Mynona Skrevet 8. juli 2014 #4963 Skrevet 8. juli 2014 Haha, for en snatte-reaksjon! hun gjør kanskje ikke det igjen da! Jeg er trøtt og kald. Drømmer så masse hele tiden, så jeg vekker meg selv. I går var det en stor voksen løvehann som hadde satt seg fast i masse vaier. Så vi var på løvejakt. Ganske intenst å kjøre bilen inn først der vi hadde lokket de 3 hunnene ut, så inn der hannen var. Holdt på i 30 min for å få skutt han med bedøvelsespil. Fikk det til til slutt og fikk viklet han ut av vaiern. Heldigvis hadde han ikke fått store sår. Også fikk han masse vitaminer osv mens han først sov. Siden vi hadde bedøvelsesgeværet fremme sjekket vi en annen han også som harbrgynt å miste manken sin. Fikk gitt han masse vitaminer, ormkur, immunsystem-booster og sjekket muskler osv. Så nå må vi følge med om han blir bedre. Så var litt action her i går. 1
Aldrisur Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #4964 Skrevet 8. juli 2014 WoW My! Det er litt av et eventyr du har begitt deg ut på må jeg si! Jeg ser det hele for meg - ja jeg til og med lukter veistøv og løvefis nårr jeg leser det su skriver. Er du fornøyd med "kollegaene" dine i år? 2
Mynona Skrevet 8. juli 2014 #4965 Skrevet 8. juli 2014 Løvefis Tjaaaa... Han er jo hyggelig og sånn, men jeg føler meg som mora hans når jeg går å rydder opp tomme potetgullposer osv hele tiden også driver han å erter opp dyra litt mye synes jeg. Leker med Hyenen med raken så han biter i den osv, og i neste øyeblikk kjefter han på Hyenen siden den biter raken. Er ikke rart Hyenen blir forvirret. Vi prøver å lære han til å ikke bite, og jeg synes han ofte erter han opp til å bite. Såååå... Ja, også vil han jo bare leke og kose, ikke så glad i å "møkke" og mate Litt umoden kanskje. Jeg er jo 10 år eldre... Men i morgen kommer en jente på min alder. Spent på henne
Mynona Skrevet 8. juli 2014 #4966 Skrevet 8. juli 2014 Og gjett hvem som har vondt i hodet akkurat i dag som vi har masse cleaning to do. Store innhegninger som skal ryddes for møkk og beinrester og tømme vannhullet og fylle opp igjen. Så da har jeg holdt på 1,5 time alene i en av de. Snart klar for neste. Håper det er mer tak i hun som kommer i morgen ja! 1
Aldrisur Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #4967 Skrevet 8. juli 2014 Fy søren My! Jeg kjenner at adrenalinet pumper litt ekstra når jeg leser det du skriver! Får inderlig håpe at hun som kommer i morgen er bedre. Men du, jeg må si at du velger noen rare ferier: Blod, bein, skitt, involder, kaldt om natta osv osv.... Hopper litt for å få hodepinen din til å gi seg! 1
Mynona Skrevet 8. juli 2014 #4968 Skrevet 8. juli 2014 Er ikke jeg som var vondt i hodet. Han andre. Så han har gått å lagt seg. Derfor jeg jobber alene. Haha, ja jeg vet. Litt rare ferier. Synes liksom jeg så meg selv her om dagen da jeg bare 5 høner etter føttene over gårdsplassen her... Er hvertfall ikke redd for å få skitt under neglene. Og jeg har på neglelakk for å veie opp
Aldrisur Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #4970 Skrevet 8. juli 2014 Er ikke jeg som var vondt i hodet. Han andre. Så han har gått å lagt seg. Derfor jeg jobber alene. Haha, ja jeg vet. Litt rare ferier. Synes liksom jeg så meg selv her om dagen da jeg bare 5 høner etter føttene over gårdsplassen her... Er hvertfall ikke redd for å få skitt under neglene. Og jeg har på neglelakk for å veie opp Ha-ha, er det han som har vondt i hodet? Jaja, håper hoppingen hjalp ham da, så han kan bidra litt utpå dagen! Neglelakk skjuler det meste! Go Myy - go Myy! Ferien min skal gjøres sammen xbox
Severus Skrevet 8. juli 2014 #4971 Skrevet 8. juli 2014 Skal bruke de på å sitte inne å spille, men NKen min sier at man burde ikke ha mange uker ferie uten å dra noen steder. Så jeg drar en tur til Fauske
Aldrisur Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #4972 Skrevet 8. juli 2014 Skal bruke de på å sitte inne å spille, men NKen min sier at man burde ikke ha mange uker ferie uten å dra noen steder. Så jeg drar en tur til Fauske Enig med NK-en din Vex. Man har godt av litt forandring. Har du familie der eller?
Severus Skrevet 8. juli 2014 #4973 Skrevet 8. juli 2014 Enig med NK-en din Vex. Man har godt av litt forandring. Har du familie der eller? Nei, men er 1 time unna med buss. Uff og uff gruer meg til hennes ferie
Aldrisur Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #4974 Skrevet 8. juli 2014 Håper du får det hyggelig der da. Nå må jeg ut og kjøpe mat.
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2014 #4976 Skrevet 8. juli 2014 Å huff, snorkere er slitsomme og sove sammen med. Jeg har hørt mange snodige historier fra venninner som har snorkere i dobbeltsenga. Har en venninne som prøvde alle mulige metoder for å få mannen til å slutte å snorke. Så hørte hun på radioen at man skulle snatte forsiktig, omtrent som et ekorn om mannen snorket - da skulle han stoppe å snorke. En kveld han kom hjem etter en tur på byen med kamerater snorket han som en motorsag når han sovnet. Mange snorker jo veldig intens om de har drukket øl el. Så hun snattet da - sånn tsh ths ths. veldig forsiktig, om du forstår hva jeg mener. Da kom en reaksjon hun i hvert fall ikke regnet med. Han bråvåknet, kastet seg over henne og tok kveltak på henne mens han sa: " Fy f..... som du skremte meg!! Og hun har både slått, sparket og lugget tidligere, men aldri har han blitt så redd og sint. Huffameg. Heheheheeee Hun må jo ha fått hjerte i halsen i ett øyeblikk! Stakkar dame.. Men stakkar fyr også!! Nei, atte snorkere ække no særlig. Jeg våkner av absolutt ingenting! Så en snorker kan jeg faktisk ikke bo med.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om det viser seg at min fremtidige mann er en snorker faktisk... Spennende å lese historiene dine Mynona! Snappene får plutselig litt mer meningen også da Nå driver været å klarner opp her, så endelig får vi oss kanskje litt sol her nede sør på også! Satt på en vaskemaskin i stad, og i det den startet og SMALT det så utrrrolig over hustaket mitt her, så det rista skikkelig! (Torden altså) og så pøsa, pøsa, pøsa det skikkelig og så letter været igjen- typisk ustabil, norsk sommer Men jeg liker det! 1
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #4977 Skrevet 8. juli 2014 (endret) --- Kveldens bilde: Og så håper jeg at alle har det kjempefint! Så nydelig, fantastisk lys Endret 8. juli 2014 av Rumle 1
Rumle Skrevet 8. juli 2014 #4978 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Så mye utrolig du opplever, My!! Håper hun som kommer nå er et skikkelig arbeidsjern! Og du, vææææær forsiktig! Endret 8. juli 2014 av Rumle 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2014 #4979 Skrevet 8. juli 2014 Så nydelig, fantastisk lys Jeg tror at det er sånn det ser ut like før moderskipet kommer tilsyne på himmelen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå