Anje Skrevet 8. juli 2014 #5001 Skrevet 8. juli 2014 Sunna som i "sunn på å spise grønt" vel. "Drikke rosevin på altanen" høres riktig flott og snobbete ut Anje! Åja. Vin er jo frukt. Godt preserverte druer. Det føltes riktig så luksuriøst og dekadent ut, Aldri. Jeg la meg bakover på sofaen og så opp på himmelen og drømte om ferie. Og så vannet jeg litt innimellom. 2
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2014 #5002 Skrevet 8. juli 2014 10 000 skritt? ..er ikke det unnagjort ganske fort da?
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2014 #5004 Skrevet 8. juli 2014 Rosebusker som det vokser rosévin på! De såkalte "Rosèbuskene" mener du? Men fyttikatta så varm jeg ble, herrAldri måtte ta over når jeg kom til den tykkeste delen av rota. ....Gubben og gamla lå og dro og ikke fikk opp rota!" 1
Severus Skrevet 8. juli 2014 #5005 Skrevet 8. juli 2014 10 000 skritt? ..er ikke det unnagjort ganske fort da? Det er anbefalt å gå 10 000 skritt om dagen. Det er rundt 7 km 1
Anje Skrevet 8. juli 2014 #5006 Skrevet 8. juli 2014 Det er 250 sider ihvertfall 250 alt? Den Aldrien er litt av en skravlehøne. De såkalte "Rosèbuskene" mener du? ....Gubben og gamla lå og dro og ikke fikk opp rota!" Kan jeg gå innom mitt lokale hagesenter og be om en Rosèbusk, tror du? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2014 #5007 Skrevet 8. juli 2014 Det kan du helt klart, men hva du da kommer hjem med er en helt annen sak. 1
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #5008 Skrevet 8. juli 2014 Haha... Nei. Vanner mente jeg Vi har drukket opp rosevinen vår, funker det med rødvin tror du? Jeg kan bekrefte at rødvin funker utmerket - så bare kjør på! Ah. Tenk om en fant rosevin i buskene. Det hadde vært noe! --------------- Har alle det like varmt i dag? Her er det 32 grader i skyggen, jeg har satt opp alle dører og vinduer for å få litt gjennomtrekk. Det hjelper ikke særlig at det står en Moussaka i ovnen - puh! Varmt å lage mat i dag. Så har jeg åpnet en altfor fin flaske rødvin, bare til meg selv, men pytt pytt, den har jeg fortjent... ikke sant mine gode venner? Har gått til innkjøp av en ny rose i dag - den skal plantes, men det blir ikke før seint i kveld, tror jeg. Bianca heter den. Fin ikke sant? Åhhh så nyyyyyyyyyyyyydelig den var, aldri Ganske så varmt her i dag også, men ikke så varmt som hos dere. Men, i morgen er det meldt opp i mot 30 grader I motsetning til dere drikkere har jeg vært ute på terrassen i timesvis og slåss med de ufyslige sneglene som fullstendig har innvadert den i år De er så utrolig ekle, og det blir bare flere og flere av dem jo! 2
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #5009 Skrevet 8. juli 2014 In the jungle the magic jungle Åh nei .. nå kommer jeg til å få den på hjernen igjen .. kan merke det allerede!
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #5010 Skrevet 8. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Z0iw89L6aFo a wimoweh a wimoweeeeehhhhh 1
Mynona Skrevet 9. juli 2014 #5011 Skrevet 9. juli 2014 Aoiiiiiiiiiiiii-iiiiiii-iiiiiii! In the jungle the mighty jungle the lion _roars_ tonight! 10.000 skritt er ganske mye det Noz. På vanlige hverdager hvor jeg går til og fra jobb kommer jeg som regel bare opp i 6000 skritt. Selv med 30 min trening er jeg ikke alltid oppi i 10.000. Hjelper ikke stort å gå omvei/shoppe på veien heller. Her jeg er nå kommer jeg opp i 10.000 til lunsj (ca kl 13) og da går jeg ca konstant fra kl 6.45. Hvis man bruker skritteller får man sett hvor få skritt man egentlig går på en vanlig dag selv om man føler at man har vært sprek/gått mye den dagen. 2
Mynona Skrevet 9. juli 2014 #5012 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Herregud! Jeg er forelska! Det er 6 løveunger og 2 tigerunger sammen. Og den ene løveunger er bitteliten. Han er minst og alle de andre plager han. Angriper og fryser han ut. Han ligger ofte helt alene mens de andre ligger i en klump sammen. Ene tigern tok "kvelertak" på han og ville ikke slippe. Så jeg klappet og skrek så den skvatt. Måtte jage de bort. Også satt jeg meg ved småen og koste og klappet i 20 min ca, før den hoppet oppi fanget mitt og sovnet der <3 han lå å sov i sikkert 30 min. Sååå koselig. Vil ha han med meg hjem!! Endret 9. juli 2014 av Mynona 4
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5013 Skrevet 9. juli 2014 Rosébusker og andre buskevekster! Å My, du får jo oss andre til å bli helt forelska også nå! Tror i hvert fall ikke jeg er alene om å misunne deg å kose med små løveunger. Det høres bare helt nydelig ut, men stakkars liten da som blir utstøtt av de andre ungene. Livet kan være tøft både for mennesker og dyr. Her er det altfor varmt for meg i dag. Puh! Hvem er det som har bestemt at 32 grader i skyggen er "nyyyyydelig vær"??? Jeg bare spør, for det er jo ikke lov å klage på varmen, men..........nydelig og nydelig fru Blom. :frown: Hvordan står det til med dere andre rundt omkring i Norges land? 1
Mynona Skrevet 9. juli 2014 #5014 Skrevet 9. juli 2014 32 i skyggen? Jeg er misunnelig på det. Sitter å fryser ræva av meg nå! De andre var snill med minstemål i stad. Slikket på han og sånn. Lurer på om han kan være syk. Han er så slapp. Og siden de andre plutselig begynner å vise omsorg... Kanskje de merker at han er svak/syk. Skal få han som har greie på det til å sjekke i morgen. Han er å henter hun nye nå. Så vi venter og venter og venter. Hva gjør du i varmen da? Ligger langflat?
