Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi så en black mamba i stad! Slange. Iiiik! :sjokkert: Den "gikk" over veien... Og jeg skal gå hjem i mørket i dag!! Med en lommelykt som har streika.

Jeg blir forresten spist opp. Ikke av mygg, men av hyene. Babyhyene. Og blitt angrepet av cougars. De likte meg visst ikke. Eller bares om mat evt. Så t-skjorta mi er helt revet i stykker bak. Ellers har jeg lekt med de rare kawat-dyrene, og carcal-katten og små tigrene og småløvene.

Nå rooooooaaaar-er løvene som bare det utenfor her. Og de roarer hele natten også, så jeg våkner om natten av roaring :)

Det høres helt fantastisk ut!!! Og litt skummelt hvis de har begynt å spise deg! :overrasket: Be de stoppe med det!!! :laugh:

Har du truffet noen av de du ble best kjent med sist? :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med andre ord; kjenner du deg hjemme igjen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jeg også spent på My, om noen der nede kjente deg igjen? :rodmer:

Galleri Aldri kl. 00.55, 5 juli. :bolledeig:

2cPoFUB.jpg

Dæ va' mørkt ja! :fnise:

Nå har jeg sett 9 episoder av "Orange is the new Black". :smoke: Også jeg som er en antiseriedame og all ting. :ler:

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Skrevet

Har jaggu vært sosial i kveld jeg

• Liker 1
Skrevet

Hva har du gjort i kveld da?

Skrevet

Vært på damenes festaften på kinoen etterfulgt av en liten fest

• Liker 1
Skrevet

Oiiii, har du hatt det fint i kveld da Vex? :hoppe:

Skrevet

Ja,var sånn 80-talls tema, å jeg stressa hjem å rydda bittelitt før jeg måtte med bussen igjen. Mye å gjøre på jobb

• Liker 1
Skrevet

Måtte du kle deg ut i 80-talls-stil også? :lillesky:

Og, noe jeg lurte på: Har lykk slutta i butikken eller? Siden du sa det det var så ensomt/stille der for tiden?

Skrevet

Nei fikk ikke tid å skifte, har løpt rundt som et piska skinn hjemme. Nei han har ikke det, bare savner at det ikke er så stille. Han er god å mase på andre.

Skrevet

Ååå ja, skjønner! :)

:natti::goodbye:

Skrevet

Er det greit med en gjesteopptreden i galleri Luftballong!

Her er soloppgang for en halvtime siden

155FA95A-95DC-4EDF-A560-48846B0E2560-181

Nå er det 2 grader her :fryser: men det blir over 20 utover dagen.

Bikkja er den eneste som kjente meg igjen. Han kom løpende i full fart og hoppet og spratt som en gærning. Men jeg får meg nye venner da :)

• Liker 5
Skrevet

Er det greit med en gjesteopptreden i galleri Luftballong!

Her er soloppgang for en halvtime siden

Nå er det 2 grader her :fryser: men det blir over 20 utover dagen.

Bikkja er den eneste som kjente meg igjen. Han kom løpende i full fart og hoppet og spratt som en gærning. Men jeg får meg nye venner da :)

Selvfølgelig er det greit My! Det er skikkelig artig med disse oppdateringene dine - og fiiiine bilder også! :hug:

Du er tidlig opp med sola? Hvordan er tidsforskjellen der du er?

Bikkjer er rare altså. Tenk at han kjente deg igjen et år etterpå. Koooselig a'... :rodmer:

Gjest Inggolf
Skrevet

Så fint stemningsbilde Aldri!! Burde ha lagt inn det jeg og, er langt oppi fjellheimen! Fine naturen sin! 2 grader i Afrika my!? Har for så vet sett på bilder at du er godt påkledd! Jeg blir så glad av snappene jeg får av deg!

• Liker 1
Skrevet

Nydelig bilde igjen, aldri! Og det er jammen ikke lett å ta gode bilder under slike forhold! :)

Nydelig bilde fra My også!

• Liker 1
Skrevet

Så fint stemningsbilde Aldri!! Burde ha lagt inn det jeg og, er langt oppi fjellheimen! Fine naturen sin! 2 grader i Afrika my!? Har for så vet sett på bilder at du er godt påkledd! Jeg blir så glad av snappene jeg får av deg!

Bilde jeg tok sent i går kveld ble mørkt - sikkert fordi det var så mørkt ute. :fnise:

Koooooser du deg på fjellet Noz?

Nydelig bilde igjen, aldri! Og det er jammen ikke lett å ta gode bilder under slike forhold! :)

Nydelig bilde fra My også!

Nei, det er ikke lett Rumle. :blomst:

Nå har jeg akkurat kommet inn etter litt hagearbeid. Det er så mange kryp og lus der ute at det klør over hele meg. :grine:

Skjønner ikke hvor dem kommer fra jeg. :vetikke: Får prøve å vanne rosene med litt kaldt vann.

• Liker 2
Skrevet

Fysj ja, det er ikke noe særlig å bli overfalt av haugevis av kryp når man er ute, men vanskelig å unngå? Her er det atter en gang uendelige mengder med bladlus, blir skikkelig fortvilet altså, det er omtrent umulig å få dem vekk! :bond: Helt greit at det er en del, sånn er det jo bare, men når det blir stoooore mengder av dem på hver knopp er det bare ekkelt synes jeg :sukk:

Og de sat... sneglene :dry:

• Liker 1
Skrevet

Ellers er min første agurk ferdig! :hoppe: Og snart paprika! :hoppe: Og salat har jeg mer enn jeg kan spise av :hoppe: Det er gøøøøøøøy! :)

• Liker 1
Skrevet

:laugh: Godt å vite at jeg ikke er alene om å plages av uønskede gjester i hagen - :sjokkert: men dumt og da.

Ååååsåherligmedmatfraegenhage! :hoppendeglad:

• Liker 3
Skrevet

Har du hagekryp??

Det er ikke noe tidsforskjell, så vi er oppe i 6-tiden og på farmen kl 7.

Det var 2 grader i morges ja Noz, men nå er det sikkert 25. Sitter i shorts og BH og tar en pause.

Har matet unger med involler i dag. Det er skikkelig nasty arbeid!! :fnise: tror ikke noen hadde sett for seg meg med involler og hoder osv oppetter armene :ler:

Er det ikke sitronsaft som hjelper på bladlus??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...