Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror at det er sånn det ser ut like før moderskipet kommer tilsyne på himmelen. :unsure:

:laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tusler en fyr rundt her og banner planter og blomster, passer grønnsakene og fikser med plenen osv... Kan det være en avart av en Rumle? En staude kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Det tusler en fyr rundt her og banner planter og blomster, passer grønnsakene og fikser med plenen osv... Kan det være en avart av en Rumle? En staude kanskje?

Banner han til plantene og blomstene?!! :laugh: Ja, da kan det så absolutt være en avart av en rumle! Du får prøve å sette frem et ubevoktet glass med iskald rosevin i nærheten av blomstene .. og se hva som skjer! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Haha... Nei. Vanner mente jeg ;)

Vi har drukket opp rosevinen vår, funker det med rødvin tror du?

Skrevet

Banner han til plantene og blomstene?!! :laugh: Ja, da kan det så absolutt være en avart av en rumle! Du får prøve å sette frem et ubevoktet glass med iskald rosevin i nærheten av blomstene .. og se hva som skjer! :ler:

Ah. Tenk om en fant rosevin i buskene. :nigo:

Skrevet

Jeg tror at det er sånn det ser ut like før moderskipet kommer tilsyne på himmelen. :unsure:

Oooog, jeg synes så tydelig jeg hørte en stemme som sa: "Bli lys"!! :lete:

Jeg vil ha vannkrig

Jeg vil være med! :trampe: Det er varmt som i glohaugen her.

Ah. Tenk om en fant rosevin i buskene. :nigo:

Rosebusker som det vokser rosévin på! :strix:

---------------

Har alle det like varmt i dag? Her er det 32 grader i skyggen, jeg har satt opp alle dører og vinduer for å få litt gjennomtrekk. Det hjelper ikke særlig at det står en Moussaka i ovnen - puh! Varmt å lage mat i dag. :daane:

:hoppendeglad: Så har jeg åpnet en altfor fin flaske rødvin, bare til meg selv, men pytt pytt, den har jeg fortjent... :nigo: ikke sant mine gode venner? :)

Har gått til innkjøp av en ny rose i dag - den skal plantes, men det blir ikke før seint i kveld, tror jeg.

Bianca heter den. Fin ikke sant?

6dyIgbA.jpg

• Liker 3
Skrevet

Klart du har fortjent en flaske rødvin!!

Her er det ikke 32 grader. Bare 10 tipper jeg. Men var vel 25ish på dagen. Håper været hjemme holder seg varmt og fint et par uker til!

Vokser det rosevin på de nye rosene dine?

Gjest Inggolf
Skrevet

Såklart du skal åpne vinen selv om du er alene Aldri! Eller ikke har noen å dele den med ihvertfall. Det betyr jo bare mer godis på deg da :Hehe:

Hvordan du klarer å lage og spise varm mat, eller egentlig mat i det hele tatt, i sommervarmen klarer jeg ikke å forstå, men vi er (heldigvis) forskjellige :Nikke:

Så fine blomster du har kjøpt deg! Og ikke minst for et fint navn du har gitt dem da :fnise:

Bianca..... Bernard og Bianca :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Klart du har fortjent en flaske rødvin!!

Her er det ikke 32 grader. Bare 10 tipper jeg. Men var vel 25ish på dagen. Håper været hjemme holder seg varmt og fint et par uker til!

Vokser det rosevin på de nye rosene dine?

Været skal visst holde seg My! :wow:

Det hadde vært noe det! :fnise:

Såklart du skal åpne vinen selv om du er alene Aldri! Eller ikke har noen å dele den med ihvertfall. Det betyr jo bare mer godis på deg da :Hehe:

Hvordan du klarer å lage og spise varm mat, eller egentlig mat i det hele tatt, i sommervarmen klarer jeg ikke å forstå, men vi er (heldigvis) forskjellige :Nikke:

Så fine blomster du har kjøpt deg! Og ikke minst for et fint navn du har gitt dem da :fnise:

Bianca..... Bernard og Bianca :rodmer:

Klarte såvidt å lage maten, men det ble nesten ikke noe spising på noen av oss. Mest salat idag. :laugh: Og :vin: på meg da.

Det er så mange fine roser å velge i, :hjerte: men jeg var ute etter en sort som er litt motstandskraftig mot lus.

Og hun het faktisk Bianca når jeg kjøpte den. :hug:

• Liker 2
Skrevet

Det gjorde du helt rett i, Aldri. Jeg åpnet en rosevin. :vin:

Men på plantene mine vokser det bare grønne saker. :jolie:

Skrevet

Det gjorde du helt rett i, Aldri. Jeg åpnet en rosevin. :vin:

Men på plantene mine vokser det bare grønne saker. :jolie:

:hoppendeglad: Gjorde du?! :kristin:

Du er jo selveste sunna du Anje! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Sunna? :klo:

Jeg drikker rosevin på altanen. :nigo: Blant alle plantene. :fnise:

Skrevet

In the jungle the magic jungle
Gjest Inggolf
Skrevet

Klarte såvidt å lage maten, men det ble nesten ikke noe spising på noen av oss. Mest salat idag. :laugh: Og :vin: på meg da.

Det er så mange fine roser å velge i, :hjerte: men jeg var ute etter en sort som er litt motstandskraftig mot lus.

Og hun het faktisk Bianca når jeg kjøpte den. :hug:

Heheeee, søta, jeg skjønte at det var navnet på blomsten, jeg bare spøkte litt :tongue:

Salat hørtes bedre ut synes jeg.

Salat og vannmelon til dessert kanskjeeem..

• Liker 2
Skrevet

Norsk jordbær

• Liker 1
Skrevet

Sunna som i "sunn på å spise grønt" vel. :trene:

"Drikke rosevin på altanen" høres riktig flott og snobbete ut Anje! :hjerter_rundt:

Heheeee, søta, jeg skjønte at det var navnet på blomsten, jeg bare spøkte litt :tongue:

Salat hørtes bedre ut synes jeg.

Salat og vannmelon til dessert kanskjeeem..

:hoho: Jeg skjønte at du skjønte at jeg skjønte at du skjønte ...... :kyss2:

Vannmeloner er kjempegode og kjempebillige nå! :hoppendeglad:

Norsk jordbær

Ja takk, det også! :takke:

----------

Etter to glass vin ble jeg så oppesen at jeg gikk rett ut i hagen og begynte å grave opp en gammel roserot. Må jo ha plass til Bianca. :hjerte:

Men fyttikatta så varm jeg ble, herrAldri måtte ta over når jeg kom til den tykkeste delen av rota.

Og han klarte selvfølgelig å rispe seg skikkelig på leggen så han begynte å silblø! :omg:

Nå har jeg gitt opp for i kveld, tatt en dusj og skal drikke opp resten av vinen og høre på en som syter og klager over skadene han fikk i Den Store Rosekrigen. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått 10 000 skritt idag

• Liker 3
Skrevet

Jeg har gått 10 000 skritt idag

Jøss! :sjokkert: Hvor har du vært da?

• Liker 1
Skrevet

Jøss! :sjokkert: Hvor har du vært da?

Rundt om kring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...