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5015 Skrevet 9. juli 2014 32 i skyggen? Jeg er misunnelig på det. Sitter å fryser ræva av meg nå! De andre var snill med minstemål i stad. Slikket på han og sånn. Lurer på om han kan være syk. Han er så slapp. Og siden de andre plutselig begynner å vise omsorg... Kanskje de merker at han er svak/syk. Skal få han som har greie på det til å sjekke i morgen. Han er å henter hun nye nå. Så vi venter og venter og venter. Hva gjør du i varmen da? Ligger langflat? Stakars liten da.... Får håper han ikke er syk, men at de andre viser litt mer interesse fordi du gjorde det! Så spennende med hun nye. Vi venter også! Vi dro på Sverigetur i dag vi - tidlig på morgenen, air-condition i bilen vettu. Akkurat nå sitter jeg med nedtrukkede persienner, markisen heeeeelt ute og med vifte på full speed på min venstre side. Når det er så varmt så skulle man ha vært på sjøen eller på en øde klippe ute i havet! 1
Mynona Skrevet 9. juli 2014 #5016 Skrevet 9. juli 2014 Eller her. Har satt på airconditionen på 26 grader for å prøve å varme opp litt Fikk dere kjøpt noe sousvide-kjøtt i SE?
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5017 Skrevet 9. juli 2014 Det er rart å tenke på at det er varmere her enn i Afrika. Vi kjøpte masse rart My, kalvekjøtt, ribbe og indrefilet til Souse viden, vaskepulver og dopapir, nøtkjøttfärs, +++ massa annet tull og tøys. Nå lager herr A iskrem av de bringebærene som vi kjøpte på søndag. Vi får besøk av broren hans, så det er vel han som skal kjøles ned i kveld. Jeg liker meg bedre i et sydlig land når det er så varmt. Kan bade i sjøen, badebasseng, har air-condition i huset og alt er liksom bedre tilrettelagt for varme dager og netter. Jeg liker meg svært lite på badestrendene rundt her jeg bor. Overfyltav mennesker som griller på engangsgriller og roper i et sett på ungene sine. Det er bare mas synes jeg. Oi, apropos den smileyen der. Mon tro hvor Roflen har blitt av? 2
Aldrisur Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #5018 Skrevet 9. juli 2014 Vi passerte akkurat innlegg nr. 5000! 1
Anje Skrevet 9. juli 2014 #5019 Skrevet 9. juli 2014 Så søt beskrivelse av lille løveungen. Det er varmt her og. Men ikke over 30 i skyggen, altså! Det er sånn passe varmt å gå rundt i bikini. Jeg ligger på altanen og irriterer meg over en nabo som har bestemt seg for at dette er det helt perfekte vær til å slipe noe. Det er ikke det, vettu. Og gratulerer med innlegg nr 5000! 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2014 #5020 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Herregud! Jeg er forelska! Det er 6 løveunger og 2 tigerunger sammen. Og den ene løveunger er bitteliten. Han er minst og alle de andre plager han. Angriper og fryser han ut. Han ligger ofte helt alene mens de andre ligger i en klump sammen. Ene tigern tok "kvelertak" på han og ville ikke slippe. Så jeg klappet og skrek så den skvatt. Måtte jage de bort. Også satt jeg meg ved småen og koste og klappet i 20 min ca, før den hoppet oppi fanget mitt og sovnet der <3 han lå å sov i sikkert 30 min. Sååå koselig. Vil ha han med meg hjem!! fantastisk!! (men også så trist!! ) Var det det bilde jeg så mon tro? Det fine bildet av deg sittende på gresset med løven mellom/over bena dine? Håper det ordner seg for den!! Lille skjønningen... Endret 9. juli 2014 av Noz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå