Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp det har jeg :) vært ute en vinternatt før jeg ;)

Det var 27 grader på dagen i går, så det er vanvittig temperaturforskjell. På få timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh....i dag er det varmt og veldig klamt...dvs. jeg er veldig klam og all bevegelse er et ork. Hvor er vinden og regnet?

Tror jeg må ta meg flere kalde styrtdusjer i dag for å komme igjennom dette. Pew! :daane:

Aldrisur er vel avkjølt og duggfrisk hun tenker jeg... Tror hun bor et sted hvor det er luftig. :klo:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Heftige svigninger, My! Mem stjernehimmelen er vel rimelig fantastisk? Mamma og pappa var i Afrika som hjelpearbeidere på 80-tallet, og det er visst noe av det vakreste mamma har sett!

Regnet har funnet Tønsberg i hvert fall! :daane:

Skrevet

Jaa, stjernehimmelen er helt fantastisk. Det er jo bekmoerkt her, og det ser ut som vi kan se miillioner av stjerner.

I gaar kveld var vi ute aa badet i hotsprings med noen øl/vin (der var visst æøå tilbake og) under stjernehimmelen sammen med 15 franskmenn, en østeriker og 4 sørafrikanere :) Det var ganske greit egentlig. 40 grader i vannet sånn ca. Det var egentlig litt for varmt. Men deilig n¨år det bare var 10 grader i lufta

Er det sånn skikkelig sommerregn Tekola? For sånt regn liker jeg. Sånn skikkelig styrtregn som varer bare noen timer, også lukter det så godt og rent etterpå.

Skrevet

Så moro at du sender oppdateringer og stemningsrapporter til oss Mynona. :klem:

Pass på at du ikke forkjøler deg nå da, når det er så stor forskjell på dag- og natt-temperaturer.

:blomst: Og Vex - håper du fremdeles puster og lever der oppe i nord. Jeg så noen bilder fra Sommerøya - det er kanskje langt fra der du bor, men du verden det så herlig ut der altså.

Her har det regnet litt on and off i dag, men det er varmt og godt i lufta.

Nå er de små barna mine på ferie, men jeg går jo her og tenker litt på dem og humrer for meg selv.

:babyjente: : "Du? Atte kan du denne sangen"? "Lærigåv, lærigåvvvvv, lærigååååvvvvvv

:sexy: : "Hmm, neeei, jeg tror ikke det? Kan du synge den en gang til, så kanskje.?

:babyjente: : "Okei, lærigååååvlærigåååvlæriiiiiigååååvvv.

:fnise: Jeg hadde aldri hørt om filmen "Frost" en gang, men her er melodien - og den er jo veldig fin, så jeg skjønner godt at hun liker den. :hjerte:

Kveldens bilde:

dMN3IAd.jpg

Og så håper jeg at alle har det kjempefint! :klem:

• Liker 3
Skrevet

Har spist 3 is idag jeg

• Liker 1
Skrevet

Det er bra! :fnise:

Gjest Inggolf
Skrevet

Heheheee, så søte små :fnise:

Men den sangen var jo knallfin der da, hele stemningen, jeg har nemlig bare desverre hørt denne ALTFOR mange ganger på radioen, og der synes den av en av disse i mine øyne fæle artistene som Lady Gaga og Katy Perry og jeg kommer ikke på hva de andre heter. Jeg skulle så gjerne ha sett denne videoen før denne artisten ødela det hele :grine:

Og enda et vakker stemningsbilde :rodmer: Imponert over at du faktisk husker å ta det!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil på stranda, aller helst til Mjelle

• Liker 3
Skrevet

Heheheee, så søte små :fnise:

Men den sangen var jo knallfin der da, hele stemningen, jeg har nemlig bare desverre hørt denne ALTFOR mange ganger på radioen, og der synes den av en av disse i mine øyne fæle artistene som Lady Gaga og Katy Perry og jeg kommer ikke på hva de andre heter. Jeg skulle så gjerne ha sett denne videoen før denne artisten ødela det hele :grine:

Og enda et vakker stemningsbilde :rodmer: Imponert over at du faktisk husker å ta det!

Ja ikke sant de er søte? Og sånne små episoder kan jeg gå og hygge meg med i evigheter. :rodmer:

Vi var jo nødt til å skaffe oss filmen, og den er utrolig kul.

Håper du har fått hvilt deg etter fjellturen Noz. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

:idesmil:

Jeg fikk en idè Aldri. Hvis du tar et bilde nesten hver dag igjennom året, så kunne du klistre dem opp

på en av veggene dine som en "fondvegg" ingen har maken til i hele verden. :jepp:

-----

Veldig, veldig vakker sang Vex. Stedet også. :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Åååå, så fint Vex! :hjerter_rundt:

• Liker 1
Skrevet

:idesmil:

Jeg fikk en idè Aldri. Hvis du tar et bilde nesten hver dag igjennom året, så kunne du klistre dem opp

på en av veggene dine som en "fondvegg" ingen har maken til i hele verden. :jepp:

-----

Veldig, veldig vakker sang Vex. Stedet også. :rodmer:

For en superduper idé Hoppetuss? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Vil dra på tur å lage eplepannekaker

Skrevet

Vil dra på tur å lage eplepannekaker

Ja sola skinner vel hos deg ennå, så ut å lage pannekaker nå! :bond:

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja ikke sant de er søte? Og sånne små episoder kan jeg gå og hygge meg med i evigheter. :rodmer:

Vi var jo nødt til å skaffe oss filmen, og den er utrolig kul.

Håper du har fått hvilt deg etter fjellturen Noz. ;)

Helskjønne, ingen tvil! Jeg liker så godt å lese det du forteller om dem og om deres oppdagelser, turer, morroheter og samtaler!

Animasjonsfilmer skal man ikke kimse av! Vil se denne selv!

Jada, jeg sov faktisk i 12 timer i natt... Delte nemlig seng med en snorker så det ble særdeles få timer søvn tilsammen!

• Liker 1
Skrevet

Ja sola skinner vel hos deg ennå, så ut å lage pannekaker nå! :bond:

Nei vil gjøre det langt ut på tur et sted. På Mjelle eller noe

Skrevet

Å huff, snorkere er slitsomme og sove sammen med. :(

Jeg har hørt mange snodige historier fra venninner som har snorkere i dobbeltsenga. :ler:

Har en venninne som prøvde alle mulige metoder for å få mannen til å slutte å snorke. Så hørte hun på radioen at man skulle snatte forsiktig, omtrent som et ekorn om mannen snorket - da skulle han stoppe å snorke.

En kveld han kom hjem etter en tur på byen med kamerater snorket han som en motorsag når han sovnet. Mange snorker jo veldig intens om de har drukket øl el. :Nikke:

hun snattet da - sånn tsh ths ths. veldig forsiktig, om du forstår hva jeg mener. Da kom en reaksjon hun i hvert fall ikke regnet med.

Han bråvåknet, kastet seg over henne og tok kveltak på henne mens han sa: " Fy f..... som du skremte meg!!

Og hun har både slått, sparket og lugget tidligere, men aldri har han blitt så redd og sint.

:hoho:

Huffameg. :skya:

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil på romantisk telttur til Mjelle eller kanskje til Sanviksanden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...