Mynona Skrevet 1. juli 2014 #4801 Skrevet 1. juli 2014 Halvtime igjen. Nedtellingen er straks ved START-signalet... Reisefeber eller lignende? Nå sittre jeg på Gardermoen. Som ikke heter Gardermoen lenger, men bare Oslo Lufthavn. Har betalt meg inn i SAS Loungen, siden jeg har så god tid her, og billetten her koster det samme som en baguett rundt her, og her er det gratisk mat og drikke (inkl øl og vin), så nå sitter jeg med ipaden på fanget og vinglasset på bordet. Venninnen min kjørte meg hit, og det var ikke bare bare. 2 stk som ikke er så voldsomt kjent i Oslo, skulle kjøre en lur vei, så vi slapp unna køen. Holdt på å havne på Gjøvik i steden Håper dere andre har en fin dag. Selv om jeg følte jeg plumpet rett i en pule-samtale her
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4802 Skrevet 1. juli 2014 Ja jeg havnet visst også der, men nå er det deg det handler om, skjønne frøken reisende My! Gjøvik er da ikke så ille hehe...men flyplassen er nok bedre for deg i denne sammenhengen. Når letter flyet, norsk tid?
Mynona Skrevet 1. juli 2014 #4803 Skrevet 1. juli 2014 Hadde ikke tenkt meg til Gjøvik akkurat i dag nei. Men det er fint der. Har slekt der, så kunne jo besøk de i steden.. Meeen... Flyet letter ikke før 18.45, så jeg har goood tid enda.
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4804 Skrevet 1. juli 2014 Sist jeg var på vingene, stresset jeg fenomenalt og trodde at jeg ikke ville rekke det neste flyet. Skyhøy (!) puls. God tid til å puste ut og summe seg er det aller beste. Heller altfor tidlig på en flyplass, enn akkurat på minuttet.
Mynona Skrevet 1. juli 2014 #4805 Skrevet 1. juli 2014 Ja, det er slitsomt å stresse. Også akkurat idag var det greit å reise i god tid, siden vi måtte dra hjemmefra i rushtiden. Kjipt å miste flyet pga en trfikkulykke eller en sperret vei. Nå er det jo bare en liten time til flyet går, så da er det ikke så lenge før boarding heller. Er vel ikke fremme før om et døgn ca. Så hvis jeg ikke har wifi i luften, så høres vi ikke på en stund 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4806 Skrevet 1. juli 2014 Da vet vi det. Det som skjer, det skjer. Uansett hyggelig med oppdatering når du kan. Vi er akkurat som en lett engstelig familie som tenker på deg der ute i den store verden vettu.
Aldrisur Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4809 Skrevet 1. juli 2014 Dere altså! Nå er det bare 42 minutter til My tar av! Go to gate MY! Så hører vi fra deg når du plutselig kontakter oss! Her har vi laget fiskepuddingmiddag og revet gulerøtter så det ligger gulrotrasp over hele kjøkkenet. Etterpå en tur ned i butikken for å kjøpe Kaptein Sabeltann-is og tyggis til å rense tennene med. Lillesnuppa er en ordentlig klatremus, så jeg blir helt skjelven når hun setter igang å klatre på de store "moteriktige" klatrestativene. Vi plukket blomster også, men midt i blomsterenga måtte jeg på do, så vi måtte løpe hjem. "Bare sett deg ned her", sa lillesnuppa, og jaaaaaaa det skulle tatt seg ut. Nå er hun i badet med bademesteren og jeg har fri en halv time. 2
Aldrisur Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4814 Skrevet 1. juli 2014 Aldriiiiiiiiiiiiiiiiii! Ruuuuuuuuumlleeeeeeeeee! Rense tennene med is? Er det lov da?? Tygg-iiiiiiis! Har du ikke gått til gaten ennå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå