelig varmt å være i byen frem til sola går ned stort sett alltid over 20 grader. Kanskje du kan komme med et forslag til noe dere kan finne på? 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5028 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Hup Holland Jess! Heia!!! I byen ja! Det høres ikke så veldig godt ut nei.. Noen av mine oslovenninner har prøvd en god del å få meg til å flytte inn til byen for det tar så mang tid en vei med kollektiven, men det er faktisk en av grunnene til at jeg ikke vil flytte dit. Det finnes liksom så få avkjørlingsmuligheter. Folk henger i parker, men der er det jo ikke noe vann. Synes det er ubehagelig varmt å være i byen frem til sola går ned stort sett alltid over 20 grader. Kanskje du kan komme med et forslag til noe dere kan finne på? Skjønner deg godt der Noz. Vi har vel kun en avtale om å spise lunsj sammen, så kanskje vi finner et avkjølt sted i skyggen ved Akerselva eller noe. Men er enig med deg altså, asfalt + sol + tredve grader, minus vann = Endret 9. juli 2014 av Aldrisur 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5030 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Skjønner deg godt der Noz. Vi har vel kun en avtale om å spise lunsj sammen, så kanskje vi finner et avkjølt sted i skyggen ved Akerselva eller noe. Men er enig med deg altså, asfalt + sol + tredve grader, minus vann = Ja det burde jo ikke være så vanskelig Og så kan du jo spandere en herlig, kald sommerdrikk på deg selv Utvalget er nok litt begrenset de fleste steder, men jeg bare vet at forsempel Fridays har mye limonader og ting med knust is i, men de holder jo ikke til langs akerselva. Jeg får besøk av BitteLiten og broren min i morgen............klokka 10! Men det er jo hyggelig da, har ikke hatt besøk på over 4 mnd faktisk! Endret 9. juli 2014 av Noz 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5031 Skrevet 9. juli 2014 Åååå, Bitteliten... Og broren din som er helt frisk igjen? 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5032 Skrevet 9. juli 2014 Åååå, Bitteliten... Og broren din som er helt frisk igjen? Jaaaa, hun er høyt og lavt og klatrer opp i sofaen helt selv og man må virkelig være i veldig nærheten til enhver tid for tiden! Hahaaa, vet du hva hun gjorde for en stund siden? Hun har gått med en spenne siden hun var ca 4-5 mnd fordi luggen begynte å gå ned i øya allerede fra da. Så vi har vel egentlig trodd at hun er vant med denne spennen, spesielt de siste månedene hvor hun har vist en god del hjernekapasitet med ulike ting. Men hun tok ut denne spenna si, så på den ligge i hånda med flat hånd. Så utrooolig tankefull ut. Begynte å ta fingrene sånn at hånda klemmes, hånda blir strak, hånda klemmes, hånda blir strak- slik at spennen ruller rundt og rundt i hånden hennes. Så ser hun på den med strak hånd, og så klasker hun spenna (hånda) på plass igjen der den alltid sitter (men den datt jo såklart bare ned på gulvet) Skjønte du det eller ble dette forferdelig innvikla? Ja, han er frisk igjen! Så absolutt! ..men når du spør? hmm... Han kommer til meg fordi han skal til legen da, legen er ikke så langt fra meg... Men jeg regner ikke med at det er hjertet denne gangen altså! Vi er heldige som har så små fine venner Aldri! Skal du leke med dine snart? 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5033 Skrevet 9. juli 2014 Jaaaa, hun er høyt og lavt og klatrer opp i sofaen helt selv og man må virkelig være i veldig nærheten til enhver tid for tiden! Hahaaa, vet du hva hun gjorde for en stund siden? Hun har gått med en spenne siden hun var ca 4-5 mnd fordi luggen begynte å gå ned i øya allerede fra da. Så vi har vel egentlig trodd at hun er vant med denne spennen, spesielt de siste månedene hvor hun har vist en god del hjernekapasitet med ulike ting. Men hun tok ut denne spenna si, så på den ligge i hånda med flat hånd. Så utrooolig tankefull ut. Begynte å ta fingrene sånn at hånda klemmes, hånda blir strak, hånda klemmes, hånda blir strak- slik at spennen ruller rundt og rundt i hånden hennes. Så ser hun på den med strak hånd, og så klasker hun spenna (hånda) på plass igjen der den alltid sitter (men den datt jo såklart bare ned på gulvet) Skjønte du det eller ble dette forferdelig innvikla? Ja, han er frisk igjen! Så absolutt! ..men når du spør? hmm... Han kommer til meg fordi han skal til legen da, legen er ikke så langt fra meg... Men jeg regner ikke med at det er hjertet denne gangen altså! Vi er heldige som har så små fine venner Aldri! Skal du leke med dine snart? Nommin, hun er bare helt herlig. Og klok! Håper dere får en fin dag sammen. Ja, vi er heldige Noz. Mine er på ferie begge to, og jeg regner med at de koser seg noe veldig der de er. 1
Severus Skrevet 9. juli 2014 #5034 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har gått 17 678 skritt idag, distanse på 12.4 km. Å jeg har kjøpt meg vanngevær 4
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5035 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har gått 17 678 skritt idag, distanse på 12.4 km. Å jeg har kjøpt meg vanngevær Du er virkelig noe for deg sjøl du Vex! 3
Severus Skrevet 9. juli 2014 #5037 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Du er virkelig noe for deg sjøl du Vex! Jeg får lov å spyle på gamle far jo Endret 9. juli 2014 av Vex
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5038 Skrevet 9. juli 2014 Herregud! Jeg er forelska! Det er 6 løveunger og 2 tigerunger sammen. Og den ene løveunger er bitteliten. Han er minst og alle de andre plager han. Angriper og fryser han ut. Han ligger ofte helt alene mens de andre ligger i en klump sammen. Ene tigern tok "kvelertak" på han og ville ikke slippe. Så jeg klappet og skrek så den skvatt. Måtte jage de bort. Også satt jeg meg ved småen og koste og klappet i 20 min ca, før den hoppet oppi fanget mitt og sovnet der <3 han lå å sov i sikkert 30 min. Sååå koselig. Vil ha han med meg hjem!! Awwwwwwwwwwwwwww men stakkers lille tusselussen!!! Så bra at du passer på my --- Her er det altfor varmt for meg i dag. Puh! Hvem er det som har bestemt at 32 grader i skyggen er "nyyyyydelig vær"??? Jeg bare spør, for det er jo ikke lov å klage på varmen, men..........nydelig og nydelig fru Blom. :frown: Hvordan står det til med dere andre rundt omkring i Norges land? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
Rumle Skrevet 9. juli 2014 #5039 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg har gått 17 678 skritt idag, distanse på 12.4 km. Å jeg har kjøpt meg vanngevær Wow!!! Hvordan klarer du det i varmen?? Håper du drikker mye vann. Jeg har kaaaaanskje gått 178 skritt .. men da tar jeg sikkert hardt i ... Kveldens: Åhhhhhhh så fint aldri En dag kommer jeg og bosetter meg på terrassen din - bare vent!!! Endret 9. juli 2014 av Rumle 3
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5040 Skrevet 9. juli 2014 Jaaaaaaaaaaaa! Aaaaaaaltfor vaaaaaarmt Rumle. Jeg tør ikke gå og legge meg, er redd for at jeg svetter i hjæl! Hara fått plantet rosen min i kveld da, men kjenner jeg trenger en dusj nå! Og plutselig - herregud er klokka over ett allerede? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå